بلوم چیست ؟ - یراق دات کام

بلوم چیست ؟


سهیل رضوی 18 بهمن 1400 - آخرین ویرایش در21 آبان 1401 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

یراق آلات کابینت جزء پر فروش ترین های بازار یراق می باشد که این یراق آلات برندهای مختلفی دارند. یکی از این برندهای مطرح کمپانی “بلوم” می باشد که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این برند و محصولات آن بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب با تیم تحریریه یراق دات کام همراه باشید.

تاریخچه برند بلوم

شرکت بلوم” در سال ۱۹۵۲ میلادی توسط جولیوس بلوم در کشور اتریش تاسیس و راه اندازی شد. نام بلوم مخفف کیفیت، نوآوری و خدمات عالی به مشتریان است. شرکت بلوم سخت افزاری تولید می کند که کار در آشپزخانه را برای افراد آسان تر کند.

هر یک از محصولات این کمپانی با در نظر گرفتن تجربه مشتری و تحقیق برای پشتیباتی و حمایت از مشتریان با دقت بسیار زیادی طراحی شده است.

بلوم BLUM با مهندسی و ساخت لولاهای مخفی، سیستم های کشو و سیستم های درب بالابر تخصص بسیار بالایی دارد که همین موضوع باعث شده این کمپانی جزء رتبه های نخست یراق آلات در بازار های جهانی باشد.

شرکت بلوم

آشنایی با شرکت بلوم

تحقیقات مورد نیاز

تحقیقات مورد نیاز برای آنچه که کاربران آشپزخانه نیاز دارند؛ شرکت بلوم سالهاست که در مورد نیازهای کاربران آشپزخانه در سراسر جهان تحقیق می کند. نتایجی که از عادت ها، نیازها و خواسته های کاربران بدست آمده، به این شرکت کمک کرده تا ایده های محصولات جدید را متناسب با خواسته ها و نیازهای روزمره از آشپزخانه ها توسعه دهد.

تحقیقات و مشاهدات

تحقیقات و مشاهدات؛ الگوهایی در نحوه حرکت افراد آشپزخانه وجود دارد. بیشتر آماده سازی ها جایی بین سینک ظرفشویی و اجاق گاز انجام می شود و بسیاری از افراد خم می شوند یا از صندلی و پیشخوان بالا می روند تا به وسایل داخل کابینت برسند.

پس از مشاهده این الگوها در فعالیت ها و فرآیندهای رایج در آشپزخانه، انواع نیازهای عملی آشپزخانه شناسایی شده که عبارتند از : نیاز به فضای ذخیره سازی، نیازهای سازمان داخلی یا الزامات عملکردی که بر اساس این فعالیت ها، توسعه محصولات صورت گرفته است.

کیفیت و نوآوری

کیفیت و نوآوری و ماندگاری تضمینی؛ عملکرد و کیفیت محصولات شرکت بلوم برای ساده کردن سبک زندگی، بهبود خانه و ماندگاری مادام العمر طراحی شده است.

کیفیت در تولید محصولات این کمپانی اهمیت ویژه ای دارد. ابزارها و سیستم های تولیدی در همه کارخانه ها تحت شرایط آزمایش دقیق یکسانی قرار دارند.

سیستم مدیریت کیفیت بلوم دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ می باشد. به این معنی که مشتریان می توانند کیفیت ثابتی را در هر یک از محصولات بلوم انتظار داشته باشند.

ساخت و نوآوری

ساخت و نوآوری همیشه و از همه لحاظ در شرکت بلوم BLUM؛ شرکت بلوم زمان های بسیار زیادی را صرف پیگیری فرآیند تولید بهتر کرده است. این موضوع نه تنها کارآمد و نوآورانه است، بلکه ضایعات کمی نیز تولید می کند تا باعث جلوگیری از آسیب به محیط زیست شود.

مزایای حضور در بازار جهانی

مزایای مشتری های جهانی که بلوم به آنها خدمت می کند؛ مزایای وجود این مشتری ها تضمین می کند که از ابتدا تا انتها، هر کسی که با محصولات بلوم تعامل داشته باشد، کیفیت را باور کرده و برتری آنرا تجربه خواهد کرد.

تولید کنندگان

شرکت بلوم از نزدیک با اکثر تولید کنندگان کار کرده تا محصولات خود را با برنامه ها و نیازهای آنها مطابقت دهد. کیفیت در محصولات بلوم به تولید کنندگان این اطمینان را می دهد که در طول عمر یک کابینت دوام خواهند داشت.

فروشندگان

از اشتراک گذاری تحقیقاتی که بلوم انجام داده است تا تهیه هر چیزی که برای طرح ها و دکوراسیون ها نیاز است، از فروشندگاه حمایت کرده تا خیال آنها از آنچه که نیاز دارند و خواهند داشت راحت شود.

نصاب ها

شرکت بلوم افرادی که در حوزه ی نصب فعالیت دارند را در اولویت قرار داده است تا بدانند محصولات بلوم قابل استفاده و قابل نصب می باشند. بلوم از تحقیق و باز خورد در نحوه طراحی محصولات خود استفاده کرده است.

مصرف کنندگان

برای کمپانی بلوم این موضوع مهم است که محصولات به گونه ای ساخته شوند که در طول عمر آشپزخانه دوام بیاورند. از طریق تحقیقات و مشاهدات گسترده، الگوهایی را در نحوه استفاده و حرکت افراد در آشپزخانه کشف کرده است که این محصولات کمک می کند که همه ی این موضوعات در طولانی مدت کار را برای کاربران آسان تر کند.

محصولات شرکت بلوم کدامند ؟

همانطور که اشاره کردیم شرکت بلوم محصولات متنوعی را در حوزه ی یراق آلات و بویژه یراق کابینت دارد که این محصولات دارای کیفیت های بسیار بالا و گارانتی بلوم می باشد. محصولات کمپانی بلوم اتریش شامل موارد زیر می باشد :

جک کابینت بلوم :

یکی از قسمت های مهم در تمامی درب ها که باعث افزایش طول عمر و سهولت استفاده از بخش های مختلف درب می شود، جک کابینت بلوم می باشد. یکی از اصلی ترین کاربردهای جک کابینت، جلوگیری از ایجاد سر و صدا زیاد در هنگام باز و بسته شدن درب می باشد.

جک کابینت بلوم

جک اونتوس HK : 

جک اونتوس HK بلوم وقتی باز است زاویه ای ۹۰ درجه دارد. جک اچ کا سیستم بالابر مناسبی برای یونیت های دیواری متوسط است. جک اونتوس اچ کا بلوم هنگامی که باز است فضای کمی را اشغال می کند و برای قرار گرفتن بالای یک کابینت دیگر یا بالای یخچال مناسب است.

جک اونتوس اچ کا بلوم

جک اونتوس HL : 

جک اونتوس HL که اصطلاحاً به آن جک اتوبوسی می گویند. این جک سیستم بالابر ایده آلی برای یونیت های دیواری است و برای کابینت هایی که بالای آنها کابینت دیگری قرار دارد گزینه مناسبی است.

جک اونتوس اچ ال بلوم

جک اونتوس HKXS : 

این جک با وجود سبک باریک آن، آزادی بسیاری در طراحی کابینت های دیواری کوچک ارایه می کند. با این شیوه حتی کابینت هایی که عمق داخلی کمی دارند مثل کابینت هایی که در آشپزخانه بالای هود و یا در بالای سینک قرار گرفته اند می توانند به راحتی تجهیز شوند.

جک اچ کا ایکس اس بلوم copy

لولا بلوم : 

لولا یکی از یراق آلات مهم در صنعت یراق آلات می باشد که در اصل لولا وظیفه ی اتصال دو قطعه به یکدیگر را دارد. معمولاْ لولا ها در درب و پنجره و کابینت به کار می روند و باعث می شوند که باز و بسته شدن درب ها به راحتی انجام شوند.

لولا بلوم

لولا بای فولد بلوم :

بعضی مواقع ممکن است دو درب عمود برهم داشته باشید که در این مواقع می توانید از لولا بای فولد استفاده کنید.

لولا شیشه بلوم :

معمولاً برای نصب لولا گازورهای مخصوص شیشه احتیاج به سوراخ کردن شیشه می باشد و ممکن است این موضوع در زیبایی نمای کار تاثیر ایجاد کند. لولا شیشه بلوم احتیاجی به هیچگونه سوراخی برای نصب ندارد و فقط بوسیله چسب یووی به شیشه میچسبد. لولا شیشه بلوم علاوه بر زیبایی، عملکرد فوق العاده ای نیز دارد.

لولا شیشه بلوم

لولا کلیپ تاپ بلوم :

لولا تمام فلز ( نیکل ) کلیپ تاپ بلوم یکی از لولاهای پر کاربرد می باشد. لولا بلومشن بلوم فنردار بوده و صورت پیچی نصب می گردد. زاویه باز شدن این لولا ۹۵ درجه می باشد و همچنین قابلیت تنظیم در سه جهت را دارد.

سیستم های ریلی باکس دار بلوم :

این سیستم های باکس دار به شما این امکان را می دهند که بدون تغییر در استایل، بی نظمی را از بین ببرید و فضای خوب و کاربردی را ایجاد کنید. باکس های بلوم از از طراحی ظریفی برخوردارند و طیف وسیعی از سبک ها و رنگ ها را ارایه می دهند.

تاندم باکس بلوم :

تاندم باکس در واقع نسل جدید ریل کشو و کابینت به شمار می رود که پس از ریل ساچمه ای به بازار عرضه شده است. ریل های تاندم باکس معمولاً در قسمت کف بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شوند و برای کلیه ابعاد کشو مناسب می باشند.

ریل تاندم باکس بلوم

تاندم باکس مخفی بلوم :

سیستم تاندم باکس مخفی بلوم از کیفیت بالایی برخوردار است و به دلیل دارا بودن ویژگی بلوموشن ( آرام بند ) حرکتی روان و آرام دارد. از دیگر قابلیت های این سیستم، امکان تجهیز شدن به تقسیم کننده ها به منظور جداسازی فضای داخلی کشو است.

لولا کلیپ تاپ با بلوموشن بلوم BLUM
  • ساخت اتریش
    بلوموشن به صورت یکپارچه
  • لولا استاندارد ۱۱۰ درجه با بازوهای لولایی متفاوت
لولا شیشه بلوم BLUM
  • ساخت اتریش
    لولایی برای درب های شیشه ای یا آیینه ای
  • زاویه بازشو ۱۲۵ درجه
    تنظیم نما سه جانبه

ریل تاندم باکس ۳۰ کیلویی تیپان بلوم BLUM
  • ریل با گالری
    براکت بلند
  • فشاری
    آرام بند
جک اونتوس HK بلوم BLUM
  • ساخت اتریش
    بلوموشن
  • ارتفاع کابینت تا ۶۰۰ میلی متر
    عرض کابینت تا ۱۸۰۰ میلی متر

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه ای راجع به استفاده از محصولات شرکت بلوم دارید، خوشحال می شویم که دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments