10 مورد از بهترین "لولاهای آرام بند کابینت" + توضیحات جامع

لیست 10 مورد از بهترین لولای آرام بند کابینت


امین هاشمی 22 اسفند 1402 - دقیقه مطالعه
iOS 14

با استفاده از بهترین لولای آرام بند کابینت دیگر مشکل کوبیده شدن درب ها را نخواهید داشت و از سر و صدای ایجاد شده در آشپزخانه نیز کاسته خواهد شد. لولای آرام بند طراحی خاصی دارد و به نوعی جلوی ضربه های شدید بر اثر بسته شدن درب را می گیرد. در صورتی که لولای درب کابینت آشپزخانه شما فرسوده شده است باید به دنبال بهترین لولای آرام بند کابینت باشید و یک بار هزینه کنید و از مزایای آن استفاده نمایید. در ادامه بیشتر با این قطعه آشنا خواهیم شد؛ اگر هم قصصد خرید این قطعه را دارید، می توانید به صفحه خرید لولای آرام بند کابینت یا فروش عمده لولا آرام بند مراجعه کنید.

1. بهترین لولای آرام بند کابینت مدل 10 تکه

یکی از بهترین لولای آرام بند کابینت که این روزها در بسیاری از منازل مورد استفاده قرار می گیرد و به نوعی یک انتخاب درجه یک محسوب می شود، مدل ده تکه است. لولای 10 تکه به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می آید. معمولاً جنسی که برای این سبک از لولای کابینت در نظر گرفته می شود از فولاد نورد نیکل بوده و دوام آن زیاد است. شما می توانید این محصول را با کیفیت عالی و درجه یک خریداری کنید. این سبک لولا دارای سیستم تنظیم کننده 3 جهته بوده و به نوعی سبب می شود تا درب به راحتی باز و بسته شود و در زمان بسته شدن نیز مشکلی ایجاد نشود. البته این محصول در 6 اندازه فروخته می شود و به طور کلی عرض های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است.

نوع طراحی لولای کابینت ده تکه به شکلی است که به آن لولای همه کاره نیز گفته می شود چون امکان تنظیم دقیق موقعیت های درب کابینت را فراهم می سازد. تطابق این لولا با روکش های قاب کابینت سبب شده است تا یک انتخاب درجه یک محسوب شود. معمولاً قطر قسمت فنجان این لولا، 35 میلی متر در نظر گرفته می شود و حدوداً 11 میلی متر فضای داخل کابینت را اشغال می کند.

وقتی بهترین لولای آرام بند کابینت را خریداری می کنید باید این را هم بدانید که نصب آن نیاز به دقت بالایی دارد و قطعاً باید یک متخصص در این راستا به شما کمک کند.

2. بهترین لولای آرام بند کابینت مدل مخفی

کسانی که به دنبال بهترین لولای آرام بند کابینت با کمترین هزینه هستند، می توانند به سراغ سبک های مخفی بروند. جنس این سبک لولا مشابه با فولاد ضد زنگ با روکش نیکل است و کیفیت قابل قبول دارد. البته قیمت لولای کابینت مدل مخفی کمتر است. از سوی دیگر این لولا سه سبک متفاوت در تنظیم را در اختیار شما قرار می دهد و در نهایت سبب می شود تا بتوانید استفاده مناسبی از محصول داشته باشید. مثلاً بهترین لولای آرام بند کابینت Kongere یکی از انتخاب های ایده آل با قیمت مناسب است. این محصول دارای ضربه گیرهای قوی بوده و شرایط نصب روی کابینت های نو را نیز خواهد داشت. محصول مورد نظر در بسته های 20 عددی عرضه می شوند که و هر یک کیفیت مخصوص به خود را دارند. قطر فنجان این لولا نیز 35 میلی متر بوده و عمق آن نیز 11 میلی متر در نظر گرفته شده است.

3. بهترین لولای آرام بند کابینت دارای گیره

برخی از سبک های لولای آرام بند وجود دارند که دارای گیره های مخصوصی هستند. این آرام بندها نصب بسیار سریعی دارند و به عنوان بهترین لولای آرام بند کابینت شناخته می شوند. در واقع برای نصب این محصول نیازی به نصاب حرفه ای ندارید و به راحتی می توانید آن را در موقعیت مشخصی نصب کنید. دقت داشته باشید که این مدل آرام بندها دارای گیره هایی هستند که نوع نصب را آسانتر می کنند. مثلاً Blum BLUMOTION از دسته لولای های گیره دار محسوب شده و نصب آن  در عرض چند ثانیه انجام می شود. به طور کلی این محصول دردسر کمتری در نصب دارند اما باید بدانید میزان تطبیق پذیری لولاهای گیره دار با سایر لولاهای آرام بند کمتر است و باید این موضوع را به دقت مدنظر قرار دهید. در واقع ممکن است این سبک از لولا برای هر نوع کابینتی مناسب نباشد. پیش از خرید لولای آرام بند گیره دار بهتر است نوع کابینت را مشخص کنید و سپس اقدام به سفارش نمایید.

