معایب آبچکان رومیزی - یراق دات کام

معایب آبچکان رومیزی


یراق دات کام 12 آذر 1398 - آخرین ویرایش در3 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

دارا بودن آبچکان، جز جدایی ناپذیر برای تمامی آشپزخانه ها محسوب میشود، از طرفی میتوان آن را به عنوان یک اکسسوری نیز دانست. از جمله آبچکان های موجود در بازار عبارت اند از: آبچکان رومیزی(آبچکان کنار سینک)، آبچکان دیواری و آبچکان آویزی.

اکسسوری آبچکان رومیزی

در برخی از موارد، به دلایلی نظیر: قرارگیری سینک ظرفشویی زیر پنجره، نبود فضای کافی برای نصب آبچکان دیواری و یا کوچک بودن ابعاد آن، سینک های جزیره ای و… طراحان دکوراسیون، آبچکان رومیزی را پیشنهاد می کنند. این محصول به راحتی بر روی میز یا قسمت کناری سینک قابل استفاده می باشد و در انواع طرح و رنگ تولید می شوند.

محدودیت نصب

این مطلب کاملا درست است که آبچکان رومیزی کمبود آبچکان های دیواری را جبران می کند، اما این نکته را نیز باید بخاطر داشت که در اغلب آشپزخانه های کوچک، فاقد محیطی مناسب برای نصب می باشند.

ظاهر نامنظم

همان طور که میدانید، آبچکان کنار سینک بدون هیچگونه پوششی در آشپزخانه نمایان است؛ این بدین معناست که تمامی ظروف موجود بر روی آبچکان کاملا به چشم میخورد، در نتیجه مستلزم رعایت نظم و جمع آوری بیشتر ظروف می باشد، تا از بروز جلوه شلخته و نامرتب در محیط جلوگیری شود. در حالی که آبچکان داخل کابینت از این قاعده مستثنی می باشد و به آسانی با بستن درب کابینت، پوششی مناسب برای شلوغی ظروف تعبیه شده است.

قیمت آبچکان کابینت

قیمت آبچکان ظرفشویی یا کابینت، بستگی به برند و مواد تشکیل دهنده آن دارد. به طور مثال قیمت آبچکان استیل از نوع پلاستیکی خود گران تر می باشد. همچنین ابعاد و میزان امکانات منحصر به فرد هر محصول، در پایین یا بالا آمدن هزینه ها موثر هستند. معمولا در هر مدل آبچکان، قسمت هایی به منظور جای دادن انواع بشقاب، لیوان ،قاشق چنگال و… در نظر گرفته شده است.

شما نیز میتوانید خواسته های خود از یک آبچکان متناسب با نیازتان را طراحی و با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments