خانه هوشمند دستگیره هوشمند + ویدیو - یراق دات کام

خانه هوشمند دستگیره هوشمند + ویدیو


سهیل رضوی 15 آذر 1400 - آخرین ویرایش در21 آبان 1401 مدت 2:31 دقیقه

راه های مختلفی برای هوشمند کردن درب ها وجود داره تا بتونیم به راحتی از راه دور درب ها را کنترل کنیم. امروز می خواهیم یکی از این راه ها را باهم بررسی کنیم؛ استفاده از ” دستگیره هوشمند “، پس با تیم تحریریه یراق دات کام تا آخر این ویدیو همراه باشید.

دستگیره هوشمند یال YALE

ما امروز توی تیم تحریریه، ” دستگیره هوشمند یال ” را برای بررسی انتخاب کردیم. این مدل از پنل رمز ورودی تاچ استفاده می کنه و همچنین با استفاده از آگِست کیت درون جعبه، از دسترسی های الکسا آمازون، گوگل اسیستنت و سیری اپل پشتیبانی می کنه.

جعبه گشایی دستگیره هوشمند یال

توی بسته بندی محصول، راهنمای نصب، بسته بندی آگست کیت و جعبه ی دستگیره و ملحقات آنرا می بینیم. پس از باز کردن جعبه آگستیک، ابتدا درون آن دفترچه راهنمای نصب و در زیر آن پنل کنترل و خود بسته بندی آگِست کیت را مشاهده می کنیم.

نصب دستگیره هوشمند یال

نصب آن هم به سادگی قابل انجامه، پس از نصب خود پنل و زبانه ی درب، دستگیره را سرجای خودش قرار میدیم. برای راه اندازی محصول ابتدا باید آگِست کیت را سرجای خودش قرار بدیم و سپس باطری ها را درون دستگاه بذاریم.

پس از قرار دادن باتری ها، دستگاه به طور خودکار روشن میشه و ما با استفاده از نرم افزار یال و اسکن QR CODE آگست کیت و انجام مراحل نصب درون تلفن همراه خودمون می تونیم از این دستگیره استفاده کنیم.

همچنین ما می تونیم این دستگیره را به پنل نرم افزار هوم اپل اضافه کنیم تا از طریق آن امکان کنترل به روی دستگیره را داشته باشیم. علاوه بر این پس از اضافه کردن دستگیره به پنل نرم افزار هوم می تونیم با استفاده از دستیار صورتی سیری، فرمان باز یا بسته شدن دستگیره را بدیم.

همچنین اگر باتری این محصول تموم شد، با استفاده از دو پین ریز قرار داده شده در انتهای پنل رمز ورودی می تونیم با استفاده از متصل کردن باتری 9 ولتی، به طور موقت دستگیره را باز کنیم و پس از آن باتری ها را عوض کنیم.

در انتها تو نتیجه گیری محصول باید بگیم این مدل از دستگیره هوشمند یال، دستگیره زیبا، ساده و هوشمنده که ما با استفاده از آن درون درب های داخلی خونه یا محل کار می تونیم به سادگی خونه ی خودمون رو هوشمند کنیم.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این ویدیو و مقاله همراهی کردید، اگر تا حالا از دستگیره های دیجیتال استفاده کردید، خوشحال میشیم که نظرات خود را با ما در میان بذارید.

تا ویدیوهای بعدی یراق دات کام شما را به خدای بزرگ میسپاریم، خدانگهدار.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments