سیلندر درب - یراق دات کام

سیلندر درب


یراق دات کام 12 خرداد 1397 - آخرین ویرایش در30 دی 1399 دقیقه مطالعه
iOS 14

شاید تعداد اندکی از افراد بدانند که سیلندر چیست :

انواع سیلندر و مغزی قفل درب خانه
برخی از افراد فکر می کنند که هنگام رفتن به یک شرکت جدید برای اینکه امنیت را بالا ببرند باید حتما با تماس گرفتن با کلیدسازی شبانه روزی یا همان کلیدسازی سیار اقدام به تعویض کل دستگیره و قفل درب ضدسرقت کنند. اما این کاملا اشتباه است و برای اینکه مستاجر قبلی نتواند قفل را باز کند کافیست تنها اقدام به خرید مغزی قفل یا همان سیلندر قفل کنید. با باز کردن و تعویض مغزی قفل شما به راحتی می توانید امنیت شرکت یا خانه خود را بالا ببرید. اما باید به شما بگوییم که در هنگام خرید سیلندر و مغزی قفل باید توجه کنید که آنرا برای درب اتاق می خواهید یا درب دستشویی که در این مقاله قصد به معرفی انواع سیلندر و مغزی قفل درب خانه داریم.

سیلندر و مغزی قفل دستشویی
درب های دستشویی از مغزی یا سیلندر قفل شاسی دار استفاده می کند که از طرف داخل باز و بسته می شود و از سمت بیرون نیاز به استفاده از کلید مکانیکی است. پس برای تعویض مغزی و سیلندر درب دستشویی شما نیاز به خرید سیلندر قفل شاسی دار دارید.

سیلندر و مغزی قفل درب ورودی
درب های ورودی ساختمان و شرکت با نصب مغزی و سیلندر شاسی دار به صورتی می باشد که تنها می توانید از سمت داخل آن را باز و بسته کنید و از سمت بیرون باید کلید مکانیکی استفاده کنید.

قیمت سیلندر و مغزی قفل یا همان توپی قفل
قیمت سیلندر و مغزی قفل بسته به ویژگی های زیر دارد:

ضخامت
نوع کلید
جنس کلید
محل پیچ سیلندر
کیفیت سیلندر

برچسب‌ها :