ایده های دکوراسیون حمام - یراق دات کام

ایده های دکوراسیون حمام


سهیل رضوی 10 اسفند 1401 - 6 دقیقه مطالعه
iOS 14

اگر قصد دارید “دکوراسیون حمام” خود را تزیین کنید، ما ایده های خلاقانه‌ای را در ادامه آورده‌ایم که به شما کمک خواهد کرد.

به تم حمام خود فکر کنید

دکوراسیون-حمام

اتخاذ یک تم برای دکوراسیون حمام، راه شماره یک برای اطمینان از ظاهر و احساس حمام شما مانند فضایی منسجم و صیقلی است. شما می توانید پالتی از رنگ‌های آبی، سبز و رنگ‌های خنثی شنی را امتحان کنید و عناصری را با الهامات دریایی انتخاب کنید، مانند رخت آویز و آینه دریایی در ایده دکور حمام. اگر به زرق و برق علاقه دارید، عناصر متالیک درخشان را در اطراف رنگ های جواهری نصب کنید. فضاهای مدرن با خطوط براق و مسدود شدن رنگ مشخص می شوند. برای در پیش گرفتن روند خانه های روستیک، عناصر الهام گرفته از طبیعت و عناصر عجیب و غریب را روی پایه ای مایل به سفید بسازید.

کاغذ دیواری طرح دار را نصب کنید

دکوراسیون-حمام-منزل

دیوارهای حمام کاغذدیواری شده نباید قدیمی به نظر برسند. در واقع، کاغذ دیواری مناسب می تواند به مدرن کردن فضای شما کمک کند. اگر به تم مدرن تری پایبند هستید، کاغذ دیواری رنگی یا کاغذ دیواری با الگوهای هندسی را در نظر بگیرید. کاغذ دیواری های گلدار با حمام های خانه های سبک روستیک به زیبایی هماهنگ می شوند، در حالی که کاغذ دیواری راه راه یک انتخاب کلاسیک برای حمام های ساحلی است. اگر نگران هستید که کاغذ دیواری پررنگ فضای شما را تحت الشعاع قرار دهد، آن را تا نیمه روی دیوار خود نصب کنید.

لوازم جانبی با گیاهان

دکوراسیون-حمام-خانه

گیاهان واقعی یا مصنوعی می توانند حتی ساده ترین حمام ها را به زیباترین شکل تبدیل کنند. گیاهان، از جمله گلدان های کف، گلدان های آویزان یا گلدان های روی روشویی می توانند بلافاصله فضا را شاداب کنند. گیاهان تقریباً با هر ایده دکور حمام کاملاً هماهنگ می شوند، بنابراین اگر در تلاش برای پر کردن فضا هستید، آنها یک انتخاب عالی هستند.

یک پرده دوش پررنگ را آویزان کنید

دکوراسیون-های-حمام

هنگام تزیین حمام، تقریباً هر عنصری می تواند فرصتی برای اضافه کردن جذابیت بیشتر فراهم کند، حتی پرده حمام! قبل از انتخاب پرده حمام معمولی و ساده سفید، به این فکر کنید که آیا فضای شما می تواند از رنگ یا طرح اضافی بهره مند شود یا خیر. پرده های دوش دارای سطوح عمودی بزرگی هستند که برای نمایش الگوهای به روشی غیر سنتی شگفت انگیز است.

نردبان حوله‌ای را انتخاب کنید

طراحی-حمام

نردبان های پتویی یکی از جدیدترین ترندهای شیک ذخیره سازی هستند، اما علیرغم نامشان، آنها فقط برای پتو نیستند. می توان از آنها برای حوله حمام نیز استفاده کرد! این نردبان های مستقیم و تزئینی به دیوار تکیه داده اند و حوله ها را روی پله های خود نگه می دارند. آنها نه تنها می توانند حوله ها و ملحفه های بیشتری را نسبت به قفسه حوله های دیواری سنتی در خود جای دهند، بلکه چون نیازی به نصب ندارند، هیچ آسیبی به دیوارهای شما وارد نمی کنند. از آنجایی که نردبان های حوله ای در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها موجود هستند، می توانند به عنوان دکور حمام عمل کنند.

از فضای عمودی استفاده کنید

طراحی-های-حمام

فضای عمودی یکی از با ارزش ترین فضاهای حمام به خصوص در حمام های کوچک است. به جای شلوغ کردن فضای خود با نصب کابینت های سنگین یا کمدها، به فکر تجهیز فضای خود با انبارهای باریک یا قفسه های کج باشید. این واحدهای شیک می توانند تمام وسایل ضروری حمام شما را بدون اینکه فضای شما را تحت تاثیر قرار دهند در خود جای دهند.

استفاده از طرح های تک رنگ

طراحی-ظاهری-حمام

اگر به سبک مدرن توجه دارید، یک طرح رنگی تک رنگ با طیف کامل از سفید تا سیاه را در نظر بگیرید. آن را روی دیوار، حوله ها، کاشی های کف، حتی وسایل روشنایی اجرا کنید. طرح های رنگی تک رنگ فقط در سیاه، سفید و خاکستری خوب به نظر نمی رسند. رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و حمام خود را با عناصری در سایه های مختلف آن رنگ تزئین کنید.

حمام را با رنگ های پررنگ تزیین کنید

طراحی-داخلی-حمام

زمانی که از رنگ های پر جنب و جوش کم استفاده کنید، می توانند تاثیر زیادی بر ظاهر کلی حمام شما داشته باشند. به جای رنگ آمیزی یک دیوار کامل یا کاشی کل کف با رنگ های درخشان، رنگ آمیزی یک قسمت از یک دیوار یا استفاده از الگوی کاشی با یک یا دو رنگ پراکنده را در نظر بگیرید. اتاق را با قرار دادن رنگ یا رنگ های انتخابی خود در مکان های مختلف در اطراف اتاق به هم گره بزنید. به عنوان مثال، سعی کنید حمام خود را با حوله های روشن و نقاشی دیواری برجسته کنید در حالی که بقیه اتاق را خنثی کنید.

مینیمالیسم را اتخاذ کنید

دیزاین-های-حمام

تم مینیمال یک انتخاب عالی برای حمام است. دکور مینیمال می تواند هر فضایی را بزرگتر، شیک تر و تمیزتر نشان دهد، که به ویژه در حمام های کوچکتر تاثیرگذار است. آویزان کردن یک آینه روشویی ساده و گرد، نصب یک سینک ظرفشویی غیر متعارف و برجسته کردن فضای خود با سایر وسایل و ویژگی های فوق مدرن را در نظر بگیرید.

چراغ های غیر سنتی را نصب کنید

طراحی-حمام-های-منازل

تغییر دکوراسیون حمام فرصتی عالی برای جایگزینی چیزهای معمولی با چیزهای خارق العاده است. چراغ های حمام شما مکان خوبی برای شروع هستند. به جای نصب لامپ های ساده، به فکر نصب لامپ های منحصربفرد و بی نظیری باشید که حمام شما را متمایز کند.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه‌ای راجع به تزیین دکوراسیون حمام خود دارید خوشحال می شویم دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments