ایده های جذاب برای دکوراسیون کریسمس ؛ تم و چیدمان بروز - یراق دات کام

ایده های جذاب برای دکوراسیون کریسمس ؛ تم و چیدمان بروز


سهیل رضوی 14 آذر 1401 - 6 دقیقه مطالعه
iOS 14

از درخت کریسمس گرفته تا انواع تزیینات برای “دکوراسیون کریسمس“، وقتی نوبت به چیدمان این وسایل می رسد هیچ راه اشتباهی برای تزیین دکوراسیون کریسمس (Christmas Decoration) وجود ندارد. با این حال، یک طراحی حرفه‌ای می تواند شادی بیشتری را به خانه شما بیاورد.

ما در این مقاله بهترین و ساده ترین راه ها را برای ایجاد دکوراسیون کریسمس به اشتراک گذاشته‌ایم تا بتوانید دکوراسیونی جذاب برای کریسمس ایجاد کنید. پس تا پایان همراهمان باشید.

بهترین راه برای پیچیدن چراغ های کریسمس دور درختتان چیست؟

برای هر درخت نیم متری کریسمس از 100 لامپ استفاده کنید. چراغ ها را دور تنه درخت کریسمس خود بپیچید و از مرکز پایه درخت خود به سمت بالا حرکت کنید.

به پیچیدن یکنواخت چراغ ها دور شاخه های نزدیک به تنه ادامه دهید و سپس از وسط تاج به سمت بالا ببافید. وقتی به بالا رسیدید، دوباره شروع به بافتن چراغ ها کنید.

برای پر کردن درختن کریسمس از چه وسایلی استفاده کنیم؟

دکوراسیون-کریسمس

اگر درخت کریسمس شما خالی به نظر می رسد و دوست دارید که وسایل مختلفی را به آن اضافه کنید می توانید از توپ های تزیینی، برگ های تزیینی، شاخه های رنگارنگ و…. استفاده کنید. همچین می توانید از انواع اکلیل ها برای اضافه کردن رنگ به درخت کریسمس خود استفاده کنید.

ترندهای رنگ دکوراسیون درخت کریسمس برای سال 2022 چیست؟

ایده-های-دکوراسیون-کریسمس

امسال سالی است که باید به فراتر از رنگ سنتی کریسمس قرمز، سبز و سفید فکر کرد. به رنگ های روشن و شاد فکر کنید، این یک فرصت عالی برای کسانی است که دوست دارند رنگ را در آغوش بگیرند.

این روند رنگ ها شامل رنگ هایی مانند صورتی تند، سبز لیمویی، آبی آکوامارین، زرد آفتابی و بنفش روشن است. این رنگ ها واقعاً بر روی هر درخت کریسمس به خصوص درختان مصنوعی در رنگ های سفید و صورتی بسیار عالی می شوند. همچنین ترکیب رنگ زمردی و طلایی و ترکیب رنگ آبی و طلایی پرطرفدار است.

علاوه بر این، یک رنگ پرطرفدار که در ترکیب صورتی، خاکستری آبی یا طلایی شگفت انگیز به نظر می رسد، رنگ مریمی است. این رنگ زیباتر از سبز سنتی است و به دکوراسیون کریسمس شما روح تازه‌ای می بخشد.

ایده های دکوراسیون کریسمس با زیور آلات قدیمی

تزیینات-کریسمس

منشورهای جادویی آبی آسمانی، صورتی روشن، قرمز گیلاس سیبی و نقره‌ای به مد روز بازگشته‌اند و مثل همیشه وجود دارند. شما می توانید انواع زیور آلات قدیمی که برای دکوراسیون کریسمس ایده آل می باشند را از فروشگاه های مختلف خریداری کنید.

زیور آلات مخملی و مجسمه های کریسمس

تزیینات-درخت-کریسمس

تزیینات مخملی، مجسمه های گوزن شمالی و روبان ها، اینها وسایل مختلف افزودنی آسان به دکوراسیون موجود شما هستند. بافت های مخملی، ظرافت و حس تعطیلات را به دکوراسیون کریسمس شما اضافه می کنند.

تزیینات کریسمس رزگلد، نقره و برنج

وسایل-کریسمس

شما می توانید برای درختان کریسمس انواع زیور آلات و روبان های فلزی را در رنگ های رزگلد، اسپند، اونیکس و برنج انتخاب کنید. این رنگ های متالیک زمانی که آن ها را به طلایی و نقره‌ای موجود خود اضافه کنید، به عمق بیشتر دکوراسیون کریسمس کمک می کنند.

تزیینات خنثی کریسمس

تزیینات-خنثی-کریسمس

برخی از افراد از ظواهر تمیز و بی آلایش لذت می برند. اگر حال و هوای شما این است، امسال در قفسه های فروشگاه چیزهای زیادی برای انتخاب خواهید داشت. رنگ های چوبی، رنگ های خاموش و بافت های طراحی زیادی وجود دارند.

لازم به توضیح است که خنثی به معنای خسته کننده نیست، بلکه ظاهری بسیار پیچیده است. زیور آلات خاموش هستند اما بافت دارند و ممکن است شبیه بتن لعابدار به نظر برسند، اما مانند سبک پربار هستند.

تزیینات میز کریسمس

تزیینات-میز-کریسمس

نگاهی تازه به مجسمه های تعطیلات امسال یک حس خاص اسکاندیناوی را ایجاد می کند. این درختان مخروطی شکل شیشه‌ای ساده هستند که در اندازه و رنگبندی های مختلف وجود دارند. تعدادی از آن ها را به عنوان یک قطعه مرکزی روی میز، یک قفسه کتاب یا یک میز قهوه برای ایجاد یک حال و هوای تعطیلات قرار دهید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه‌ای راجع به دکوراسیون کریسمس خود دارید خوشحال می شویم که دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments