لولا شیشه چیست؟ - یراق دات کام

لولا شیشه چیست؟


سهیل رضوی 1 مهر 1400 - آخرین ویرایش در22 آبان 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

لولا، یکی از یراق آلات پرکاربرد در کابینت ها و درب ها می باشد که این لولاها انواع و مدل های مختلفی دارند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی ” لولا شیشه ” یا لولا گازور شیشه بپردازیم و با مشخصات این یراق بیشتر آشنا شویم. با ما در ادامه همراه باشید.

لولا شیشه چیست ؟

لولا شیشه لولایی است که برای درب های شیشه ای از آن استفاده می کنیم. لولا گازور شیشه معمولاً دارای دو سایز هستش که این سایز ها 26 میلی متری و 35 میلی متری می باشد، بد نیست بدانید که بعضی از افراد به سایز 26 میلی متری، 25 میلی متری نیز می گویند.

نصب لولا شیشه

برای نصب این لولا به روی شیشه اول دو سوراخ به قطر 26 میلی متر و یا 35 میلی متر ایجاد می کنیم و بعد از آن لولا را به شیشه وصل می کنیم. برای زیباتر شدن نمای ظاهری لولا شیشه ، پولکی ای بر روی آن وجود دارد که این پولکی بر روی لولا قرار خواهد گرفت که منجر به دیده نشدن لولا خواهد شد.

البته لازم است بدانید که در برند بلوم اتریش دیگر احتیاجی به سوراخ کردن شیشه برای نصب نیست و لولا شیشه بلوم دارای چسبی می باشد که می توانیم با استفاده از این چسب لولا را به شیشه وصل کنیم. برای اینکه این لولا به شیشه بچسبد باید با اشعه ی UV روی چسب حرارت دهیم تا لولا شیشه بلوم به شیشه بچسبد.

برندهای لولا گازور شیشه

لولا شیشه دارای دو برند مطرح و همچنین برندهای متفرقه است که این برندها عبارتند از :

  • بلوم | BLUM
  • فاین | FINE

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه ای راجع به استفاده از انواع لولا و بویژه لولا گازور شیشه داشته اید خوشحال می شوید که در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments