تمیز کردن اجاق گاز را فراموش نکنید - یراق دات کام

تمیز کردن اجاق گاز را فراموش نکنید


یراق دات کام 6 شهریور 1398 - آخرین ویرایش در3 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

تمیز کردن اجاق گاز یکی از کارهای مهمی است که هر خانه داری باید انجام دهد و نباید آن را پشت گوش انداخت.

شما مطمئنا به هنگام پخت و پز غذا بر روی اجاق گاز،حتما اجاق گاز را کثیف میکنید،یا به هنگام برنج درست کردن،مطمئنا اگر برنج آبکش شده سر ریز شود،اجاق گازتان کثیف میشود و رنگ بدی به خود میگیرد که شما نیاز به تمیز کردن اجاق گاز دارید.

بسیاری از افراد،راه درستی را برای تمیز کردن اجاق گاز نمیدانند و ممکن است با روش های غلطی که انجام میدهند،باعث شود اجاق گاز،رنگ و رویش را عوض کند و شکل آن را زشت کند.

پاک کردن اجاق گاز
پاک کردن اجاق گاز

ما در اینجا نکاتی را برای شما در رابطه با تمیز کردن اجاق گاز میگوییم که با رعایت اصولی این نکات میتوانید بدون دردسر تمیز کردن اجاق گاز را شروع کنید.

نکاتی برای تمیز کردن اجاق گاز

برای تمیز کردن اجاق گاز،بهتر است از لکه و یا پارچه های تمیزاستفاده کنید و مشعل های اجاق گاز را قبل از تمیز کردن اجاق گاز،بردارید .

برای تمیز کردن اجاق گاز،شما میتوانید از جوش شیرین و آمونیاک استفاده کنید،کافی است به مدت یک روز،ترکیب این دو مواد را پس از برداشت شعله های اجاق گاز،بر روی اجاق گاز پخش کنید و به تمیز کردن اجاق گاز بپردازید،مطمئنا تاثیر آن را خواهید دید!.

اگر در خانه شما آمونیاک پیدا نمیشود،شما میتوانید این کار را با استفاده از جوش شیرین و آب اکسیژنه انجام دهید.

ابتدا جوش شیرین پخش کنید و سپس بر روی آن آب اکسیژنه نم نم پخش کنید و پس از آن اقدام به تمیز کردن اجاق گاز کنید. یکی دیگر از راه های تمیز کردن اجاق گاز،استفاده از آب جوش است،ابتدا آب جوش را به آرامی بر روی سطح اجاق گاز بریزید و اجازه دهید تا خنک شود،آن موقع است که مشاهده میکنید چگونه سطح های سخت به آرامی جدا شده اند و آماده پاک شدند هستند.

برچسب‌ها :