4. لولای آرام بند 105 درجه

لولای 105 درجه به یک لولای مادام العمر مشهور است. این لولا برای کسانی مناسب است که دوست دارند یک انتخاب عالی داشته باشند و تا مدتها مجبور به تعویض لولا نباشند. جنس به کار برده شده در لولای آرام بند کابینت 105 درجه از چدن با روکش نیکل بوده و دوام این لولا بسیار بالا است. این سبک لولا دارای سیستم تنظیم کننده مخصوصی است که نصب را آسانتر می کند. یکی از ویژگی های مهم لولای 105 درجه وجود سیلندر هیدرولیک است که سبب می شود تا دوام دستگاه بیشتر شود و نصب آن آسان تر صورت بگیرد. این لولا برای کابینت هایی مفید است که ضخامت و وزن بالایی دارند. در واقع اگر کابینت های شما به سبک قدیمی بوده و به صورتی طراحی شده است که معمولاً ضخامت آن زیاد است و یا بسیار سنگین تر از کابینت های معمولی است می توانید این سبک لولا را انتخاب کنید.

لولا 105 درجه پروبریکو از نظر ارتفاع و عرض به ترتیب 35 و 11.5 میلی متر است. اینطور که بررسی ها نشان می دهد این سبک لولا برای درب کابینت هایی که ضخامت 14 الی 22 میلی متر دارند بسیار عالی خواهد بود.

شما این امکان را دارید که بهترین لولای آرام بند کابینت 105 درجه را از سایت یراق دات کام به صورت جفت نیز خریداری کنید. البته خرید عمده این محصول سبب می شود تا از نظر هزینه شرایط مناسب تری داشته باشید.

لولای 105 درجه

5. بهترین لولای آرام بند کابینت بدون فریم

گاه طراحی کابینت ها به شکلی است که نیاز به بهترین لولای آرام بند کابینت با قابلیت تنظیم های چندگانه است. در چنین شرایطی انتخاب آرام بند های بدون فریم برای شما بهترین گزینه خواهد بود. این سبک آرام بندها قابلیت تنظیم متعددی دارند. یعنی هم می توان آنها را قسمت بالا و پایین درب نصب کرد. همینطور این قابلیت را دارند که نوع بازشو به صورت چپ به راست و یا جلو به عقب صورت بگیرد. جنس این آرام بندها از فولاد ضد زنگ بوده و یک انتخاب عالی محسوب می شوند.

نصب این مدل لولا بسیار آسان بوده و یک انتخاب عالی و درجه یک محسوب می شود. به طور کلی این مدل لولا برای روکش کابینت 3 و 4 اینچی که بدون قاب هستند بهترین گزینه محسوب می شود. البته برخی از سبک ها نیز مناسب روکش کابینت 5 و 8 اینچ بوده و این موضوع بستگی به سلیقه افراد دارد. دقت داشته باشید که این سبک آرام بند را می توانید در بسته های 10، 20 ، 40 و 50 عددی نیز بر اساس نیاز خود سفارش دهید.

لولای بدون فریم

6. بهترین لولای آرام بند کابینت مناسب برای طیف وسیعی از کابینت ها

لولای آرام بند ravinate از جنس فولاد ضد زنگ با روکش نیکل بوده و یکی از مهمترین محصولاتی است که برای کابینت هایی با چندین عرض متفاوت طراحی شده است. در واقع این لولا را می توانید برای کابینت هایی که دارای روکش های 1.4 اینچی هستند استفاده نمایید. به طور کلی این لولاها برای کابینت های 1.2 اینچی و 3.4 اینچ مناسب هستند. خوشبختانه طراحی این لولا به شکلی است که برای درب کابینت هایی که از جلو به عقب و همینطور از راست به چپ حرکت می کنند نیز مناسب است. لولا آرام بند این سبک معمولاً قطر و عمق استانداردی دارند. بسته بندی این محصول نیز از 2 الی 60 عدد در سایت یراق دات کام در اختیار شما قرار می گیرد. کافیست محصول مورد نظر را سرچ کنید.

لولای آرام بند

7. بهترین لولای آرام بند کابینت ریلی و بازویی

کسانی که به دنبال لولای کابینت با کیفیت عالی هستند باید تفاوت بین مدل های ریلی و بازویی را بدانند. آرام بندهای ریلی معمولاً به صورت تخت روی درب نصب می شوند. در واقع این سبک برای کابینت هایی مناسب است که جایی برای بازوی آرام بند نداشته باشد. البته قیمت آرام بند ریلی به نسبت بازویی بالاتر است و باید دقت داشته باشید که ظاهر این این محصولات نیز با هم فرق می کند.

آرام بند بازویی بیشترین استفاده در درب ها را دارد. در واقع این محصول با ظاهری مشابه با آرنج دست انسان طراحی شده است و سبب باز و بسته شدن درب در مسیر درست می شود. این بازو از یک سمت به درب متصل بوده و از سمت دیگر به یک مخزن مکانیکی و یا هیدرولیکی وصل شده است. نیرویی که مخزن به بازو می دهد در نهایت سبب بسته شدن درب خواهد شد.

8. بهترین لولای آرام بند کابینت بر اساس جنس

برای اینکه بتوانید بهترین لولای آرام بند کابینت را خریداری کنید باید جنس محصول را به طور دقیق بررسی کنید. جنس این لولا معمولاً از فلز و یا پلاستیک تهیه شده است. در صورتی که انتخاب شما لولای فلزی باشد معمولا دو جنس استیل ضد زنگ و یا فولاد با روکش نیکل پیشنهاد می شود. ضد زنگ بودن و همینطور دوام محصول در برابر ضربه بسیار مهم است. البته لولای آرام بندی که از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم تولید شده است نیز قابل قبول بوده و پتانسیل زنگ زدگی ندارد و شاید حتی دوام بیشتری به نسبت مدل های فلزی داشته باشد. به طور کلی این لولا را می توانید در سایز و مدل های مختلفی خریداری کنید.

بهترین لولا برای درب کابینت

9. لولای آرام بند هیدرولیکی

لولای آرام بند هیدرولیکی از محصولاتی است که معمولاً به واسطه پمپ مخصوصی که دارد کمک می کند تا نوع بسته شدن درب به بهترین شکل صورت بگیرد. در واقع پمپ هیدرولیکی سبب می شود تا کوبیده شدن درب ها سریع صورت نگیرد و به نوعی دوام درب ها بیشتر شود. همینطور به دلیل آرام بند بودن، جلوی سر و صدای اضافی نیز گرفته می شود. یک پمپ استوانه ای ظریف در داخل لولا قرار می گیرد و سبب می شود تا صدای کوبیده شدن درب به بدنه کابینت ناهنجار نباشد. این مدل لولاها را می توانید با خیال راحت خریداری کنید چون معمولاً دوام بالایی دارند و برای مدت طولانی استفاده می شوند.

10. بهترین لولای آرام بند کابینت شیشه ای

لولای آرام بند شیشه ای یک انتخاب عالی برای درب های شیشه ای محسوب می شوند. این لولا کمک می کند تا درب شیشه ای به بدنه چوبی متصل شود. این مدل لولا در دو سبک طراحی و تولید شده اند. به طور کلی نصب این لولا نیاز به ابزار تخصصی دارد و برش باید به درستی صورت بگیرد. یک مدل دیگر از محصول وجود دارد که با چسب مخصوص نصب می شود و نیاز به برش شیشه ندارد.

11. لولای آرام بند درجه دار

لولای درجه دار معمولاً برای کابینت های مدرن استفاده می شود. طراحی این لولا به شکل خاصی است و به نوبه خود تنها برای برخی از کابینت های مدرن با طراحی های خاص اجرا می شود. مثلاً شما می توانید درجه لولا را بر اساس سبک آرام بند کابینت تنظیم کنید. از یاد نبرید که این مدل لولا را می توان حتی مناطق مرطوب نیز استفاده کرد.

جمع بندی

به منظور خرید بهترین لولای آرام بند کابینت در ابتدا باید نوع کابینت مشخص شود. همینطور نیاز است به جنس لولا و نوع طراحی آن دقت شود. از یاد نبرید که لولا می بایست دقیقاً مناسب با درب کابینت شما طراحی و اجرا شود. برخی از لولا ها به شکلی طراحی شده اند که می توانید از آنها در زوایای مختلف استفاده کنید.

سوالات مهم

آیا جنس بهترین لولای آرام بند کابینت برای مکان های مرطوب نیز مناسب است؟

بله اگر بهترین لولای آرام بند کابینت را انتخاب کنید شرایط استفاده از آن در هر محیطی را خواهید داشت.

چطور می توان متوجه شد بهترین لولای آرام بند کابینت با قیمت مناسب کدام است؟

باید به سراغ فروشگاه هایی بروید که بهترین محصولات را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهند. یراق یک پیشنهاد عالی برای شما خواهد بود.

آیا انتخاب بهترین لولای آرام بند کابینت سبب کاهش صدا در زمان بسته شدن درب کابینت می شود؟

بله وقتی لولای آرام بند با کیفیت باشد در نهایت جلوی صدای اضافی گرفته می شود.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments