اشتباه در طراحی آشپزخانه : ۴ مورد که باید از آنها اجتناب کنید - یراق دات کام

اشتباه در طراحی آشپزخانه : ۴ مورد که باید از آنها اجتناب کنید


سهیل رضوی 6 اردیبهشت 1401 - 6 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازسازی آشپزخانه یک کار بزرگ است که نیاز به برنامه ریزی زیادی دارد. هنگام طراحی آشپزخانه، اطمینان از ایجاد فضایی که به طور هماهنگ در منزل شما کار می کند، بسیار مهم است.

اشتباهات تقریباً همیشه اجتناب ناپذیر هستند. با این حال، برخی از اشتباهات عمده وجود دارد که می تواند یک پروژه را از مسیر خارج کند و هزینه بر باشد. ما ۴ اشتباه طراحی داریم که باید در حین بازسازی آشپزخانه از انجام آنها اجتناب کنید. با تیم تحریریه یراق دات کام همراه باشید تا این مورد ها را بررسی کنیم.

فضای ذخیره سازی وسایل

فضای ذخیره سازی مثل یک پادشاه آشپزخانه است و برای اطمینان از اینکه آشپزخانه شما به خوبی کار می کند بسیار مهم است. هنگام طراحی آشپزخانه، خیلی مهم است که در ذخیره سازی کوتاهی نکنید و از فضایی که منزل شما اجازه می دهد استفاده کنید.

مدیریت آشپزخانه فاقد فضای ذخیره سازی مشکل خواهد بود و نمی خواهید نگران پیدا کردن مکانی برای وسایل آشپزخانه خود باشید. در آشپزخانه های کوچکتر، استفاده از تمام فضا بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که همه وسایل شما به راحتی ذخیره می شوند.

فضای ذخیره سازی برای وسایل آشپزخانه

جریان و عملکرد آشپزخانه

فراموش کردن جریان و عملکرد از دیگر عوامل حیاتی هستند که باید در هنگام طراحی آشپزخانه به آنها فکر کنید. هنگامی که آشپزی و تمیز کردن مختل می شود، می تواند این موضوع دردسر ساز شود.

قرار دادن لوازم خانگی را در نظر بگیرید و اینکه این جریان چگونه بر عملکرد های اساسی آشپزخانه شما تاثیر می گذارد. وسایل سینک، اجاق گاز و یخچال شما باید عاری از انسداد باشند و به گونه ای قرار بگیرند که امکان حرکت آزادانه را فراهم کنند. قرار دادن این سه گزینه به درستی مثلث آشپزخانه را تشکیل می دهد که هرگز نباید نادیده گرفته شود.

جریان و عملکرد آشپزخانه

فضای پیشخوان

حتی اگر فکر می کنید به فضای پیشخوان زیادی نیاز ندارید، به یاد داشته باشید که چقدر سریع پیشخوان های ما می توانند با سایر اقلام روزمره مانند قهوه ساز، توستر و سایر لوازم کوچک تر شلوغ شوند. یا اینکه چقدر فضای آماده سازی برای آماده کردن وعده های غذایی تان باقی می ماند ؟

در نظر گرفتن این موضوع می تواند باعث ایجاد احساس درهم ریختگی و بی نظمی در شما شود. در صورت امکان، سعی کنید تا حد امکان فضای پیشخوان را در طراحی آشپزخانه در نظر بگیرید. اگر یک جزیره را گزینه های خود ندارید، یک گوشه اضافی از کابینت ها و پیشخوان را در نظر بگیرید تا امکان ذخیره سازی بیشتری را فراهم کنید.

فضای پیشخوان آشپزخانه

عدم استفاده از متخصص

ممکن است دقیقاً بدانید که چه چیزی برای آشپزخانه خود می خواهید، از رنگ ها گرفته تا یراق آلات کابینت و مورد های دیگر. اما جزییات زیادی وجود دارد که می توان هنگام کار نکردن با یک طراح به سرعت از آنها چشم پوشی کرد که می تواند هم برای شما زمان و هم هزینه داشته باشد.

کارشناسان ما در یراق دات کام می توانند شما را در انتخاب یراق آلات مناسب کابینت مانند : “دستگیره کابینت ، “ریل کشو کابینت و همچنین “اکسسوری کابینت شما را یاری کنند تا بتوانید ارزیابی فضا و استفاده از وسایلی که می توانند برای آشپزخانه شما کاربردی باشند یاری کنند.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، خوشحال می شویم که دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments