درباره هود آشپزخانه بیشتر بدانیم - یراق دات کام

درباره هود آشپزخانه بیشتر بدانیم


یراق دات کام 14 شهریور 1398 - آخرین ویرایش در3 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

هود در واقع به دستگاهی گفته میشود که برای تهویه هوا در آشپزخانه قرار میگیرید و اکثر آن ها به گونه ای هوشمند هستند که وقتی دود و یا بویی درون آشپزخانه باشد،به طور خودکار شروع به کار کردن میکنند و باعث میشوند تا تهویه هوا صورت بگیرد.

طبیعتا شما در آشپزخانه خود غذاهای لذیذ درست میکنید و ممکن است به هنگام آشپزی،بوی آشپزخانه توسط موادی مانند روغن و رطوبت بوی محیط آشپزخانه را بد بو و نا مطبوع کند.

در اینجا برای کاهش بوی بد از دستگاه هود استفاده میشود و در از بین بردن بوی بد و کاهش چربی،ثاتیر زیادی دارد.

انتخاب هود مناسب برای آشپزخانه
انتخاب هود مناسب برای آشپزخانه

دقت کنید اگر میخواهید هود را در مرکز آشپزخانه نصب کنید،به یک مکان محکم برای نصب آن احتیاج دارید.

بهتر است به هنگام خرید دستگاه هود برای آشپزخانه به این نکات توجه کنید!.

  1. برای سنجش میزان صدای هود،کافی است آن را دور اول،دوم و سوم قرار دهید و از قرار دادن سطح آن بر روی دور چهارم و پنجم خود داری کنید،زیرا صدای بسیار زیادی تولید میکند و سنجش مناسبی برای تعیین میزان صدای هود نمی باشد.
  2. بعضی از مدل های دستگاه هود،دارای سنسور حساس به دود و بو دارند و هنگامی که این موارد در آشپزخانه دیده شود،به طور خودکار عمل تهویه هوا صورت میگیرد.
  3. موتور دستگاهای جدید هود از نوع حلزونی و توربینی است که این موتور ها هم صدای کمتری تولید میکنند و هم اینکه بسیار قوی تر از موتورهای دیگر هستند.

  4. فیلتر دستگاه های جدید هود که از جنس آلومینیوم می باشدبرخلاف فیلترهای قدیمی که جنس شان ضعیف و قابل شست و شو نبود،،شست و شوی آن ها بسیار راحت است و شما میتوانید با استفاده از دست و یا ماشین ظرف شویی اقدام به شستن آن کنید.

هنگام خرید هود،حتما توصیه و نکات بالا را در نظر داشته باشید،همچنین سعی کنید هود را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل تان همخوانی داشته باشد.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments