لیست 10 مدل بهترین دستگیره کمد دیواری + توضیحات جامع

10 مدل از بهترین دستگیره کمد دیواری


امین هاشمی 23 اسفند 1402 - دقیقه مطالعه
iOS 14

بهترین دستگیره کمد دیواری در سبک های خطی، دکمه ای، کلاسیک، مدرن، منحنی، هیدن و تاپ ساید عرضه می شود. هر یک از مدل ها طراحی مخصوص به خود دارند. این شرایط فراهم شده است تا بتوانید دستگیره ای خریداری کنید که قیمت مناسبی داشته باشد. از سوی دیگر می توانید اطلاعات اولیه در مورد دستگیره مورد نظر را دریافت کرده و سپس اقدام به خرید محصول نمایید. در ادامه با انواع مختلف این نوع دستگیره ها آشنا خواهید شد. همچنین جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید به صفحه خرید دستگیره کمد یا خرید یراق آلات کمد دیواری مراجعه کنید.

انواع دستگیره کمد

1. بهترین دستگیره کمد دیواری مدل ریلی

دستگیره های ریلی بهترین محصولی هستند که می توانید به راحتی از آنها استفاده نمایید. مثلاً یکی از سبک های پرفروش از دستگیره های ریلی مدل H است. این دستگیره ها برای کمدهای کشویی بهترین انتخاب هستند چون نیازی به عقب و جلو کشیدن درب ندارید. در واقع زمانی که دستگیره به سمت چپ یا راست کشیده می شود لبه های آن به شکل ایستاده روی ام دی اف قرار می گیرند. این دستگیره ها معمولاً به شکل عمودی نصب می شوند به نوعی از درب کمدهای دیواری نیز محافظت می کنند. یعنی وجود این دستگیره ها سبب می شوند تا کمد دیواری دچار قوس نشوند. بنابراین شما به راحتی می توانید این دستگیره ها را با قیمت مناسب تهیه کنید. از یاد نبرید که این محصول بر اساس کیفیت درجه بندی می شود.

جنسی که برای بهترین دستگیره کمد دیواری ریلی استفاده می شود معمولاً از شمش آلومینیومی است. این دستگیره ها را می توانید از متراژهای 2 و 3 هزار میلیمتری خریداری کنید. این محصول بر اساس کیفیت و درجه بندی که دارد، انتخاب می شود.

2. بهترین دستگیره کمد دیواری نوع خطی

دستگیره های خطی که به اسم دستگیره های افقی نیز شناخته شده اند، معمولاً با دو پیچ بر روی کمد دیواری نصب می شوند. یکی از بهترین مزایای این دستگیره ها، نصب آسان آنها است. در واقع نیازی به تخصص در نصب دستگیره نخواهید داشت. دستگیره های خطی همیشه مد هستند و به شکلی طراحی شده اند که هرگز زیبایی خود را از دست نمی دهند.

اگر از دسته افرادی هستید که به دنبال بهترین دستگیره کمد دیواری فانتزی می گردید مدل های خطی گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود. اما از نظر دوام و کارایی بهترین انتخاب محسوب می شوند. شما می توانید این دستگیره ها را بر اساس ساختاری که دارند خریداری نمایید. دقت کنید که دستگیره های خطی معمولاً در رنگ بندی های طلایی و نقره ای عرضه می شوند. طول دستگیره استاندارد و عرض آن بر اساس سلیقه مشتری معمولاً متفاوت در نظر گرفته می شود. دستگیره خطی، برای کمدهای دیواری جنس ام دی اف یک انتخاب عالی محسوب می شود. این دستگیره ها را می توانید با قیمت مناسب در سایت یراق دات کام خریداری کنید.

بافت ساده دستگیره های خطی سبب می شوند تا باز و بسته کردن درب کمد به خصوص کمدهای کشویی به راحتی صورت بگیرد.

دستگیره های خطی

3. بهترین دستگیره کمد دیواری مدل دکمه ای

از بهترین دستگیره کمد دیواری که به نوعی دوام بالایی دارند و از سال های قبل تا به امروز استفاده می شوند مدل های دکمه ای هستند. دستگیره های دکمه ای در طرح های سنتی و همینطور ساده وجود دارند که طبق سلیقه مشتریان انتخاب می شوند. در صورتی که کمدهای منزل شما قدیمی هستند و دوست دارید که سبک کلاسیک در منزل حفظ شود می توانید با انتخاب دستگیره های دکمه ای فضای نوستالژیکی در محیط ایجاد کنید. در واقع این دستگیره ها از دنیای تجملات به دور هستند و البته که نصب بسیار آسانی دارند. به کمک یک پیچ می توانید دستگیره را به درب کمد وصل کنید. در صورتی که از مدل دستگیره های دکمه ای برای کشوهای عریض استفاده می کنید بهتر است دو عدد در دو سمت کمد اجرا کنید.

4. دستگیره های منحنی با طراحی های جذاب

اگر به دنبال بهترین دستگیره کمد دیواری با طرح های فانتزی هستید به سراغ مدل های منحنی بروید. این دستگیره ها بیشترین تنوع را دارند و به نوعی به واسطه انحنایی که در این دستگیره ها دیده می شود یک انتخاب عالی و درجه یک برای شما خواهند بود. نصب این دستگیره ها دقیقاً مثل مدل خطی است. یعنی با دو عدد پیچ به راحتی می توانید آن را نصب نمایید. دقت کنید که انتخاب این مدل دستگیره ها برای کمد دیواری سبب می شود تا فضا از سادگی در آید و به نوعی سبب جذاب تر شدن محیط می شود.

در برخی از مدل های دستگیره های منحنی از یک سری نگین یا اکسسوری های مشابه استفاده شده است. معمولاً ترکیب رنگ های طلایی یا مشکی برای این محصول بیشترین تقاضا را دارد. دستگیره های منحنی بر اساس ساختار به دو دسته اصلی تقسیم می شود. برخی از مدل ها دارای یک سری طرح های روی کار هستند که در نهایت کمک می کند تا ظاهر کار لوکس تر شود.

5. دستگیره های مخفی یا هیدن

شیک ترین و بهترین دستگیره کمد دیواری در بازار در حال حاضر مدل های هیدن یا مخفی است. این مدل دستگیره ها ظاهری مدرن به فضای داخلی منزل شما می دهند و به طور کلی در سبک های متنوعی عرضه خواهد شد. یعنی دست شما در انتخاب باز است.

مثلاً یکی از سبک های پرفروش از دستگیره مخفی، مدل مکانیکی یا مغناطیسی است. این مدل به واسطه یک ابزار مکانیکی و مغناطیسی طراحی شده و دیگر نیازی به دستگیره رو کار برای درب کمد نخواهد بود. شما با یک فشار ساده می توانید درب را باز کنید.  نوع دیگری از دستگیره های مخفی یا هیدن وجود دارند که مشهور به سبک یکپارچه هستند. این دستگیره ها دارای یک شیب کوچک روی قسمت درونی درب کشو یا کابینت بوده و به نوبه خود به واسطه همین شیب درب کمد باز و بسته می شود. این مدل نیز از سوی بانوان خوش سلیقه ایرانی مورد استقبال قرار گرفته است.

دستگیره هیدن بیرونی برای کشوهای پایین بسیار عالی هستند. این دستگیره ها به قسمت بالایی کشو وصل می شوند به طوری که یک قسمت بسیار کوچکی از آن دیده خواهند شد. به کمک این دستگیره ها به راحتی می توانید درب را باز و بسته نمایید.

6. لاکچری ترین دستگیره های کمد دیواری

وقتی صحبت از بهترین دستگیره کمد دیواری می شود یعنی محصولی که هم از نظر ظاهر لوکس باشد و هم کیفیت بی نظیری داشته باشد. از سوی دیگر طراحی جدید و غیر تکراری این دستگیره ها نیز بسیار مهم است. یک سری دستگیره های کمد دیواری در بازار عرضه می شوند که به نوبه خود می توانند  هم در گروه کلاسیک و هم در گروه مدرن قرار بگیرند. این دستگیره ها از نظر ظاهر و جنس بسیار متفاوت از دستگیره های معمولی هستند. معمولاً در خانه های لوکس و پر زرق و برق از این محصول به عنوان یک دستگیره لاکچری یاد  می شود. یعنی شما به راحتی می توانید سبک های خاصی از این دستگیره در اشکال هندسی مختلف را سفارش دهید. دقت داشته باشید که دستگیره های کمد دیواری در رنگ بندی های طلایی و نقره ای براق بسیار عالی و درجه یک هستند. برخی از از دستگیره های لاکچری دارای طراحی های خاصی بوده که به نوعی برای فضای کلاسیک بی نظیر است.

برخی دیگر از دستگیره های لاکچری نیز در بازار عرضه می شوند که به واسطه نوع برش و یا جنسی که در ان به کار رفته است شهرت زیادی دارند. دستگیره های مکعبی معمولاً بهترین گزینه محسوب می شوند و یک انتخاب عالی خواهند بود. البته دست شما در انتخاب این مدل دستگیره ها باز است. قیمت این دستگیره ها نیز بر اساس کیفیت و طرح سنجیده می شوند.

اغلب دستگیره های لاکچری ضد ضربه بوده و دچار زنگ زدگی نمی شوند. کیفیت ظاهری دستگیره با گذشت زمان تغییر نمی کند و به نوبه خود یک انتخاب عالی و درجه یک است. البته شرایط سفارشی سازی این دستگیره ها نیز وجود دارد و دست شما در این راستا باز است.

7. بهترین دستگیره کمد دیواری فانتزی مخصوص اتاق کودک

دستگیره های متنوعی برای کمدهای دیواری اتاق کودک دیده می شوند. مثلاً دستگیره هایی که به شکل حیوانات مختلف طراحی شده اند و رنگ بندی های جذاب و شادی دارند. معمولاً جنس این دستگیره ها از پلاستیک فشرده است و دوام زیادی دارند. از سوی دیگر نوع طراحی دستگیره به صورتی است که آسیبی به کودک وارد نمی کند. شما می توانید بر اساس دکوراسیون منزل و تم اتاق بهترین مدل از دستگیره کمد کودک فانتزی را خریداری کنید. این دستگیره ها سایزهای کوچکی دارند و به شکل فانتزی طراحی شده اند.

طرح های عروسکی، شخصیت های کارتونی و همینطور حیوانات بیشترین فروش را به خود اختصاص داده اند. دقت کنید که این دستگیره ها را می توانید بر اساس سبک و مدل به صورت آنلاین خریداری کنید.

دستگیره های عروسکی

8. بهترین دستگیره کمد دیواری از نظر متریال

در راستای خرید بهترین دستگیره کمد دیواری باید به جنس متریالی که در آن به کار رفته است دقت کنید. به طور کلی طرح و جنس هر محصول دو فاکتور مهم در انتخاب محسوب می شود. مثلاً اگر انتخاب شما دستگیره های فلزی است می بایست سبکی را استفاده کنید که لایه های محافظ داشته باشند. این مدل دستگیره ها در برابر حرکات و ضربه های شدید به نسبت دستگیره های ساده دوام بیشتری از خود نشان می دهند. این سبک دستگیره ها در زمان آبکاری و ایجاد لایه های بیرونی به دو صورت براق و مات طراحی و اجرا می شوند که دست شما را در خرید باز تر خواهند کرد. نوع براق دستگیره های کمد دیواری بیشترین محبوبیت را در بین افراد دارند.

از سوی دیگر کسانی که قصد خرید بهترین دستگیره کمد دیواری از نوع چوبی دارند باید بهترین چوب را انتخاب نمایند. کیفیت چوب در دوام دستگیره مورد نظر اهمیت زیادی دارد. یک نکته مهم دیگر که معمولاً کمتر مورد توجه قرار می گیرد طراحی دستگیره ها است.

دستگیره های کمد دیواری که شکل ظاهری خاصی دارند معمولاً بر اساس ساختار به چند بخش تقسیم می شوند. قسمت بیرونی دستگیره ها باید از نظر ظاهر بسیار لوکس باشند. بخش های داخلی می بایست کیفیت و دوام بالایی داشته باشند و همینطور نیاز است سایز دستگیره ها استاندارد و پرکاربرد باشد.

دستگیره های مدرن

9. دستگیره های تک پیچ

دستگیره های تک پیچ معمولاً پرفروش ترین دستگیره های موجود در بازار برای کمد دیواری محسوب می شوند. این دستگیره ها از استیل تولید شده اند و سبک های بسیار متنوعی دارند. برخی از دستگیره های تک پیچ، دایره ای شکل هستند برخی دیگر به صورت مربعی طراحی شده اند و سبک های دیگری از دستگیره ها نیز چند ضلعی هستند. دستگیره های تک پیچ بر اساس طرح و مدلی که دارند درجه بندی می شوند. یعنی این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید دستگیره تک پیچ را بر اساس رنگ بندی و یا سایز دلخواه خریداری کنید. سبک های لوکسی از دستگیره های تک پیچ نیز وجود دارند که خوشبختانه کیفیتشان بسیار عالی است.

10. دستگیره تاپ ساید یا توکار

دستگیره های توکار از نظر نوع نصب مشابه با مدل هیدن طراحی شده است و در لیست بهترین دستگیره کمد دیواری قرار گرفته اند. این دستگیره ها به طور کلی بر اساس مدلی که دارند می توانند برای مکان های مختلف استفاده شوند. شما می توانید دستگیره های تاپ ساید را با قیمت بسیار مناسب از مجموعه یراق دات کام خریداری کنید.

کلام پایانی

در این مقاله در مورد بهترین دستگیره کمد دیواری صحبت شد و سبک های متنوعی از دستگیره ها بر اساس سایز و مدل نیز مورد بررسی قرار گرفت. انتخاب دستگیره مناسب بر اساس نوع کمد، سایز و همینطور وزن آن صورت می گیرد. برخی از دستگیره ها خاص هستند که ساختاری خاص دارند که این موضوع سبب گران تر شدن قیمت آنها می شود. برای استعلام قیمت نیز روش آنلاین و تماس تلفنی برای شما فراهم شده است.

سوالات مهم

آیا بهترین دستگیره کمد دیواری حتماً گران قیمت است؟

لزوماً اینطور نیست. بسته به سبکی که انتخاب می کنید می توانید طبق بودجه خود خرید رضایت بخشی داشته باشید.

آیا بهترین دستگیره کمد دیواری باید حتماً فلزی باشد؟

معمولاً آلیاژهای متفاوتی از فلز بهترین انتخاب برای خرید دستگیره های کمد محسوب می شوند.

چطور می توان بهترین دستگیره کمد دیواری را انتخاب کرد؟

شما با ورود به سایت یراق دات کام میتوانید طیف وسیعی از انواع دستگیره کمد دیواری را مشاهده کنید. همینطور مشاوره های پیش از خرید نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments