خانه هوشمند سیلندر هوشمند - یراق دات کام

خانه هوشمند سیلندر هوشمند


سهیل رضوی 14 دی 1400 - آخرین ویرایش در21 آبان 1401 مدت 2:39 دقیقه

برای هوشمند کردن درب بجز استفاده از قفل یا دستگیره هوشمند، یه راه حل ساده دیگه هم وجود داره و اون استفاده از ” سیلندر هوشمند ” هستش که با استفاده از اون، بدون هزینه خیلی زیاد میتونیم درب ها رو هوشمند کنیم تا از راه دور و از طریق تلفن همراه بتونیم اون ها رو باز یا بسته کنیم.

ما امروز برای این ویدیو، این مدل ” سیلندر هوشمند ” رو انتخاب کردیم تا اون رو با هم بررسی کنیم، پس با تیم تحریریه یراق دات کام همراه باشید.

قابلیت های سیلندر هوشمند

ما روی بسته بندی محصول اطلاعاتی درباره ی قابلیت های سیلندر رو می بینیم، اطلاعاتی از قبیل :

  • باز شدن با تلفن همراه
  • مدیریت دسترسی ورود اعضا
  • قفل خودکار درب
  • و ثبت اطلاعات ورود و خروج اعضا

قابلیت های سیلندر هوشمند

جعبه گشایی

پس از جعبه گشایی محصول ما درون اون برچسب کنترل کیفیت، برگه گارانتی، راهنما، کاتالوگ مخصوص نصب و استفاده اولیه، پیچ گوشتی و پیچ مخصوص نصب سیلندر، پلاک روی سیلندر، پلاستیک مخصوص نصب و خود ” سیلندر هوشمند ” را باهم می بینیم.

جعبه گشایی سیلندر هوشمند

رابط کاربری

ما می تونیم این قفل رو هم با استفاده از کلید در هنگام ورود به خونه و هم با استفاده از اهرم الکتریکی، زمانی که درون خونه هستیم باز یا بسته کنیم.

راه اندازی

برای راه اندازی ما ابتدا باید پلاستیک محافظ در بخش اهرم الکتریکی را باز کنیم که در زیر اون محفظه قرار دادن باتری ها و دکمه روشن کردن سیلندر رو می بینیم.

حالا با باز کردن پیچ محفظه، باتری ها را سر جای خودش قرار میدیم؛ نکته ای که باید در نظر بگیریم اینه که این سیلندر از باتری های با استاندارد CR 123 استفاده می کنه پس باید تو خرید باتری دقت کنید.

باتری سیلندر هوشمند

همگام سازی

پس از نصب باتری ها، باید نرم افزار سیلندر هوشمند رو روی موبایل خودمون نصب کنیم. سپس با فشردن دکمه کنار محفظه باتری، می تونیم دستگاه رو روشن کنیم تا دستگاه به تلفن هوشمندمون متصل بشه. سپس بقیه مراحل راه اندازی رو از طریق نرم افزار انجام میدیم.

پس از همگام شدن سیلندر هوشمند با تلفن همراه به راحتی می تونیم با استفاده از نرم افزار تلفن همراه اون رو باز یا بسته کنیم.

همگام سازی سیلندر با موبایل

نصب سیلندر هوشمند

برای نصب این سیلندر هم کافیه سیلندر قدیمی درب رو باز کنیم و بجای اون سیلندر هوشمند رو قرار بدیم و پیچ کناری اون رو ببندیم.

حالا درب هوشمند ما آماده استفاده است !

نصب سیلندر هوشمند

جمع بندی

در انتها توی جمع بندی باید بگیم که سیلندر های هوشمند، وسیله ای ساده، کاربردی و ارزون تر از قفل و دستگیره های هوشمندند که می تونن راهکاری خوب و اقتصادی برای هوشمند کردن خونه ی ما باشن.

با تشکر از اینکه ما رو تا آخر این ویدیو و مقاله همراهی کردید، اگه تجربه ای درباره ی استفاده از سیلندر هوشمند دارید، خوشحال میشیم که نظرات خودتون رو به ما بگید.

تا ویدیو های دیگه یراق دات کام، شما را به خدای بزرگ میسپاریم؛ خدانگهدار.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments