نکات کاربردی برای دکوراسیون اتاق بزرگ - یراق دات کام

نکات کاربردی برای دکوراسیون اتاق بزرگ


سهیل رضوی 18 دی 1401 - دقیقه مطالعه
iOS 14

اتاق های بزرگ برخی از چالش های خاص خود را دارند و این همان چیزی است که می خواهیم به آن بپردازیم. برای اینکه بدانید چگونه “دکوراسیون اتاق بزرگ” را به بهترین شکل پیاده کنید، ما با در ادامه همراه باشید.

گلدان های بزرگ را به صورت استراتژیک قرار دهید

دکوراسیون-اتاق-بزرگ

ارتفاع عمودی را در اتاق هایی با سقف های بلند پر کنید یا گوشه های خالی را با گلدان ها پر کنید. تا زمانی که فضای شما از نور کافی برای تامین نیازهای گیاه برخوردار باشد، می توانید از گیاهان برای پر کردن فضاهای خالی استفاده کنید.

دیوارها را دو رنگ کنید

دکوراسیون-اتاق

در حالی که گلدان های بلند برای بالا کشیدن چشم عالی هستند، گاهی اوقات بهتر است که اثر معکوس را ایجاد کنید. رنگ آمیزی روی دیوارها فقط در قسمتی از مسیر بالا احساس راحتی بیشتری ایجاد می کند و چشم را فریب می دهد تا تصور شود سقف ها از آنچه هستند پایین تر به نظر می رسند.

استفاده از صندلی های کوچک

دیزاین-اتاق-بزرگ

این صندلی های کوچک همه کاره که در جلوی شومینه قرار می گیرند یا جای خالی یک جفت صندلی را پر می کنند، می توانند فضاهای خالی را به خوبی پر کنند.

از تخت خواب به عنوان جدا کننده اتاق استفاده کنید

چیدمان-اتاق-بزرگ

در یک اتاق نشیمن واقعاً بزرگ، ممکن است بخواهید دو قسمت نشیمن کامل ایجاد کنید. جداسازی را در حالی که جریان بین دو منطقه را با مبلمانی که به راحتی می توانید مشاهده کنید به راحتی حفظ کنید: تخت خواب، نیمکت یا صندلی گزینه خوبی است.

استفاده از میز

یکی دیگر از گزینه های جدا کردن قسمت هایی از یک اتاق نشیمن بزرگ، شناور کردن مبل در وسط اتاق و قرار دادن یک میز کنسول در پشت آن است.

استفاده از صفحه نمایش

در یک فضای باز و بزرگ، ممکن است بخواهید فضایی ایجاد کنید که احساس محافظت و صمیمیت بیشتری داشته باشد که صفحه نمایش های تزیینی بهترین گزینه برای این کار هستند. صفحه‌ای که تا حدی تا شده و پشت مبل شما قرار می گیرد، بدون اینکه جریان اتاق را متوقف کند، تصور یک اتاق کوچکتر را ایجاد می کند.

فضای بزرگ را با یک مبل L شکل به راحتی پر کنید

چیدمان-اتاق

فضاهای بزرگ و مدرن مخصوصاً برای قرار دادن یک مبل بزرگ L شکل مناسب هستند. این مبل ها راحتی را افزایش می دهند.

فضای دیوار مرده را پر کنید نه اینکه آن را خالی بگذارید

دیزاین-اتاق

در یک فضای بزرگ، تقریباً همیشه بهترین کار این است که مبلمان را از دیوارها جدا کنید و چیدمان های دنج را نزدیک به مرکز فضا ایجاد کنید. مشکل اینجاست که این می تواند فضای زیادی را از دیوار خالی کند که شما نباید اجازه دهید این اتفاق بیفتد!

یکی از ترکیب های مناسب، میز کنسولی است که در مقابل یک دیوار خالی قرار گرفته و یک جفت نیمکت در زیر آن قرار گرفته و همچین یک شبکه منظم از قاب ها در بالا آویزان شده است.

از صندلی های اضافه در نزدیکی دیوارها استفاده کنید

استفاده مناسب دیگر از فضای اضافی دیوار، برای قرار دادن چند صندلی اضافی است. یک میز کنسول بین یک جفت صندلی با یک آینه بزرگ یا آثار هنری همیشه هوشمندانه به نظر می رسد و هنگام میزبانی از افراد زیاد می توانید این صندلی ها را نزدیکتر کنید.

یک مکان صمیمی برای دو نفر در یک اتاق بزرگ ایجاد کنید

فراموش نکنید که چگونه می خواهید از فضا استفاده کنید. به خصوص با اتاق های نشیمن بزرگ که برای پذیرایی از افراد زیاد مناسب هستند. سعی کنید یک میز کوچک را به همراه یک جفت صندلی زیبا نزدیک دیوار قرار دهید. شما می توانید از این فضا برای مطالعه، صحبت کردن و حتی یک شام دنج دو نفره استفاده کنید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، خوشحال می شویم که دیدگاه های خود را در مورد دکوراسیون اتاق بزرگ با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments