موارد استفاده از سبدهای سوپر مارکت یخچالی - یراق دات کام

موارد استفاده از سبدهای سوپر مارکت یخچالی


یراق دات کام 7 آذر 1398 - آخرین ویرایش در3 مهر 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

از میان مدل های مختلف سبد “سوپر مارکت کابینتی”، مدل یخچالی جزو بهترین مدلها می باشد چون طراحی این سبد ها به شکلی است که به جز فضای داخلی کابینت ها از در آن ها هم می توان استفاده کرد. همانطور که می دانید دسترسی به همه ی وسایل داخل کابینت های کم عرض کار سختی است و استفاده از سبد های ریلی سوپر یخچالی گزینه ی بسیار خوبی برای خانم ها و دسترسی آن ها به تمام وسایل خواهد بود .

سبد کابینت مدل سبد های سوپر مارکت یخچالی

شما زمانی می توانید از سبد های سوپر مارکت یخچالی در آشپزخانه استفاده کنید که کلاف های داخلی و خارجی سبد را با کمک اهرم های پایین و بالا وصل کرده باشیم تا در زمان باز شدن در کابینت و کشو ها کلاف و طبقه های آن به طرف جلو کشیده شوند.

سوپر-مارکت-یخچالی

اندازه سبد های کابینت سوپر یخچالی

قبل از اینکه از سبد های سوپر یخچالی برای کابینت های خود استفاده کنید حتمأ ابعاد آن را در نظر بگیرید که برای پیدا کردن اندازه ی کابینت ها کافی است طول، عرض و ارتفاع آن را با متر اندازه بگیرید.

ارتفاع این مدل از سبد ها قابل کم و زیاد شدن هستند و امکان نصب در کابینت های مختلف را دارند.

نوع ریل و سبد های سوپر مارکت یخچالی

معمولأ ریل این سبد ها را از نوع ساچمه ای انتخاب می کنند که به جز تحمل وزن بالا به شکلی روان حرکت کنند همچنین ضامن هایی که در این سبد ها به کار رفته اند از افتادن سبد ها جلوگیری می کنند.

برای استفاده ی راحت تر می توانید در کابینت را روی این اکسسوری قرار دهید تا در زمان باز شدن در سبد هم به طور کامل از کابینت خارج شود.

در قسمت کلاف این سبد ها قطعه ی پلاستیکی استفاده شده تا از لرزش آن در زمان باز و بسته شدن سبد جلوگیری کند.

کلام پایانی

برای انتخاب سبد های سوپر یخچالی حتمأ به جنس آن ها دقت کنید چون آشپزخانه محل مرطوبی است و اگر جنس آن ها خوب نباشد در مدت زمان کوتاهی خراب و فرسوده می شوند.

نظرات سازنده خود را جهت بهبود هر چه بیشتر سایت  با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments