راهنمای نصب آرام بند بازویی + ویدیو - یراق دات کام

راهنمای نصب آرام بند بازویی + ویدیو


سهیل رضوی 18 شهریور 1400 - آخرین ویرایش در5 اسفند 1400 مدت 2:34 دقیقه

در این ویدیو میخواهیم به راهنمای نصب ” آرام بند بازویی ” بپردازیم، پس تا آخر این ویدیو با ما همراه باشید. همچنین ما در مقاله “نصب آرام بند به راهنمای نصب آرام بند ریلی و بازویی، نحوه رگلاژ آرام بند و موارد دیگر پرداخته ایم که می توانید آنرا مشاهده کنید.

 

مراحل نصب آرام بند بازویی

انتخاب نمره بندی

قبل از شروع باید آرام بند را با نمره ی مناسب را برای نصب انتخاب کنیم. با اندازه گیری وزن و عرض درب، می توانیم نمره ی آرام بند مناسب درب را انتخاب کنیم.

نصب قطعه ی اصلی آرام بند

درون بسته بندی آرام بند ها، ما راهنما و شابلون مخصوص نصب را می بینیم. ابتدا شابلون را به روی درب و در محل مناسب می چسبانیم. حالا محل های نصب پیچ را به روی درب علامت گذاری می کنیم. سپس قطعه ی اصلی آرام بند را با استفاده از تراز به روی محل خودش پیچ می کنیم.

نصب بازوی پایینی و بالایی

در مرحله ی بعد بازوی پایینی آرام بند را با زاویه ی 90 درجه با درب به روی قطعه ی اصلی پیچ می کنیم. سپس بازوی بالایی را سر جای خودش پیچ می کنیم.

حالا طوری که بازوی بالایی با درب زاویه ی 90 درجه بسازه، دو بازو را باهم متصل می کنیم. برای این منظور باید کمی بازوی پایینی را خم کنیم و برای تنظیم بهتر با استفاده از مکانیزم بالایی می تونیم طول بازوی بالایی را تغییر بدیم. در انتها پیچ تنظیم طول بازوی بالایی سفت می کنیم.

رگلاژ آرام بند

قبل از استفاده آرام بند نیاز به رگلاژ داره که با استفاده از دو پیچ روی آرام بند، این کار را انجام می دهیم. یکی از این پیچ ها مخصوص تنظیم سرعت بسته شدن درب هستش، پیچ دیگه هم مخصوص تنظیم شدت ضربه ای هست که آرام بند در مرحله ی دوم برای بسته شدن زبانه درب وارد می کند.

پس از رگلاژ قطعه ی پایینی را به روی آرام بند می بندیم، آرام بند ما قابل استفاده است !

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این ویدیو همراه کردید، شما عزیزان می توانید برای خرید انواع آرام بند بویژه آرام بند بازویی به سایت یراق دات کام مراجعه کنید. تا یک ویدیوی راهنمای نصب دیگر از یراق دات کام خدانگهدار.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments