35 ایده دکوراسیون برای اتاق کار خانگی - یراق دات کام

35 ایده دکوراسیون برای اتاق کار خانگی


سهیل رضوی 30 مرداد 1401 - 12 دقیقه مطالعه
iOS 14

روند فعلی ایده‌ها و طرح‌های اتاق کار خانگی یا Home Office به سمت مینیمال، کوچک‌تر و ساده‌تر می‌رود. اما، زمانی که به حریم خصوصی یک دفتر کار خانگی در یک اتاق نیاز دارید و برای آن نیز اتاق دارید، به قفسه های روی دیوار بسنده نکنید. در اینجا چند ایده و طرح کلاسیک و بی انتها برای دفتر کار خانگی برای الهام بخشیدن به دفتر کار خانگی مناسب بعدی شما آورده شده است.

لازم به توضیح است که پیش تر در مقاله “اتاق کار و مزیت های آن” به بررسی کلی دفاتر خانگی پرداخته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

۱- خنثی های زیبا

روشن، دلپذیر و کارآمد؛ این دفتر کار خانگی راحت است و برای تحت تاثیر قرار دادن نیازی به رنگ زیادی ندارد. میز خاکستری، لوستر مربعی با قاب فولادی و فرش خاکستری زیبا، همگی به ظرافت ظریف و جاودانه اتاق کمک می کنند.

اتاق-کار-خانگی-1

۲- میز شیشه ای برازنده

این دفتر کار خانگی برازنده از پیچیدگی، اعتماد به نفس و نبوغ صحبت می کند. نور کافی از پنجره‌های بلند قاب‌شده با پرده‌های کلاسیک، کفپوش‌های سیاه و سفید یکپارچه سازی با لپ تاپ یا کامپیوتر، صندلی‌های فرانسوی برازنده و میز شیشه‌ای خیره‌کننده. کلاسیک زیبا!

اتاق-کار-خانگی-2

۳- دفتر کار خانگی جمع و جور

وقتی فضا ممتاز است، اما به حفظ حریم خصوصی یک دفتر در یک اتاق نیز نیاز دارید، این طراحی جمع و جور اتاق کار خانگی عالی است. میزهای تعبیه شده در کنار دیوار، قفسه ها و انباری در هر دو طرف و نور کافی برای روشن و گسترده نگه داشتن اتاق.

اتاق-کار-خانگی-3

۴- اتاق با یک چشم انداز

در حین کار از فضای باز لذت ببرید. این دفتر کار بزرگ با یک دیوار شیشه ای کامل به شما امکان می دهد در داخل خانه با طبیعت ارتباط برقرار کنید. دیوار شیشه ای بزرگ به نور اجازه ورود می دهد و اتاق را بزرگتر نشان می دهد.

اتاق-کار-خانگی-4

۵- وسایل استثنایی

جدی، تجاری، باوقار؛ ایده آل برای افرادی که به تجارت فکر می کنند و در تجارت یا شخصیت حرفه ای خود جدی هستند. دیوارها و وسایل تاریک، وقار را به ارمغان می‌آورند، در حالی که وسایل استثنایی، محیطی متمایز را ارائه می‌دهند.

اتاق-کار-خانگی-5

۶- رنگ آبی باشکوه

روشن، مثبت و باشکوه؛ رنگ‌های خنثی روشن با رنگ‌های آبی زیبا تکمیل می‌شوند. میز کار آبی تیره، پرده چک آبی سرمه‌ای و دگیر ظواهر آبی. فرش ساده، قفسه های تعبیه شده و یک لوستر گرد خیره کننده، ظاهر را کامل می کند.

اتاق-کار-خانگی-6

۷- رنگ های ظریف طلایی

این یکی دیگر از دفتر کار خانگی کلاسیک است؛ با رنگ‌های خوب، خنثی و روشن. رنگ های ظریف طلایی برای آن ظاهر مجلل تصفیه شده اضافه شده است. صندلی‌های با قاب طلایی که با لوستر طلایی جامد مطابقت دارند، درخشش مناسبی را در اتاق خاکستری و برنزه می‌دهند.

اتاق-کار-خانگی-7

۸- کارایی مینیمالیستی

دیوارها و کانترهای تمیز، دکورها و وسایل حداقلی و رنگ های خاموش؛ این دفتر خانگی مدرن مینیمالیستی مظهر محیط کار مدرن است. یکی از ویژگی‌های دیوار به رنگ‌های متمایز می‌افزاید در حالی که میزهای چوبی جامد رنگی از جذابیت خانه های روستایی را القا می‌کند.

اتاق-کار-خانگی-8

۹- چوب با وقار

تابلوهای چوبی از دیرباز مورد علاقه کتابخانه ها و ادارات بوده است. لحن گرم و ظرافت کلاسیک آن هوای باوقار از خرد و دانش را تداعی می کند. برای مدرن کردن ظاهر، همه هیاهوها را از بین ببرید، به طرح رنگ خنثی‌تری تغییر دهید و به جای فرش، یک فرش مینیمالیستی اضافه کنید.

اتاق-کار-خانگی-9

۱۰- سفید و روشن

دفاتر سفید و روشن به دلیل انرژی مثبت و کارآمدی که دارند مورد علاقه بسیاری هستند. این دفتر خانگی تماماً سفید نیز خنک و راحت است. برای از بین بردن تابش خیره کننده، از رنگ های ظریف سفید مانند فرش سفید-خاکستری، رنگ های چوبی و نور زرد گرم استفاده کنید.

اتاق-کار-خانگی-10

۱۱- روشنایی خاموش

دفتر خانگی خود را با نور مناسب اما بدون تابش خیره کننده نگه دارید. این دفتر گرم و دنج، خنک، کار انگیز و آرامش بخش است. فضای داخلی قهوه‌ای روشن به‌خوبی توسط نورپردازی زیر قفسه‌ای کافی و در عین حال محتاطانه روشن می‌شود.

اتاق-کار-خانگی-11

۱۲- زرد پر زرق و برق

رنگ های ظریف زرد روشن و جذاب بر این دفتر خانگی پر زرق و برق غالب است. پرده‌های زرد لیمویی روشن حال و هوا را ایجاد می‌کنند، در حالی که صندلی‌های فرانسوی با روکش خردلی آرام‌تر ظاهر پیچیده‌تری را ارائه می‌دهند. با یک میز شیشه ای و دیوارهای برنزه، تابش نور زرد را کاهش دهید.

اتاق-کار-خانگی-12

۱۳- الهامات شرقی

جالب، مینیمالیستی، کارآمد؛ این اتاق کار خانگی با الهام از ژاپنی ها دارای مینیمالیسم شرقی در خطوط مستقیم و سطوح تمیز، عملکرد کارآمد مبلمان و طراحی بدیع آن است که توسط لهجه های دیوار و گیاه برجسته بونسای نشان داده شده است.

اتاق-کار-خانگی-13

۱۴- عناصر شیک

مقدار خوبی از عناصر مد روز و شیک را به اتاق کار خانگی کلاسیک به این هوای جذاب و به روز اضافه کنید. یک قاب دیواری رنگارنگ، شیشه های عجیب و غریب. در حالی که قطعات کلاسیک را حفظ می کنید، فرش ایرانی شیک پوش، یک صندلی فرانسوی پاستلی و یک چراغ رومیزی برای حفظ ظاهر ماندگار استفاده کنید.

اتاق-کار-خانگی-14

۱۵- لوکس مدرن

شیک، مدرن، مجلل؛ این دفتر کار خانگی براق، وسایل زیادی در اتاق ندارد، اما هر یک از مبلمان و دکورها درجه یک هستند. میز براق کروم استیل ضد زنگ، سادگی نفس را از بین می برد! کفپوش پارکت زیبا با دیوار خاکستری تیره و اثر هنری غول پیکر مطابقت دارد.

اتاق-کار-خانگی-15

۱۶- حالت تاریک

مرموز و قانع کننده. شیک و زیبا؛ دیوارهای آجری سیاه، کف چوبی براق، میزهای مدرن، عناصر شیشه ای. لوستر گنبدی فلزی قدیمی، فضای داخلی صنعتی پرحاشیه اتاق کار خانگی مدرن را تکمیل می کند.

اتاق-کار-خانگی-16

۱۷- سطوح پروانه

خطوط بدون عارضه، منظم، کارآمد؛ این اتاق کار خانگی مدرن دارای سطوح تمیز، دکور مینیمال و کابینت چوبی تیره زرق و برق دار است. رویه میز شیشه ای درخشندگی ظریفی را به آن اضافه می کند، در حالی که صندلی راحت جنبه خوشامدگویی به اتاق را ارائه می دهد.

اتاق-کار-خانگی-17

۱۸- مینیمالیستی روستایی

فضای داخلی سنتی روستایی یک دگرگونی مینیمالیستی مدرن می یابد! این ظاهر کلاسیک تر دارای سطوح چوبی زیادی است. دیوارها، میز و کف؛ تیرهای چوبی جامد و لامپ مربع قدیمی، هاله نوستالژیک را حفظ کرده است، در حالی که دیوارهای سفید و قفسه های شناور به اتاق حس مدرن آن را بخشیده است.

اتاق-کار-خانگی-18

۱۹- سفید و خاکستری

ترکیب معاصر سفید و خاکستری به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کلاسیک است. ترکیب رنگی خنک، تمیز و چشم نواز، هم با روندهای مدرن و هم با فضای داخلی کلاسیک مطابقت دارد. این دفتر کار خانگی روشن و شاد به خوبی این دو رنگ را به یک اتاق شیک و زیبا ترکیب کرده است.

اتاق-کار-خانگی-19

۲۰- زیبایی شناسی قدرت

با یک دفتر کار خانگی فرمانده تأثیر بگذارید. افزودن عناصر قدرتمند و چشمگیر به فضای داخلی باعث می شود دفتر خانگی شما فراموش نشدنی شود. این دفتر بسیار چشمگیر شامل یک لوستر مشکی و طلایی، فرش طرح دار، میز براق بلوط و یک صندلی کلاسیک با پشت بلند است.

اتاق-کار-خانگی-20

۲۱- دفتر کار در بالکن

بالکن یا اتاقی در کنار دیوارهای بیرونی ساختمان بهترین مکان برای آپارتمان های شهری برای راه اندازی دفتر کار خانگی است. این دفتر کار بالکن به طرز معقولی طراحی شده است و از تمام نور طبیعی مورد نیاز خود در طول روز برخوردار است، مناظر شگفت انگیزی را ارائه می دهد و از ترافیک سنگین خارج می شود.

اتاق-کار-خانگی-21

۲۲- فضای داخلی نرم تر

این دفتر کار دوست داشتنی و زیبا، نسخه ملایم تری از فضای داخلی قوی تیره و مردانه دفاتر خانگی است. فضای داخلی قهوه ای تیره معمول یک دفتر خانه سنتی با میز هلویی کم رنگ جایگزین می شود، میز چوبی بزرگ با یک میز کوچکتر و لاغرتر جایگزین می شود و صندلی های امروزی بیشتری جایگزین صندلی های چرمی سنگین معمولی می شوند.

اتاق-کار-خانگی-22

۲۳- کلاسیک آبی

قفسه‌بندی و قفسه‌بندی کلاسیک آبی تیره، پنجره‌های عریض، میز بزرگ با روکش چرمی با پایه‌های چوبی و یک فرش بسیار چشم‌گیر با طرح‌دار شورون. این ظاهر را با سایه‌های پنجره رومی وینتیج سفید و یک صندلی دنج در پنجره تکمیل کنید.

اتاق-کار-خانگی-23

۲۴- صنعتی مدرن

خام و تند، صیقل نخورده و غیرقابل پیش بینی؛ این طراحی بسیار مدرن و غیر منطبق برای دفتر کار خانگی شامل یک دیوار از آجر قرمز اکسپوز، یک میز پایه شیشه ای برای میز، صندلی های سطلی اسکاندیناوی و یک لوستر سیمی طلایی چشمگیر است.

اتاق-کار-خانگی-24

۲۵- دفتر کار قهوه ای

دفتر کلاسیک قهوه ای، باوقار، چشمگیر ؛ این نسخه ساده از دفتر سنتی قهوه‌ای دارای قفسه‌های شناور، میز مینیمالیست، نورپردازی استراتژیک و لوستر طبلی مدرن است.

اتاق-کار-خانگی-25

۲۶- ظرافت سفید

روشن، تمیز و شیک؛ این دفتر کار خانگی کاملاً سفید با نور کافی، فضای داخلی سفید و تزئینات و مبلمان مینیمالیستی بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. دیوارهای مایل به سفید بخشی از تابش خیره کننده را پخش می کنند، در حالی که تزئینات طلایی حس خوبی به آن اضافه می کنند.

اتاق-کار-خانگی-26

۲۷- عناصر گرمسیری

دفتر کار خانگی رویایی یک کاوشگر! این دفتر خانگی با الهام از جنگل های بارانی دارای گیاهان گلدانی، عناصر پروانه ای با پوشش شیشه ای و مجسمه های عجیب و غریب است. پرده های خاکستری تیره آن یادآور مسیرهای دودی است، در حالی که قالیچه طرح دار افسانه ای و چشمگیر است.

اتاق-کار-خانگی-27

۲۸- سنت گرایان شیک

این دفتر کار خانگی جذاب و جمع‌آوری شده از طرح‌های سنتی دفتر خانه دور نمی‌شود. دیوارهای پانل دار، سقف صندوق دار، پنجره های شیشه ای قوسی و نورپردازی لامپ قدیمی. عناصر مدرن طراحی شامل دیوارهای خاکستری سرد، میز تحریر مینیمالیستی و فرش منطقه ای است.

اتاق-کار-خانگی-28

۲۹- اتاق کاری راحت

دفتر خانگی شما همچنین می تواند استراحتگاه شما باشد. راحت‌تر کردن دفتر کار خانگی‌تان نیز باید در اولویت باشد، مخصوصاً اگر قرار است زمان زیادی را در آن بگذرانید. این دفتر خانه دنج شامل یک تخت خواب روزانه، یک میز عریض، سایه‌بان‌های پنجره خاموش و روشنایی است.

اتاق-کار-خانگی-29

۳۰- سیاه روی سفید

این طراحی دفتر خانگی مشکی روی سفید چشمگیر و شیک است. فضای داخلی سفید کلی با مبلمان مشکی زغالی، عناصر طلایی و رنگ های روشن متعادل شده است. طراحی بی عیب و نقص، یک ظاهر طراحی شدید.

اتاق-کار-خانگی-30

۳۱- مینیمالیست افراطی

زیبایی در سادگی، کارایی در پراکندگی؛ این دفتر کار خانگی بسیار مینیمالیستی فقط شامل چند مورد است؛ یک میز، یک صندلی و چند قفسه. در عصر امروزی دفاتر بدون کاغذ، کار با موبایل و فرآیندها و برنامه های مجازی، این سه مورد تمام چیزی است که شما نیاز دارید. نیازی نیست فضای خود را با وسایل غیر ضروری شلوغ کنید.

اتاق-کار-خانگی-31

۳۲- میز قدرت

فرمانده، تسلط، تاثیرگذار؛ میز قدرت برای بستن معاملات، تجارت و انجام کارها بریده شده است. میز عریض برای قرار دادن شلوغی کار و فضای ذخیره سازی کافی در کشوهای کناری آن. برای تکمیل میز قدرت، قفسه دیواری چشمگیر پشت آن است که با نور و عناصر استراتژیک کامل شده است.

اتاق-کار-خانگی-32

۳۳- رنگ های سرد

این اتاق کار امروزی دارای یک میز براق، یک دیوار قفسه‌ها و یک لوستر نمایشی در فضای داخلی مدرن خود است. طرح رنگ خاکستری سرد کاملاً با رنگ های سرد سبز در فرش مدرن، صندلی سطلی و عنصر دیوار الهام گرفته از اقیانوس ترکیب شده است.

اتاق-کار-خانگی-33

۳۴- تمایلات هنری

به هم ریخته، بی ادعا، با اعتماد به نفس. برای افرادی که زیبایی را در هرج و مرج می بینند، این دفتر کار دراماتیک و فرهنگی بهشت ​​است. میز جادار آن فضای زیادی برای تخیل باقی می گذارد، در حالی که کف بتنی برهنه و لوستر جذاب آن شخصیتی قوی و ناسازگار را آشکار می کند.

اتاق-کار-خانگی-34

۳۵- اتاق کار شرکتی

نسخه کوچک شده دفتر بزرگ و چشمگیر گوشه مرکز شهر. با این طراحی اتاق کار خانگی با شکوه، مرکز شرکتی خود را در خانه ایجاد کنید. فضای داخلی تاریک با لهجه های طلایی روشن شده و با مبلمان ظریف برجسته شده است.

اتاق-کار-خانگی-35

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مثاله همراهی کردید، اگر تجربه ای راجع به طراحی و بوجود آوردن دکوراسیون های مختلف برای اتاق کار منزل خود داشته اید، خوشحال می شویم که دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments