معرفی 3 روش برای تجهیزات کابینت - یراق دات کام

معرفی 3 روش برای تجهیزات کابینت


یراق دات کام 4 مهر 1398 - آخرین ویرایش در3 مهر 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

تجهیزات کابینت به قسمت های داخلی کابینت ها گفته می شود. که انواع مختلفی وجود دارد تا کار شما آسان تر از قبل کند و بتوانید بهتر آشپزخانه را مدیریت کنید.

اما تجهیزات کابینت شامل چه چیزهایی است و بهتر است چه تجهیزاتی را در اولویت قرار دهید؟

ما در این مقاله قصد داریم تا به شما 3 تا از ترفندهای  تجهیزات کابینت را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم تا بتوانید با تهیه آن ها لوازم آشپزخانه را بهتر از قبل مدیریت و به راحتی از وسایل استفاده کنید.

برای اینکه یک آشپزخانه خلوت داشته باشید می توانید از تجهیزات کابینت به صورت خردمندانه استفاده کنید،با استفاده از تجهیزات کابینت علاوه بر اینکه شما می توانید سریع به وسایل موردنیاز خود دسترسی داشته باشید،می توانید از تمام فضای آشپزخانه را به نحوه احسنت استفاده کنید.

اگر بخواهیم تجهیزات کابینت را نام ببریم به شرح زیر است :

  • سوپر مارکت کابینتی
  • سبد کابینتی
  • سطل زباله کابینتی
  • آبچکان
  • تقسیم کننده
  • آویز های کابنتی

1-قفسه کشویی (سوپرمارکت)

قفس های کشویی را می توانید به راحتی در کابینت به عنوان یکی از لوازم و تجهیزات نصب کنید. در جاهایی که کوچک بوده و عمق زیادی دارند بیشتر استفاده می گردد.

معمولا قفس های کشویی سه تایی در بازار به وفور پیدا می شود و شما می توانید وسایل و لوازم مورد نظر خود را در این قفس ها قرار دهید.

سوپر-مارکت-کابینتی

2-قراردادن سطل زباله برای کابینت

سطل های زباله عادی معمولا در یکی از گوشه کنارهای آشپزخانه قرار دارد و اگر مشغول سبزی پاک کردن باشید. یا بخواهید لوازم خوراکی را از بسته بندی درآورید و در سطل زباله بی اندازید، اتلاف وقت هایی در این میان صورت می گیرد. یا برای باز کردن در سطل دچار مشکل می شوید.

و شما می توانید با نصب سطل زباله برای کابینت از وقتی که دارید بیشترین بهره را ببرید و تجهیزات کابینت مناسبی تهیه کرده باشید. سطل زباله های ریلی کمترین فضا را اشغال میکنند. و برای باز کردن آن ها به سختی نمی افتید.

سطل-کابینتی

3-سبد کنج از تجهیزات کابینت

اگر می بینید که همیشه باید درب کابینت کنج را باز کنید و از انتهای آن وسایل مورد نظرتان را بردارید. که کار بسیار سخت و دشواری خواهد بود. یا کابینت هایی که در گوشه قرار گرفتند و به علت سختی ماه ها سال هاست که باز نمی شوند. شما می توانید به راحتی از سبد های کنج یا لمن کرنر یا مجیک کرنر استفاده کنید. البته به نسبت بقیه تجهیزات کابسنتی قیمت بالاتری دارند.

مجیک-کرنر-کابینتی

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments