خانه هوشمند قفل هوشمند + ویدیو - یراق دات کام 

خانه هوشمند قفل هوشمند + ویدیو


سهیل رضوی 17 بهمن 1400 - آخرین ویرایش در21 آبان 1401 مدت ۳:۱۵ دقیقه

درب های هوشمند، وسیله ای که زندگی آینده ما را متفاوت می کند؛ چطور می توانیم درب خودمان را هوشمند کنیم ؟ یکی از راه های هوشمند کردن درب، استفاده از “قفل هوشمند” است. امروز می خواهیم یکی از مدل های “قفل هوشمند یال” را باهم بررسی کنیم. پس با تیم تحریریه یراق دات کام همراه باشید.

قفل هوشمند یال

جعبه گشایی قفل هوشمند یال

پس از جعبه گشایی محصول، ما درون بسته بندی دفترچه راهنما و آموزش نصب، توضیحاتی درباره قفل، کیت خانه هوشمند آگست یا همان آگست کیت، پنل ورودی، باتری ها، مغزی درب و مقابلی آن و پنل پشتی قفل را باهم می بینیم.

راهنمای نصب قفل هوشمند یال چگونه است ؟

  • برای نصب این قفل کمکی ابتدا باید مغزی را در درون درب پیچ کنیم. سپس مقابلی مغزی را سرجای خودش پیچ می کنیم و بعد پنل ورودی را سرجای خودش قرار می دهیم و در نهایت پس از عبور دادن سیم پنل ورودی از قسمت زیرین مغزی درب، پنل میانی را سرجای خودش پیچ می کنیم.

 

 

  • در مرحله ی بعد باید سیم پنل ورودی را به برد پنل پشتی متصل کنیم. سپس میل چهارسو پنل پشت را سرجای خودش قرار می دهیم و در نهایت پنل پشت را به پنل میانی پیچ می کنیم. 

 

  • بعد از پیچ کردن پنل پشتی، ابتدا باید آگست کیت را سرجای خودش قرار بدیم و بعد باتری ها را درون دستگاه قرار می دهیم تا دستگاه روشن شود.

 

  • بعد از روشن شدن دستگاه، اولین کار تنظیم رمز عبور با استفاده از پنل ورودی می باشد. بعد از تنظیم رمز اولیه باید با اسکن کردن کیو آر کد آگست کیت (QR CODE)، قفل را به اپلیکیشن هوم و اپلیکیشن یال درون تلفن همراه خودمان متصل کنیم.

 

  • حالا به راحتی می توانیم بعد از انجام تنظیمات اولیه با استفاده از تلفنمان قفل را باز یا بسته کنیم و از هوشمند بودن آن لذت ببریم.

 

  • حالا چون قفل را درون پنل نرم افزار هوم تلفن خودمان وارد کرده ایم به راحتی می توانیم با استفاده از دستیار صوتی سیری و با فرمان صوتی قفل را باز و بسته کنیم.

اگر باتری قفل هوشمند به اتمام رسید چه باید کرد ؟

حالا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاد که اگر باتری دستگاه تمام شود چطور می توانیم درب را باز کنیم ؟ پاسخ ما ساده است؛ شرکت یال در زیر پنل ورودی دو عدد پین قرار داده است که با استفاده از باتری کتابی ۹ ولتی و قرار دادن باتری در قسمت پین ها به صورت موقت می توانیم چند بار درب را باز و بسته کنیم و پس از آن می توانیم باتری دستگاه را عوض کنیم.

جمع بندی

در آخر باید بگوییم که چیزی که می تواند زندگی ما را متحول کند و چیزی که با استفاده از آن از تمام قابلیت های قفل هوشمندمان استفاده کنیم، پنل مرکزی می باشد که از طریق آن می توانیم از راه دور هم قفل منزل را کنترل کنیم و آنرا باز و بسته کنیم و یا کلیدمان را با دیگران به اشتراک بگذاریم. پس به فکر پنل مرکزی مناسب برای قفل هوشمندتان باشید و تفاوت را احساس کنید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این ویدیو و مقاله همراهی کردید، اگر تجربه ای راجع به استفاده از قفل هوشمند و به خصوص قفل هوشمند یال داشته اید، خوشحال می شویم که دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید انواع قفل هوشمند یا قفل دیجیتال به وبسایت یراق دات کام به نشانی www.yaragh.com مراجعه کنید.

خب ویدیو امروز هم تمام شد تا ویدیوهای دیگر از یراق دات کام شما را به خدای بزرگ میسپاریم، خدانگهدار.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments