ایده های دکوراسیون مدرن - یراق دات کام

ایده های دکوراسیون مدرن


سهیل رضوی 11 خرداد 1401 - 13 دقیقه مطالعه
iOS 14

تزیین خانه به سبک مدرن می تواند فوراً آن را تازه و جذاب کند. با این حال، به مقدار مشخصی سبک و نکات کلیدی در دکوراسیون مدرن وجود دارد تا منزل شما بیش از حد تک رنگ نباشد.

در این مقاله همه نکاتی را که باید در مورد دکوراسیون مدرن بدانید، چه نیاز به ایده های دکور یا نکاتی در مورد طراحی مدرن برای منزل خود داشته باشید را بیان کرده ایم. پس تا پایان همراه تیم تحریریه یراق دات کام باشید.

دکوراسیون مدرن چیست ؟

دکوراسیون مدرن با خطوط واضح و تمیز مشخص می شود. فضاهای مدرن اغلب دارای یک طرح تک رنگی هستند، مانند دیوار های سفید با مبلمان سیاه یا خاکستری.

ایده های طرح های مینیمالیستی با زندگی مدرن همراه است. این بدان معناست که وقت آن رسیده است که مبل بزرگ و شیک را به نفع قطعات کوچک مدرنی که در کنار هم ظاهر خوبی دارند، عوض کنید. اطمینان از اینکه اتاق های منزل شما مکمل یکدیگر هستند، مهم است. به همین دلیل است که نکات تزیینی برای هر فضای مدرن منزل خود را پیدا خواهید کرد.

دکوراسیون مدرن

ایده های دکوراسیون مدرن پذیرایی

یک اتاق پذیرایی مدرن یا همان نشیمن دارای مبلمانی مدرن و کم حجم، خطوط تمیز و رنگ های کوچک است. شما باید این نکات تزیینی را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که دکوراسیون شما کاملاً با سبک طراحی اتاق شما هماهنگ است.

دیوار های سفید :

طرح های رنگی تک رنگ در طراحی مدرن رایج است. دیوار های سفید بهترین راه برای ایجاد بوم خالی برای بقیه دکوراسیون مدرن شما هستند. هنگام بازسازی اتاق نشیمن، به دیوار های خود یک لایه رنگ سفید تازه بدهید! مطمئن شوید که طرح های هنری دیوار را در طرح دکوراسیون خود قرار دهید تا دیوار های شما خیلی خالی به نظر نرسند.

بالش های تزیینی مدرن :

بالش های تزیینی یک راه عالی برای جذاب تر کردن اتاق نشیمن مدرن شما هستند. به جای بالش های بزرگ و شیک، بالش های کوچک و سفت را در گوشه های مبل ها و صندلی های خود انتخاب کنید.

توجه به الگوهای بالش مهم است. خطوط مستقیم و الگوهای هندسی برای یک اتاق پذیرایی مدرن ایده آل هستند.

اشیاء تزیینی جالب :

چند اشیاء تزیینی را بردارید تا به فضای زندگی خود شخصیتی ببخشید. یک قطعه از آثار هنری مدرن را در وسط میز نهار خوری خود قرار دهید. با یک گلدان مربعی با گل، رنگ پر رنگی را می توانید به اتاق اضافه کنید. 

میز های قهوه خوری مربعی :

میز های قهوه خوری مربعی با مستطیلی، خطوط واضحی را ارائه می دهند که در یک فضای مدرن می خواهید. آن ها را با یک فرش به همان شکل زیر آن ست کنید. ظاهر را با یک تکه دکور کوچک در مرکز میز خود به پایان برسانید.

لامپ های بزرگ :

در حالی که اکثر مبلمان مدرن، بلند یا باریک خواهند بود، می توانید با قطعات برجسته کمی قوانین را زیر پا بگذارید. این ها به اضافه کردن شخصیت بیشتر به اتاق کمک می کنند. برای ایجاد انرژی هماهنگ در فضای زندگی خود یک چراغ رومیزی بزرگ را خریداری کنید.

لامپ ها در دکوراسیون دیجیتال

ایده های دکوراسیون مدرن آشپزخانه 

هنگامی که آشپزخانه خود را به سبک مدرن تزئین می کنید، مهم است که همان رویکردی را که در اتاق نشیمن اتخاذ کرده اید به خاطر بسپارید. میز نهار خوری به دلیل داشتن خطوط تمیز باید مربعی باشد. رنگ های خنثی و مبلمان باریک را انتخاب کنید. سپس، این ایده های دکوراسیون را دنبال کنید تا کمی شخصیت به اتاق اضافه کنید.

کاسه های تزیینی :

برای جذابیت دکوراسیون مدرن، کاسه های تزیینی را در مرکز میز نهاخوری خود قرار دهید. از یک کاسه مربعی پر از میوه استفاده کنید یا داخل کاسه خود لیمو قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که کاسه های طرح دار دارای یک الگوی مدرن مانند خطوط مستقیم یا اشکال مختلف هستند.

میز های خود را پاک کنید :

برای اینکه آشپزخانه شما مینیمال تر به نظر برسد، وسایل را روی پیشخوان نگذارید. در عوض، وسایل کوچک مانند توستر را در زمانی که از آنها استفاده نمی کنید در کابینت قرار دهید. به جای ظروف، کشوی ظروف را انتخاب کنید. این موضوع باعث می شود آشپزخانه شما بزرگتر و جادارتر به نظر برسد.

فضای مدرن برای مواد غذایی :

وقت آن است که سازماندهی مواد غذایی را سازماندهی کنیم! این امر بویژه در صورت داشتن مواد غذایی که روی پیشخوان ذخیره می شود، مانند شکر مهم است. برای آرد و شکر خود ظروف شیشه ای مربعی را بردارید. تنقلات بسته بندی شده را در ظروف شفاف با درب دربسته قرار دهید و جعبه را در سطل زباله بیندازید. این مهم است اگر شما مواد غذایی را در جایی ذخیره کرده اید که مهمانان آن را ببینند.

الگوهای سنگی :

میزها و بشقاب های مرمر مصنوعی ایده های عالی برای ایجاد عمق کمی در آشپزخانه مدرن هستند. بیشتر سنگ ها در رنگ های خنثی هستند و می توانید لوازم جانبی برای کل آشپزخانه خود پیدا کنید. یک سینگ گرانیتی را انتخاب کنید و آن را با یک کانتر همسان هماهنگ کنید.

بشقاب های سنگی و بشقاب های سرو غذا گزینه های عالی هستند. سنگ به خوبی با هر سبک طراحی جفت می شود.

کنتراست ( تضاد رنگی ) ایجاد کنید :

اگر آشپزخانه شما در تمام رنگ های تیره طراحی شده باشد، اتاق را بسیار تاریک و دلگیر نشان می دهد. با این حال، اگر فقط از رنگ های روشن استفاده کنید، آشپزخانه شما بیش از حد روشن می شود. در عوض، هر دو رنگ روشن و تیره را برای ایجاد تضاد رنگی عالی ترکیب کنید.

کابینت های تیره را با دیوار های سفید ست کنید. یک جزیره آشپزخانه خاکستری روشن در مقابل دیوار های خاکستری تیره را انتخاب کنید. با نمای تیره، رنگی مدرن ایجاد کنید و کاشی ها را روی یک پیشخوان رنگ روشن بچسبانید. کنتراست فوراً تعادل را در اتاق ایجاد می کند. شما می توانید از این ایده در هر اتاقی با طرح رنگ خنثی استفاده کنید.

کنتراست رنگی در دکوراسیون

ایده های دکوراسیون مدرن اتاق خواب

داشتن یک سبک طراحی یکسان در سراسر خانه مهم است. این به اتاق ها کمک می کند تا یکدیگر را تکمیل کنند. مهمانان از جریان منزل شما لذت خواهند برد و شما از هماهنگی که در خانه وجود دارد لذت خواهید برد. این ایده های دکور مدرن بهترین راه برای ایجاد یک اتاق خواب مدرن است.

فرش خود را در یک زاویه قرار دهید :

اگر فرشی زیر تخت خود دارید، آن را در زاویه قرار دهید. این کار از همه چیز دور می شود و جذابیتی شیک و مدرن ایجاد می کند که دیگر در هیچ خانه دیگری نخواهید دید.

لوازم رنگارنگ اتاق خواب :

سردی شدید رنگ های خنثی را با لوازم زیبای اتاق خواب گرم کنید. چراغ های رومیزی بنفش پررنگ رای برای میز های خواب خود انتخاب کنید. برای اتاق خواب خود یک بالش با رنگ روشن را انتخاب کنید. 

هنگامی که قطعات برجسته را برای اتاق خواب خود انتخاب می کنید، اطمینان حاصل کنید که آن ها رنگ و بویی به آن اضافه می کنند.

اتاق خواب خود را زیبا کنید :

فقط به این دلیل که اتاق خوابی با رنگ خنثی دارید به این معنی نیست که باید خسته کننده باشد. برای مجلل شدن اتاق خواب خود کمی زیبایی به آن اضافه کنید. مبلمان کریستالی را انتخاب کنید یا بالشت های پولک دار را به اتاق خواب اضافه کنید.

از سایه های مختلف خاکستری استفاده کنید :

به جای استفاده از دو رنگ، از چندین سایه خاکستری در اتاق خواب خود استفاده کنید. این کار به اتاق خواب شما عمق می بخشد. ترکیبی از بالش های خاکستری تیره و خاکستری روشن را انتخاب کنید. از یک رنگ با خاکستری به عنوان رنگ برجسته استفاده کنید. در نهایت، استفاده از خاکستری متوسط را در انتخاب مبلمان خود در نظر بگیرید.

سبک دنج و شیک را امتحان کنید :

طراحی مدرن به قدری متنوع است که می توانید آن را با مدل های دیگر سبک های طراحی ترکیب کنید. در اتاق خواب خود نمی خواهید خیلی چیز ها خیلی مدرن باشند. اتاق خود را با بالش ها که روی تخت خود پهن کرده اید دنج کنید. با یک قالیچه یا یک فرش، سبک شیک را اضافه کنید.

سبک مدرن دنج و شیک

ایده های مدرن حمام

ایجاد یک حمام مدرن کمی چالش برانگیز تر از بقیه قسمت های خانه است زیرا فضای زیادی برای دکور ندارید. با این حال، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در حمام خود انجام دهید تا جذابیت مدرن تری به آن ببخشید.

کابینت وسایل حمام را با یک آینه دیواری جایگزین کنید :

یک آینه دیواری که در کنار دیوار قرار می گیرد، شروعی عالی برای یک روشویی مدرن در حمام شماست! این ظاهر جذابیت مدرن تری نسبت به کابینت سنتی دارد. می توانید وسایل حمام خود را در این کابینت ها نگهداری کنید.

سادگی :

مینیمال کردن حمام شما فوراً آن را مدرن تر نشان می دهد. قفسه های شناور را به جای مجموعه های بزرگ و حجیم که برای قرار گرفتن بالای توالت طراحی شده اند، انتخاب کنید. حوله و کرم دست را دور از دید در کابینت نگهداری کنید.

به طور کلی ایده های مینیمالیستی در این سبک فوق العاده است.

طرح های مربع ساده :

طرح های ساده را برای ظاهری تمیز در حمام انتخاب کنید. چیدن وسایل کوچک مانند جا مسواک به شکل مربع و مستطیل، فضای شما را مدرن جلوه می دهد.

مواد طبیعی :

طراحی مدرن را با مواد طبیعی برای یک حمام زیبا ترکیب کنید. گیاهان ساده انتخاب های دکوری فوق العاده هستند. قهوه ای به خوبی با رنگ های مدرن جفت می شود و حس گرما را به هر اتاق می بخشد. از سبز های خاکی یا نعنایی به عنوان رنگ برجسته برای این تم تزیینی استفاده کنید.

قفسه دوش :

راه حل های ذخیره سازی می توانند فوراً خانه شما را مرتب و مدرن جلوه می دهند. چند قفسه جدید برای حمام بردارید تا صابون ها و شامپو های خود را مرتب کنید. می توانید قفسه های دوش را نصب کنید یا قفسه هایی بخرید که از طریق کاپ های مکنده به دیوار های دوش می چسبند.

دکوراسیون مدرن حمام

رویه های دکوراسیون مدرن منزل

چندین ایده دکوراسیون مدرن وجود دارد که می توانید در هر اتاقی از منزل خود از آن ها استفاده کنید! این ایده ها را بررسی کنید تا فضایی مدرن ایجاد کنید که دوست دارید به منزل شما بیاید.

وسایل نور :

چراغ های قدیمی خود را با چراغ های مدرن تعویض کنید. انتخاب لوستر ها نیز می تواند انتخاب خوبی باشد. چراغ های LED اطراف آینه حمام شما نیز همینطور هستند. ممکن است مجبور شوید یک برقکار را استخدام کنید تا به شما کمک کند، اما ارزشش را دارد.

مجسمه های انتزاعی چوبی :

اگر پالت رنگی خنثی دارید، یک مجسمه چوبی رنگ روشن را به عنوان یک قطعه برجسته در نظر بگیرید. اینها کاملاً با یک تم طبیعی جفت می شوند. مطمئن شوید که آن ها را با نور طبیعی فراوان ترکیب می کنید.

دکور ساده :

دکور مینیمال شامل خطوط و ساختار های ساده است. گیاهانی با چند قطعه بلند به جای گیاهان گلدانی بزرگتر ایده آل هستند. یک میز ساده به جای یک میز شلوغ، این فوراً باعث می شود اتاق مدرن شما بیشتر شبیه یک خانه شیک باشد.

دکوراسیون ساده

ایده های دکوراسیون مدرن برای فضاهای کوچک

تزیین فضاهای کوچک ممکن است سخت باشد، مثلاً اگر می خواهید یک آپارتمان مدرن طراحی کنید. با این حال، هنوز ایده های تزیینی بسیار خوبی وجود دارد که می توانید در یک فضای کوچک کار کنید.

نور طبیعی :

رنگ های خاکی را با نور زیاد خورشید ترکیب کنید تا جذابیتی مدرن ایجاد کنید. نور طبیعی به ایجاد توهم فضای بزرگتر کمک می کند. این واقعاً آپارتمان کوچک شما را باز می کند.

رنگ های خنثی روشن :

در حالی که تنها چند رنگ اصلی وجود دارند که برای زندگی خنثی فوق العاده در نظر گرفته می شوند، مهم است که از استفاده از رنگ های تیره به عنوان رنگ اصلی خودداری کنید. این باعث می شود فضای کوچک شما احساس تنگنا هراسی کند.

ذخیره سازی عمودی :

یکی از بهترین ایده های دکوراسیون مدرن استفاده از فضای عمودی است. قفسه های کتاب مدرن را بردارید و قفسه های شناور نصب کنید. از قفسه هایی با روکش چوبی خودداری کنید و مطمئن شوید که به خوبی با طرح رنگ شما هماهنگی دارند.

دکوراسیون مدرن در فضای کوچک

ایده های دکوراسیون مدرن برای دیوار

دکوراسیون دیوار بخشی مهمی از دکوراسیون منزل شما است. این مکان عالی برای افزودن رنگ های جسورانه برای ایجاد حس مثبت است. برای ایجاد گرمای بیشتر در خانه می توانید از رنگ های قرمز و قهوه ای استفاده کنید.

اگر دیوار هایی با رنگ خنثی دارید، ایده های دکوراسیون دیوار مدرن ضروری است.

یک دیوار تاکیدی ایجاد کنید :

برای ایجاد یک نقطه کانونی در هر اتاق از رنگ های روشن و جسورانه استفاده کنید. فرش های زیبای ایرانی را به دیوار برجسته خود آویزان کنید. ایجاد دیوار های گالری برای یک دیوار برجسته یکی دیگر از ایده های محبوب است. رنگ آمیزی دیوار برجسته با رنگ متفاوت در طول بازسازی اتاق نشیمن یک ایده محبوب است.

الگوهای مدرن :

هنگام ایجاد یک زیبایی شناسایی مدرن، هنر مدرن را انتخاب کنید. الگوهای انتزاعی را می توان در یک فضای خنثی برای ایجاد هماهنگی و گرما در میان لبه های ناهموار خطوط تمیز استفاده کرد. هنگامی که شک دارید، الگوهای هندسی همیشه یک شرط مطمئن برای کمک به شما در ایجاد یک فضای نشیمن باشکوه با زیبایی مدرن هستند.

آینه :

آینه ها همچنین ایده خوبی برای تزیین یک فضای معاصر هستند. صاحبان خانه می توانند آینه های تزیینی بلند با قاب های ساده را برای ایجاد زیبایی مدرن خریداری کنند. اجاره کنندگان می توانند برچسب های آینه ای را انتخاب کنند که مقرون به صرفه است و به دیوارها آسیب نمی زند. هنگام انتخاب سبک زندگی مینیمال، آینه های کوچک را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

هنگامی که می خواهید منزل خود را بازسازی کنید تا زیبایی مدرنی داشته باشید، یه یاد داشته باشید که رنگ های خنثی و ایده های تزیینی ساده تمام چیزی است که نیاز دارید. طرح های مینیمال فضایی باز و مدرن ایجاد می کند که تمام خانواده شما از آن لذت خواهند برد.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه ای راجع به انتخاب و استفاده از ایده های دکوراسیون مدرن داشته اید، خوشحال می شویم که دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments