لیست بهترین یراق فروشی های ایران در تهران (15 فروشگاه برتر)

لیست بهترین یراق فروشی های ایران


امین هاشمی 23 اسفند 1402 - دقیقه مطالعه
iOS 14

با شناسایی و انتخاب بهترین یراق فروشی های تهران، می توانید به راحتی مقایسه ایده آلی بین دو محصول یکسان از نظر کیفیت و قیمت داشته باشید. همینطور شرایط فروش هر یک از فروشگاه ها را بسنجید و پروسه مشاوره پیش از خرید را پشت سر بگذارید. در صورتی که فروشگاهی به صورت آنلاین فعالیت داشته باشد، این امکان در اختیار شما قرار می گیرد، تا نظرات کاربران را مطالعه کنید و با نقاط مثبت و منفی محصول آشنایی کامل داشته باشید. در ادامه، با 15 یراق فروشی برتر ایران و تهران آشنا خواهید شد.

1. یراق دات کام

در لیست بهترین یراق فروشی های تهران، یراق دات کام در صدر جدول قرار می گیرد و به عنوان فروشگاه تخصصی یراق آلات شناخته می شود. پایگاه اینترنتی یراق دات کام به آدرس yaragh.com از سال 1393 شروع به فعالیت کرده است و توانسته در راستای بهبود سطح کیفی بازار یراق کابینت، یراق درب، یراق کمد، یراق پنجره و… از جدیدترین ایده های نوآورانه استفاده نماید. فروش محصولات در این سایت به آسانی و با رعایت نکات ایمنی صورت می گیرد. آدرس فروشگاه تخصصی یراق دات کام در تهران، امام خمینی، پس از میدان حسن آباد و در خیابان باستیون شرقی است.

معتبرترین برندهای یراق آلات در مجموعه یراق دات کام عرضه می شوند، که عبارت اند از: برندهای ملونی، فانتونی، کینگ اسلاید، یونی هوپر، بلوم، بهسازان و… .

پروسه خرید از سایت یراق دات کام بسیار آسان است. شرایط برای مشاوره پیش از خرید از سوی کارشناسان مجموعه وجود دارد. فرآیند خرید از این سایت ساده و درگاه پرداخت کاملاً معتبر است. یراق دات کام با تجربه سال ها فعالیت در بازار یراق آلات توانسته نظر مشتریان را جلب نماید. ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی محصول از مواردی است که در این مجموعه وجود دارد. ارسال سریع و پیگیری نظر مشتریان سبب شده تا هر نوع خطایی به حداقل برسد. در صورتی که کالای خریداری شده با کالای اصلی از نظر ظاهر، کیفیت و … مغایرت داشته باشد، می توانید سریعاً اقدامات لازم برای مرجوعی و تعویض را انجام دهید.

در سایت یراق دات کام به شما امکان مقایسه دو محصول از نظر کیفیت، شکل ظاهری و قیمت داده می شود. به این ترتیب می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر واقعی انتخاب و ثبت سفارش داشته باشید. در ویدئوی زیر می توانید بیشتر با این فروشگاه فوق العاده آشنا شوید.

 

2. بازار آهن شاد آباد

بازار آهن شادآباد از بهترین یراق فروشی های تهران محسوب شده و در جنوب غربی تهران قرار گرفته است. این بازار به شکل تخصصی در راستای فروش انواع یراق آلات و فلزات مشابه فعالیت می کند. وسایل و یراق آلات در حوزه های ساختمانی در این بازار در سطح وسیع عرضه می شوند. در داخل این بازار فروشگاه های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. البته نکته مهمی که باید در مورد بازار آهن شاد آباد بدانید این است که موقعیت جغرافیایی این بازار در حاشیه شهر قرار گرفته و در راسته ابزار و یراق آلات تهران واقع نشده است. اما قیمت محصولات در این بازار مناسب است.

3. بورس ابزار و یراق میدان حر

میدان حر که به محله گمرک تهران نیز شهرت دارد به نوبه خود مکانی دور از شلوغی بوده و می توان فروشگاه های این قسمت را به عنوان بهترین یراق فروشی های تهران معرفی کرد. دسترسی به یراق فروشی های میدان حر در تقاطع خیابان کارگر جنوبی و امام خمینی است. یکی از مزایای مهم میدان حر نزدیک بودن آن به بورس ابزار و یراق میدان حسن آباد است. اما باید دقت کنید که این منطقه در طرح ترافیک قرار گرفته است. تنوع محصولات در این منطقه نسبتاً، محدودتر از سایر مناطق است.

4. فروشگاه علمایی

یکی دیگر از فروشگاه های برتر در راستای یراق آلات، فروشگاه علمایی است که از سال 1335 فعالیت خود را در زمینه فروش ابزارآلات و یراق آغاز کرده است. این فروشگاه در ابتدا یک مغازه بسیار کوچک در مشهد بود اما امروزه توانسته شعبه های خود را در کل ایران گسترده نماید و در تهران نیز فعالیت می کند. یراق آلات برندهای معتبری اعم از بهریزان، اچ تی ان، ملانی و کاوه صنعت در این مرکز فروش عرضه می شوند. ساده سازی فرایند فروش اینترنتی از مهمترین ویژگی های این فروشگاه محسوب می شود.

تضمین کیفیت یراق آلات

5. یراق کالا

یراق کالا یک فروشگاه عرضه عمده یراق آلات کابینت در تهران است. کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه از ویژگی های این فروشگاه محسوب می شود. در این فروشگاه جدیدترین مدل دستگیره درب اتاق، دستگیره کابینت، اکسسوری های آشپزخانه، مغزی قفل و … عرضه می شوند. محصولات در مجموعه یراق کالا از برندهای معتبر بوده و به واسطه حذف واسطه، قیمت محصولات نیز کنترل شده خواهد بود.

در سایت یراق کالا که به عنوان یکی از بهترین یراق فروشی های تهران شناخته شده است به شما این امکان داده می شود تا راهنمای نصب محصول را نیز مطالعه کنید. در واقع بخش وبلاگی این سایت بسیار قدرتمند ظاهر شده است و اطلاعات کاملی در اختیار شما می گذارد. وجود اطلاعات کامل و کافی کمک می کند تا خرید آسانتر شود.

6. شهرک صنعتی خاوران

شهرک صنعتی خاوران به عنوان یکی از بهترین یراق فروشی های تهران شناخته شده است. در این شهرک می توانید یراق آلات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنید. تنوع یراق آلات در این مجموعه بالا است و شما با هر بودجه ای می توانید محصولات مورد نظر را خریداری کنید. شهرک صنعتی خاوران در جاده خاوران و ده کیلومتری شهر پاکدشت قرار گرفته است. تهیه مواد اولیه در همین شهرک صورت می گیرد و این موضوع سبب می شود تا هزینه تولید یراق آلات کاهش یابد.

یراق آلات استیل

7. مراکز فروش یراق آلات شرق تهران

کسانی که در شرق تهران زندگی می کنند و به دنبال بهترین یراق فروشی های تهران در این منطقه هستند می توانند با شناخت دقیق فروشگاه یراق آلات خیابان هنگام و احسان اقدام به خرید کاملاً منصفانه داشته باشند.

8. خیابان هنگام

خیابان هنگام از خیابان های بسیار مهم در شرق تهران بوده و به عنوان مرکز فروش یراق آلات شناخته شده است. در این خیابان می توانید فروشگاه های زیادی در راستای عرضه دستگیره کمد و کابینت پیدا کنید.

9. خیابان احسان

خیابان احسان در محدوده شرق تهران قرار گرفته است. این خیابان نیز در راستای عرضه یراق آلات بسیار عالی عمل کرده و توانسته یراق آلات مورد نیاز محدوده شرق و جنوب شرق را پوشش دهد. خیابان احسان به عنوان خیابان مرکزی یراق آلات در تهران شناخته شده است. قیمت محصولات فروشگاه های خیابان احسان به نسبت خیابان سهروردی ارزانتر است اما سطح کیفی مناسبی دارد.

10. خیابان اشرفی اصفهانی

فروشگاه های متنوعی در خیابان اشرفی اصفهانی در محدوده غرب تهران به عنوان بهترین یراق فروشی های تهران شناخته شده اند. انواع یراق آلات کمد و کابینت با قیمت مناسب در این فروشگاه ها عرضه می شوند.

11. جنت آباد

منطقه جنت آباد در کل تهران مشهور است و خوشبختانه بورس یراق آلات در این منطقه بسیار عالی است. شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

یراق آلات با کیفیت

12. فروشگاه اینترنتی یراق آلات جم

در بررسی لیستی از بهترین یراق فروشی های تهران، به اسم یراق آلات جم برخورد کردیم. آنچه سبب محبوبیت این مجموعه شده تنوع و کیفیت بالا است. در فروشگاه اینترنتی یراق آلات جم محصولات در طرح و مدل های مختلف از نظر جنس و کاربرد دسته بندی شده اند. این فروشگاه توانسته سابقه کاری 12 ساله را در پرونده خود داشته باشد و رضایت مشتریان از بابت خرید از این مجموعه بسیار بالا است. تنوع و کیفیت در محصولات، داشتن تیم حرفه ای جوان و با انگیزه و همینطور شناسایی دقیق نیاز کاربران از مهمترین ویژگی های فروشگاه جم محسوب می شود. ارسال یراق آلات از این مجموعه به کل کشور امکان پذیر است و شرایط به صورتی است که شما بتوانید در ابتدا جستجوی دقیقی بر روی محصولات داشته باشید. اطلاعات مربوط به هر محصول به شکل دقیق در صفحه مربوطه قید شده است و این موضوع کمک می کند تا انتخاب برای شما آسانتر شود.

در فروشگاه جم مجموعه ای از یراق آلات از برندهای داخلی و خارجی به همراه عکس و توضیحات نوشته شده است. همینطور تیم مشاوره حرفه ای این مجموعه کمک می کند تا خریدی مطمئن داشته باشید. توجه کنید که این فروشگاه به صورت تخصصی بر روی یراق آلات درب و کابینت کار می کند و جدیدترین مدل ها را به راحتی می توانید با قیمت مناسب ثبت سفارش نمایید.

13. فروشگاه فتاحیان تهران

فروشگاه فتاحیان یک مجموعه بسیار بزرگ و البته کامل در راستای عرضه انواع یراق آلات است که توانسته نمایندگی برندهای معتبر ایران و حتی خارج از کشور را به خود اختصاص دهد. در این فروشگاه شرایط خرید یراق آلات به صورت عمده نیز وجود دارد و شما می توانید علاوه بر یراق آلات سایر محصولات و ابزارهای ساختمانی را نیز با قیمت مناسب خریداری کنید. به طور کلی در فروشگاه فتاحیان، قیمت محصولات رقابتی است و این موضوع سبب شده بیشترین نوع فروش در این مجموعه به شکل عمده صورت بگیرد.

14. بهترین یراق آلات در خیابان سهروردی

کسانی که به دنبال لوکس ترین یراق آلات هستند قطعاً به دنبال بهترین یراق فروشی های تهران هستند و مراکز فروش یراق آلات کابینت در خیابان سهروردی را به خوبی می شناسند. خیابان سهروردی از خیابان های شلوغ و پرطرفدار در راستای فروش انواع لوازم آشپزخانه و یراق آلات است. این خیابان در شمال تهران قرار دارد . به نوبه خود محصولاتی که در این منطقه عرضه می شوند، لوکس و اغلب گران قیمت هستند. اگر به دنبال یراق آلاتی با برند خاص و خارجی هستید و کل تهران را زیر پا گذاشته اید اما آن را پیدا نکرده اید یک سری به فروشگاه های خیابان سهروردی بزنید. فروشگاه های این منطقه اغلب به سراغ محصولات وارداتی و برندهای خارجی می روند.

15. فروشگاه تجهیز یراق

در لیست بهترین یراق فروشی های تهران مربوط به خیابان احسان، یک فروشگاه با عنوان تجهیز یراق فعالیت می کند که توانسته در عرضه یراق آلات کابینت به صورت اینترنتی بسیار عالی عمل نماید. در واقع خرید از این مجموعه از طریق تجهیز یراق به صورت 24 ساعته صورت می گیرد. پروسه خرید آنلاین در این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد و شما می توانید خرید عالی و رضایت بخشی داشته باشید.

یراق آلات طرح جدید

کلام پایانی

در این مقاله لیستی از بهترین یراق فروشی های تهران به تفکیک نوع محصول، موقعیت مکانی در تهران و شرایط خرید گردآوری شده است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی محصولی که مدنظر دارید را از نزدیکترین فروشگاه به موقعیت مکانی خودتان خریداری کنید.

اگر علاقمند به خرید اینترنتی هستید می توانید به سراغ بهترین یراق فروشی های تهران مثل یراق دات کام، یراق کالا و یا یراق آلات جم و … بروید. خوشبختانه شرایط خرید عمده این محصولات با مشاوره رایگان در اختیار شما می گیرد تا بتوانید رضایت کافی داشته باشید.

سوالات متداول

شرایط دسترسی به بهترین یراق فروشی های تهران به چه صورت است؟

در صورتی که فروشگاه های آنلاین را انتخاب کنید در هر نقطه از ایران باشید می توانید ثبت سفارش داشته باشید.

آیا خرید آنلاین از بهترین یراق فروشی های تهران ارزانتر از خرید حضوری است؟

در صورتی که بتوانید فروشگاه های منصف در راستای عرضه یراق آلات را پیدا کنید به راحتی می توانید با قیمت مناسب اقدام به خرید داشته باشید. در خرید آنلاین، واسطه و هزینه رفت و آمد شما حذف می شود و هزینه ها کاهش خواهند یافت.

پارامترهای شناخت بهترین یراق فروشی های تهران کدامند؟

تجربه کاری بالا، سابقه فروش و همینطور تنوع محصولات از پارامترهای مهمی است که می بایست در بررسی فروشگاه های مختلف در نظر بگیرید. سطح رضایت کاربران نیز یک ویژگی مهم محسوب می شود و کمک می کند تا رضایت کامل داشته باشید و به نتیجه برسید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments