مزایا و معایب اجاق گاز طرح فر - یراق دات کام

مزایا و معایب اجاق گاز طرح فر


یراق دات کام 14 آذر 1398 - آخرین ویرایش در3 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

همانطوری که در جریان هستید تمام وسیله هایی مصرفی دارای یکسری نکات مثبت و خوب و یکسری نکات منفی و بد دارند. این قضیه در مورد وسایل آشپزخانه نیز به وفور دیده می شود.در این مقاله قصد داریم درباره مزایا و معایب اجاق گاز طرح فر استفاده نمائیم.وقتی که اقدام به خرید یک اجاق گاز طرح فر می کنیم  ، می بینیم که در بسیاری مواقع این گاز برای ما بسیار کاربردی و مناسب می باشد؛ و در بسیاری مواقع دیگر و بدلیل نداشتن فر و همچنین گرفتن فضای بیشتر نسبت به گاز های رو میزی، ممکن است دارای بعد منفی باشد.

مهم ترین مزایا اجاق گاز طرح فر

 یکی از مزیتهای اجاق گاز طرح فر این است که از کمد زیر آن می توانیم به عنوان کابینت استفاده کنیم و وسایلی مثل ادویه جات و بقیه ی چیز هایی که برا آشپزی دم دستمان است و مدام از آن استفاده می کنیم در کابینت گاز جای دهیم، مزیت خوب دیگری که دارد این است که قیمت آن هم خیلی ارزان تر از اجاق فر دار می باشد، خب البته برای کسایی که مایکروفر و توستر دارند هم مناسب می باشد. اجاق گاز طرح فر معمولا از سه تا پنج شعله در بازار موجود بوده و قابل دسترسی می باشد و از جمله ویژگی های این نوع فر اینست که هم کشوی شیشه ای دارد و هم کشوی ام دی اف. درباین نوع فر از جنس شیشه بوده، و اکثر آن ها ساخته شده از رویه لعابی، استیلی یا شیشه ای هستند، هم با فندک هستند هم بدون فندک یا ترموکوپل، در آن ها استفاده شده است.

معایب اجاق گاز طرح فر

اجاق گاز های طرح فر می تواند بیننده را گول بزند، زیرا کسی که آن را می بیند در نگاه اول حس می کند که گاز فر دارد در صورتی که اینطور نیست، کسی که در ابتدا گاز طرح فر خریداری می کند در اصل به غیر از داشتن گاز نیاز به دستگاه مایکروفر و تستر دارد. بنابراین هم فضای زیر گاز را گرفته است و هم باید مکانی را جدا گانه برای مایکروفر در نظر بگیرد. بنابراین برای آشپزخانه های کوچک مورد استفاده قرار نمیگیرد و بهتر است از گاز فردار برای آشپزخانه های کوچک استفاده کرد.

اگر مطالب ما مفید بود ممنون میشیم نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments