بورس لوازم کابینت تهران کجاست؟ - یراق دات کام

بورس لوازم کابینت تهران کجاست؟


ک. متین 26 بهمن 1399 - آخرین ویرایش در1 مهر 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

شاید برای شما هم پیش آمده باشه که برای خرید برخی کالاها برید بازار، یکی از خوبی های کلان شهرها داشتن بازار تخصصی برای هر صنفی هست. خرید از بازارهای تخصصی هر صنفی باعث بهبود کیفیت خرید و دریافت اطلاعات بیشتری در رابطه با محصول مورد نظرتون می‌شود.

بورس لوازم کابینت تهران

صنف‌هایی همانند یراق آلات که برای خرید دستگیره درب و دستگیره کابینت و… نیازمند برخی اطلاعات پایه هستین، خرید از بازار همان طور که خدمتتون عرض کردم باعث بهبود کیفیت خرید میشه. البته قابل ذکر هست که یراق آلات به همین ۲ دسته تقسیم بندی نمیشه اما ما سعی کردیم برای درک بهتر از این دو دسته بندی استفاده کنیم. مطمئنا شما در هر شهری که باشید یا در هر محله ای فروشگاه یراق آلات یا لوازم کابینت می بینید ولی به دلیل مغازه های کوچک و تنوع کمتری که در اجناس دارا هستند افراد ترغیب می شوند که به بازار های بورس یراق کابینت مراجعه کنند.

بورس-یراق-تهران

درحال حاضر، “بورس لوازم کابینت تهران” در دو منطقه :

میدان حسن آباد

میدان حسن آباد بورس ابزار و یراق آلات محسوب می‌شود.

خیابان سهرودی

سهررودی بیشتر در اکسسوری کابینت فعالیت دارند.

برخی از مکان‌های دیگه میتونیم بهش اشاره کنیم ۱- خیابان شیراز و ۲- بلوار دلاوران هست.

اما بورس اصلی که به طور عام شناخته می‌شود میدان حسن آباد و سهرودی هست یکی از دلایل شناخت این مکان‌ها برای بورس یراق آلات فعالیت برند‌هایی همچون:

دستگیره ایران DASTGHIREH IRAN

بهسازان Behsazan

اچ تی ان HTN

سارو Saro

ملونی  Melloni

و ….

اوایل در صنف یراق آلات سایت های فروش اینترنتی شناخته نشده و اعتماد لازم رو جلب نکرده بودند. اما امروزه به مرور زمان می بینیم افرادی که به خرید آنلاین روی آوردند. سایت های یراق آلات را شناختند و مایل به خرید از فروشگاه های اینترنتی هستند.

سایت یراق دات کام یکی از اولین سایت های تخصصی یراق آلات در این صنف بوده که در تنوع محصول اعم از یراق و اکسسوری، نحوه ارسال و پردازش محصول، و پشتیبانی فنی و راهنمایی به مشتریان بهترین عملکرد را داشته است.

خرید اینترنتی یراق آلات

این روز ها در شهر های بزرگ و پرجمعیت مردم ساعت ها در ترافیک وقتشان تلف می شود. و ترجیح افراد بر این بوده که کالای مورد نیازشان را از نزدیک ترین مکان خریداری کنند. حتی اگر کالای مورد نظرشان را با بالاترین قیمت بخرند.

مزایای-خرید-اینترنتی

یکی از ویژگی‌های خرید اینترنتی از یراق دات کام، مشاوره و قیمت مناسب برای کسانی که امکان رفت و آمد به بازار ندارند.

از مزایای خرید اینترنتی میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • مقایسه دو محصول با یکدیگر
  • تصاویر کامل محصولات
  • ابعاد و شماتیک محصول
  • راهنمای نصب در بخش وبلاگ سایت
  • راهنمای خرید در بخش وبلاگ سایت
  • نقاط مثبت و منفی محصول
  • پشتیبانی و راهنمایی قسمت فروش سایت
  • خرید در هر زمان از شبانه روز
  • تنوع بسیار بالای محصولات

یکی از مسائل مهمی که هم اکنون باید خیلی بهش دقت کنید سلامت خود و خانواده در مقابل ویروس کرونا هست، لطفا اگر امکانش رو دارید تا جایی که میشه از منزل بیرون نیایید و خریدهای خودتون تا جایی که میشه به صورت اینترنتی انجام بدهید حتی از رقبا …

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments