استفاده از آبچکان در آشپزخانه - یراق دات کام

استفاده از آبچکان در آشپزخانه


یراق دات کام 2 مهر 1398 - آخرین ویرایش در3 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

آبچکان را می توان در بسیاری از خانه ها مشاهده کرد،مطمئنا تا به حال پیش آمده که نتوانید ظروفی را در ماشین ظرف شویی بشورید و اقدام به شست و شوی دستی آن کرده اید،حال شما به یک وسیله ای برای خشک کردن آن نیاز دارید،در اینجا است که آبچکان به کمک شما آمده و با وارونه قرار دادن ظروف در آن می توانید به راحتی پس از لحظاتی خشک بودن ظروف را احساس کنید.

به هنگام انتخاب آبچکان باید به جنس کابینت نیز دقت کنیم،اگر جنس کابینت منزل شما از فلز و یا کابینت باشد،نحوه نصب آبچکان در این دو جنس با هم فرق می کند.

به هنگام خرید آبچکان دقت کنید که طول درب های کابینت با اندازه کابینت باید یکی باشد و همچنین بدنه کابینت فلزی قطر آن نسبت به ام دی اف کمتر است.

خریدآبچکان متناسب با کابینت آشپزخانه

اگر جنس کابینت شما فلزی باشد و طول آن 90 سانتی متر است شما باید یک آبچکان 90 سانتی را تهیه کنید ولی اگر جنس کابینت شما از MDF باشد و طول آن 90 سانتی متر است،فضای درونی کابینت شما 86.8 سانتی متر خواهد بود.

معمولا شرکت هایی که آبچکان را تولید می کنند برای این مشکل کابینت MDF یک تبدیل 16 میلی متری را ایجاد کرده اند تا بتوانید به راحتی آن را نصب کنید.

پس یادتان نرود که به هنگام خرید آبچکان حتما به جنس کابینت خود دقت کنید.

معمولا سوال پیش می آید که آیا این آبچکان ها،اقدام به زنگ زدگی می کنند یا نه،باید گفت که آبچکان ها به دو دسته مختلف تقسیم می شوند

آبچکان استیل و آبکاری شده را می توانید تهیه کنید،آبچکان آبکاری به دلیل قیمت ارزان و استفاده از جنس های معمولی در آن،اگر خراشی بر روی آن ایجاد شود پس از مدتی اقدام به زنگ زدگی می کند اما آبچکان استیل با وجود گرانی آن و محکمی و مقاومت در رطوبت،زنگ نمی زند.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments