راهنمای خرید دستگیره کابینت + ویدیو - یراق دات کام

راهنمای خرید دستگیره کابینت + ویدیو


سهیل رضوی 3 مهر 1400 - آخرین ویرایش در19 آبان 1400 مدت 3:21 دقیقه

دستگیره کابینت “، دستگیره ای کاربردی که توی آشپزخانه می بینیمش و ازش استفاده می کنیم که در عین سادگی و ارزان بودن، می تونه گزینه ی خوبی برای عوض کردن حال و هوای آشپزخانه ی ما با یک هزینه ی معقول باشه.

امروز می خواهیم باهم هرچی که باید درباره ی خرید دستگیره کابینت را بدانید، بررسی کنیم. پس اگه شما هم به فکر تعویض و یا خرید دستگیره کابینت برای خونتون افتادید و می خواهید حال و هوای خونتون را عوض کنید، تا آخر این ویدیو از تیم تحریریه یراق دات کام همراه باشید.

سایز دستگیره کابینت

ما توی دستگیره های کابینت دو نوع تک پیچ و دو پیچ و مهم ترین موضوع توی دستگیره های کابینت، سایز آنها هستش که باید موقع خرید حتماً به آن دقت کنید. منظور از سایز دستگیره، فاصله ی بین دو پیچ دستگیره است و نه طول کل دستگیره. ما موضوع سایز را در دستگیره های دو پیچ داریم، این سایزها از 16 تا 74 میلی متر هستش که تو دسته بندی های مختلف درون بازار موجوده و ما باید موقع خرید بسته به نوع کابینت مان، سایز مناسب دستگیره را انتخاب کنیم. فقط قبل از خرید، فاصله ی بین دو سوراخ دستگیره کابینت را اندازه بگیرید و موقع خرید به فروشنده بگید تا دستگیره مناسب را برای انتخاب در اختیار ما بگذاره.

سایز دستگیره

جنس دستگیره کابینت

موضوع مهم دیگه ای که توی انتخاب ما تاثیر داره، جنس و طرح دستگیره است. دستگیره های کابینت ازدو جنس آلیاژ زاماک و آلیاژ آلومینیوم هستند که زاماک از کیفیت بهتری برخورداره.

جنس دستگیره

جنس دستگیره

طرح دستگیره کابینت

همچنین از نظر طرح، برخی از آنها دارای پتینه و طرح های سرامیکی هستند و در برخی مدل ها، نگین های کریستالی، طرح های کریستال و تزیینات خاصی را روی دستگیره می بینیم تا بتونه انواع سلیقه ها را پوشش بده و در زمان خرید دستمان توی انتخاب باز باشه و به راحتی بتونیم طرح مناسب سلیقمون را انتخاب کنیم.

مدل کابینت

نکته ی دیگه ای که باید حتماً موقع انتخاب حواسمون باشه، مدل یا طرح کابینته. اگر کابینت ما کلاسیک یا طرح ممبران هست، باید از دستگیره کلاسیک استفاده کنیم و اگر کابینتمان مدل یا دارای جنس چوب MDF مات یا براقه یا به اصطلاح HIGH GLASS هستش، باید از دستگیره های مدرن  یا دارای تزیینات کمتر استفاده کنیم.

ماهیت این موضوع توی هماهنگی بیشتر دستگیره با نوع کابینت و آشپزخانه ی ما، خیلی مهمه ! و شاید تو نگاه اول به دیدمان نیاد اما تاثیر چشمگیری توی زیبایی آشپزخانه ی ما و کابینت های ما داره. پس حتماً این نکته را رعایت کنید.

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک

کابینت مدرن

کابینت مدرن

انواع دستگیره کابینت

همچنین ما بجز این دو نوع دستگیره ( تک پیچ و دوپیچ )، دستگیره های مخفی، شاحه ای و توکار هم داریم که انواع مختلفی دارند و بعضی ها ترجیح می دهند که از این دستگیره ها استفاده کنند ولی قبل از آن، ما حتماً پیشنهاد می کنیم که با کابینت کار متخصص درباره ی نوع کابینتتون و اینکه چه دستگیره ای برای آن انتخاب کنید، مشورت کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این دستگیره ها می توانید به مقالات دیگر بلاگ یراق دات کام سر بزنید.

دستگیره کابینت

دستگیره تک پیچ و دو پیچ

دستگیره مخفی

دستگیره مخفی

دستگیره شاخه ای

دستگیره شاخه ای

برندهای دستگیره کابینت

از نظر بازار این محصول هم ما برندهای چینی را توی بازار می بینیم و چندین برند خوب ایرانی هم به این عرصه ورود کرده اند که پیشنهاد ما توی تیم تحریریه یراق دات کام، دستگیره های با کیفیت ایرانی است.

امیدواریم به رعایت این نکات، بهترین انتخاب را داشته باشید و زیباترین دستگیره را متناسب با سلیقه ی خودتون تهیه کنید. همچنین در صورت نیاز می تونید به سایت ما به نشانی www.yaragh.com سر بزنید و یا با کاشناسان یراق دات کام تماس بگیرید.

برندهای دستگیره

دستگیره های ایرانی و چینی

تا ویدیوهای بعدی یراق دات کام شما را به خدای بزرگ میسپاریم، خدانگهدار.

 

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments