معرفی ایده های دکوراسیون پاسیو - یراق دات کام

معرفی ایده های دکوراسیون پاسیو


سهیل رضوی 6 اسفند 1401 - 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

اگر فضایی به نام پاسیو دارید، می توانید از عناصر تزیینی و موارد ضروری در آن استفاده کنید. دکوراسیون پاسیو می تواند تاثیر زیادی داشته باشد،‌ حتی اگر این فضا کوچک باشد. با داشتن دانش مناسب و مقداری تفکر خلاقانه، می توانید پاسیو کوچک خود را به یک اقامتگاه رویایی تبدیل کنید. برای کمک به شما برای ایجاد حیاط خلوت کوچک خود، بهترین ایده های تزیینی برای دکوراسیون پاسیو را گردآوری کرده‌ایم.

مبلمان تاشو را انتخاب کنید

مبلمان-مناسب-پاسیو

پاسیوها نیاز به مبلمان همه کاره و مناسب فضا دارند. صندلی های تاشو یک ایده تزیینی کاربردی و در عین حال جالب برای یک پاسیو کوچک هستند، زیرا می توان آن ها را به راحتی جابجا کرد تا فضایی برای فعالیت های دیگر ایجاد کند.

استفاده حداکثری از فضا با یک صندلی گوشه‌ای

تزیین-پاسیو

از هر متر اینچ فضا با یک صندلی گوشه‌ای کوچک استفاده کنید. همچنین یک نیمکت می تواند در گوشه‌ای از پاسیو کوچک شما قرار گیرد و فضای زیادی برای یک میز قهوه باقی بگذارد. این طراحی هوشمندانه نیمکت گوشه‌ای دارای یک شزلون است که چیدمان مناسبی برای نشیمنگاه برای هر موقعیتی فراهم می کند. نیمکت را با کوسن های رنگارنگ پراکنده کنید تا راحتی بیشتری داشته باشید و احساسی دنج و دلپذیر داشته باشید.

از فرش ها استفاده کنید

دکوراسیون-پاسیو-کوچک

فرش های فضای باز می توانند با تثبیت چیدمان مبلمان و ایجاد یک طرح رنگی منسجم، به تعریف یک فضای کوچک کمک کنند. با استفاده از فرشی که سبک شما را به نمایش می گذارد، یک انتقال بدون درز بین فضای داخلی و خارجی خود ایجاد کنید.

فرش های فضای باز به طور موثری یک پاسیو بتنی یا سنگی را نرم می کنند و لایه‌ای از بافت دلپذیر در زیر پا اضافه می کنند. از این ایده دکوراسیون پاسیو الهام بگیرید و از یک طرح رنگ تک رنگ استفاده کنید. همچنین کاشت گل های قرمز، زیبایی و کنتراست قابل توجهی را ایجاد می کند.

یک گودال آتش برای لذت بردن از پاسیو در تمام طول سال اضافه کنید

طراحی-پاسیو

با گنجاندن یک گودال آتش در چیدمان پاسیو، برای فصول سردتر آماده شوید. این به شما امکان می دهد در تمام طول سال از فضا لذت ببرید و یک نقطه کانون جذاب ایجاد کنید.

این پاسیو دنج دارای یک گودال آتش سنگی گرد است که برای ایجاد خاطرات و دور هم جمع شدن خانواده و دوستان ایده‌آل است. گودال آتش گرد برای پاسیوهای کوچک عالی است زیرا فضای بصری و فیزیکی کمتری را اِشغال می کند و فضایی صمیمی را ایجاد می کند. در مواقعی که از شعله آتش استفاده نمی کنید، از سطح آتش به عنوان میز چای خوری یا محل سرو استفاده کنید.

دیوارها را با گیاهان پنهان کنید

طراحی-پاسیو-خانه

در حالی که نردهای بلند و دیوارهای بیرونی مزیت حریم خصوصی را ارائه می دهند (بویژه در یک بافت شهری)، آنها همچنین می توانند یک پاسیو کوچک را حتی کوچک تر نشان دهند. برای کمک به پنهان کردن فضا، به گیاهان فکر کنید. از گیاهان استفاده کنید تا دیوارها کمتر جلب توجه کنند. باغ های عمودی به‌ویژه زمانی مفید هستند که فضا محدود باشد، زیرا فضای با ارزشی را برای مبلمان شیک پاسیو آزاد می کنند.

پاسیو را با رنگ های گرم تزیین کنید

پاسیو

به لطف مبلمان حصیری و دیوارهای سفالی، این پاسیو حالت تابستانی مطبوع دارد. کوسن ها و فرش ها هر کدام لایه‌ای از بافت را اضافه می کنند و جذابیت بصری را ایجاد می کنند و فوراً فضای کوچک را جذاب تر می کنند. یک آویز حصیری بزرگ به طور موثر نقطه کانونی را مشخص می کند و فضای بیرون را مانند ادامه خانه شما می کند.

دیوارهای خارجی را سفید رنگ کنید

دکوراسیون-پاسیو-خانه

با رنگ آمیزی نمای بیرونی خانه خود به رنگ سفید، یک پاسیو کوچک را بزرگتر کنید. برای داشتن ظاهری منسجم، همان سایه سفید را با مبلمان سفید، مبلمان الهام گرفته از گیاه شناسی و گل های سفید در دکوراسیون پاسیو خود بگنجانید. دکور سفید،‌ سبز و مشکی این پاسیو احساس تمیزی و طراوت می کند و ظاهری امروزی را ایجاد می کند.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه‌ای راجع به دکوراسیون پاسیو خود دارید خوشحال می شویم دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments