چگونه لولا کابینت مناسب تهیه کنیم؟ - یراق دات کام

چگونه لولا کابینت مناسب تهیه کنیم؟


یراق دات کام 6 مهر 1398 - آخرین ویرایش در3 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

لولا ها مخصوص باز و بسته شدن درب های کابینت به صورت صحیح است که جز یراق آلات کابینت محسوب می شود و به آن گازور و یا حتی لولا گازور نیز گفته می شود.

به هنگام خرید لولا باید توجه کنید که چه نوعی از آن را خریداری می کنید،در یراق آلات معمولا دو نوع گازور روکار و توکار وجود دارد و اگر بخواهید از توکار استفاده کنید،ابتدا باید سطح درب کابینت را با استفاده از گردبر سوراخ کنید.

لولا ی کابینت انواع مختلفی دارد. لولای 90 درجه، لولای 0 درجه، لولای خرچنگی، لولای مکمل، لولای خلاص، لولای معکوس از انواع آن است.

لولا کابینت دارای دو مدل دو پیچ و چهار پیچ است و اغلب برای نصب درب های کابینت از نوع دو پیچ آن استفاده می شود و اگر درب کابینت شما سنگین باشد در آن موقع بهتر است تا از چهار پیچ استفاده کنید که بتواند به خوبی آن را نگه دارد.

گازور کابینت
لولا-گازور

انواع لولا کابینت در یراق

به هنگام خرید گازور، باید از متخصصین و مشاورین کمک بگیرید تا بهترین جنس آن را تهیه کنید و پس از مدتی ناکارآمد جلوه داده نشود.

دقت کنید که اگر بخواهید به هنگام بازسازی درب های کابینت و نصب مجدد آن اقدام به عمل کنید،لولا کابینت دچار مشکل می شود و ناشی از جنسی که دارند اینگونه است.

اگر به دنبال جنس قوی هستید که به راحتی نشکند و خراب نشود پیشنهاد ما به شما تهیه لولا چهار پیچ است زیرا دارای استقامت بیشتر،محکم تر و مقاوم تر از گازور کابینت دو پیچ هستند و می توانند تا حدودی ایمنی مسئله را برای شما فراهم سازند.

قبل از نصب باید جاهایی که قرار است پیچ ها جایگذاری شود را با استفاده از یک مداد و یا چیزی که بعدا قابل پاک بشود علامت گذاری کنید و سوراخ ها را در جای مشخص شده با دریل ایجاد کنید و گازور را به صورت دقیق و محاسبه شده نصب کنید.

گازور مناسب برای درب کابینت

تهیه-لولا-مناسب

به طور کلی ما سه نوع لولا داریم و شما می توانید به راحتی در بازار و یراق آلات آن را پیدا کنید.

  • لولا ساده
  • لولا کلیپسی
  • لولا زاویه دار

این سه نوع معرفی شده جز محبوب ترین لولاهای کابینت هستند.

برچسب‌ها :