دکوراسیون مناسب افراد درونگرا و برونگرا - یراق دات کام

دکوراسیون مناسب افراد درونگرا و برونگرا


سهیل رضوی 16 اسفند 1401 - 6 دقیقه مطالعه
iOS 14

درونگرا هستید یا برونگرا؟ یا شاید کمی از هردو؟ این احتمال وجود دارد که شما به طور طبیعی به یکی از گروه های شخصیتی متمایل شوید که کل طرز تفکر و زندگی شما را شکل می دهد، از نوع تفریحات شما گرفته تا تعاملات اجتماعی. در حالی که وقتی صحبت از ویژگی های شخصیتی به میان می آید دو قطب متضاد وجود دارد که اکثر ما در جایی بین این دو قطب قرار می گیریم.

برای درونگراها، شهود و متفکر بودن آنها می تواند به یک برچسب خجالتی منجر شود. برای افراد برونگرا، آنها می توانند خود را در حال کسب انرژی از تعاملات اجتماعی بیابند و تمایلی به تنها ماندن در خانه برای مدت طولانی ندارند. به همین دلیل، منطقی است که ما باید خانه های خود را مطابق با روش طبیعی زندگی و سبک زندگی که به ما احساس شادی می دهد، طراحی کنیم. ما در این مقاله قصد داریم به “دکوراسیون مناسب افراد درونگرا و برونگرا” بپردازیم تا بدانید چگونه می توانید خانه خود را تزیین کنید که مطابق شخیصت شما می باشد.

دکوراسیون مناسب افراد درونگرا

دکوراسیون-مناسب-افراد-درونگرا

برای افراد درونگرا، خانه یک پناهگاه است. آنها هر روز به خانه می روند تا از شلوغی ها و جامعه فاصله بگیرند و احساس آرامش کنند. با آرامش گرفتن در خانه، یک فرد درون‌گرا می‌تواند با گذراندن مدتی به تنهایی در یک محیط آرام، روز بعد را با انرژی زیاد آغاز کند. در اینجا چیزی است که یک فرد درونگرا باید در هنگام تزئین خانه خود در نظر بگیرد.

ملحفه های نرم:

ما معتقدیم که همه باید بتوانند فواید خوابیدن در ملحفه های زیبای را هر شب تجربه کنند. آن‌ها برای همه افراد مناسب هستند و روی پوست شما نرم و لطیف می‌شوند. به همین دلیل، ملحفه‌های نرم باید در فهرست دکوراسیون مناسب افراد درونگرا قرار گیرند. به همین منظور تخت شما فورا تبدیل به یک واحد راحت برای فرار از هرج و مرج بیرون می شود.

رنگ های سرد:

رنگ‌هایی در طیف آبی، سبز و خاکستری که به طور طبیعی آرامش‌بخش و دلپذیر هستند، قطعاً برای افراد درون‌گرا و تمایل به آرامش در خانه مناسب هستند. وقتی صحبت از رنگ به میان می‌آید با دل خود رفتار کنید، هر چیزی که در درون شما احساس خوبی به محض دیدن آن ایجاد می‌کند، نشانه این است که در مسیر درستی هستید.

مواد گرم:

الوارهای گرم، سنگ های طبیعی و فرش های مخملی بهترین دوست افراد درونگرا هستند. داشتن ارتباط لمسی با مبلمان و وسایل دکوری به ایجاد یک ارتباط قوی با خانه شما کمک می کند که بازگشت به خانه را هر روز لذت بخش تر می کند.

چراغ ها:

چراغ های سقفی خشن در ایجاد یک واحد آرام چندان موثر نیستند. در واقع، آنها ساختمان اداری تجاری را فریاد می زنند. برای اینکه خانه ای بسازید که احساس گرما، دلنشین و دنج می کند، به چراغ های روی زمین و رومیزی برای منبع روشنایی خود مراجعه کنید. به این منظور فضایی خواهید داشت که مکان مناسبی برای خواندن کتاب یا درست کردن شام است است.

دکوراسیون مناسب افراد برونگرا

دکوراسیون-مناسب-افراد-برونگرا

برون گراها زمانی شادتر هستند که در حال معاشرت هستند و به طور کلی توسط محیط خود تحریک می شوند. در دکوراسیون خانه، رویکرد متفاوت به درون‌گراها به این معنی است که برون‌گراها از فضاهای داخلی خود هیجان زده می‌شوند و تمرکز خود را از دست نمی‌دهند. اگر یک فرد برونگرا زمان زیادی را در محیطی که برای او هیجان انگیز نیست صرف تنهایی کند، ممکن است در نهایت احساس انزوا و تخلیه کند. برای همه افراد برونگرا، این روشی است که چگونه خانه خود را مطابق با شخصیت خود تزئین کند.

رنگ های پویا:

برای کسانی که تمایل به رنگ های روشن و قدرتمند دارند، آپارتمان شما نیز باید این موضوع را منعکس کند. رنگ های قرمز، مشکی و طلایی همگی برای نگه داشتن یک فرد برون گرا در خانه مناسب هستند.

یک میز نهارخوری:

اگر دوست دارید خانه خود را به روی دوستان و خانواده باز کنید تا با شما همراهی کنند و جای خود را با خنده و گفتگو پر کنید، باید روی یک میز نهار خوری سرمایه گذاری کنید تا میزبان همه باشد. در حالی که افراد درونگرا ممکن است صندلی مطالعه را در اولویت قرار دهند، یک میز ناهار خوری بلند بسیار بیشتر با سبک زندگی شما مناسب است.

یک دیوار گالری:

دیوار گالری یک راه فوق العاده برای ایجاد علاقه در خانه شما است. با این حال، افراد برون گرا از جست و جوی جزئیات جدیدی که چشم آنها را جلب می کند و آنها را به چالش می کشد تا چیزها را متفاوت ببینند، خوشحال خواهند شد.

اشیا شخصی:

به عنوان یک فرد برون گرا، از اشتراک گذاری بیش از حد نمی ترسید. شما عاشق داستان گفتن و شنیدن تجربیات دیگران از دنیا هستید. تمام عکس‌های سفر و یادگاری‌های شخصی‌تان را در جعبه‌ها پنهان نکنید و شخصیت خود را به اشتراک بگذارید و قطعات مورد علاقه‌تان را در سراسر خانه پراکنده کنید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه‌ای راجع به دکوراسیون افراد درونگرا و برونگرا دارید می توانید دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments