بهترین قفل کتابی ضد سرقت (معرفی 6 مورد + نحوه خرید)

بهترین قفل کتابی ضد سرقت


امین هاشمی 11 بهمن 1402 - آخرین ویرایش در20 اسفند 1402 دقیقه مطالعه
iOS 14

در حال حاضر مجموعه های زیادی در سراسر کشور ایران به ارائه بهترین قفل کتابی ضد سرقت با بهترین قیمت ها می پردازند. در این بین برخی از مراکز توانسته اند به واسطه فروش محصولات باکیفیت تر در این عرصه، از شهرت بیشتری در این زمینه بهره مند شوند. به همین دلیل نیز اولویت اکثریت مردم کشورمان برای خرید قفل های کتابی، چنین مراکزی هستند. با این وجود پیشنهاد اصلی ما این است تا قبل از خرید قفل موردنظر خود، اطلاعات مفیدی را در رابطه با آن محصول به دست آورید. شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم، خرید خود را نهایی کنید. برای کمک به شما در این زمینه، قصد داریم 6 مورد از بهترین قفل های کتابی ضد سرقت را در همین صفحه به طور مفصل معرفی کنیم؛ همچنین می توانید لیست بهترین قفل های این چنینی را در دو صفحه قفل کتابی و قفل ضد سرقت در سایت یراف مشاهده کنید.

1. قفل کتابی شرکت منیر صنعت 85

اگر بخواهیم به معرفی بهترین قفل کتابی ضد سرقت بپردازیم، قفل کتابی شرکت منیر صنعت قطعا به عنوان یکی از گزینه ها می باشد. این قفل کتابی توانسته است در سال های گذشته محبوبیت زیادی را در این زمینه به دست آورد. در حال حاضر نیز مدل 85 قفل کتابی منیر صنعت، به عنوان یکی از پر فروش ترین قفل های کتابی بازار به شمار می رود. نحوه باز و بسته شدن این قفل به وسیله کلید مخصوص آن بوده که بسیار ساده است. مسئله ای که موجب شده تا افراد زیادی علاقه مند به خرید این قفل فوق العاده شوند، ساختار فولادی این محصول می باشد. در تولید قفل کتابی منیر صنعت مدل 85 از فلز فولاد استفاده شده است. همچنین وزن 500 گرمی مناسب این قفل از دیگر مزیت های اصلی آن به شمار می رود. لازم به ذکر است که ابعاد این قفل 9*5*2 سانتی متر می باشد. تمامی مسائل ذکر شده از عامل های موثر در فروش بالای این قفل می باشند. همچنین این قفل فولادی است و کلید ۱۰ ساچمه و ۱۵ ساچمه دارد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و خرید آن، می توانید به صفحه قفل کتابی منیر صنعت M85 در سایت یراق مراجعه کنید.

قفل کتابی شرکت منیر صنعت 85

2. قفل های کتابی کهن مدل KGD

یکی دیگر از بهترین قفل های کتابی ضد سرقت، مدل KGD کهن است. این قفل که یکی از انواع قفل ضد سرقت است، تاکنون توانسته است طرفداران بسیار زیادی را جمع کند. البته شرکت کهن با اعمال کمی تغییرات بر روی این قفل در مقایسه با سایر قفل ها، توانسته است تنوع لازم را برای راحت تر کردن خرید مردم ایجاد کند. لازم به ذکر است که بهترین قفل ضد سرقت مدل KGD دارای بدنه استیلی است. ابعاد این قفل برابر با 8.5*5.5*4 سانتی متر است. وزن این قفل نیز نزدیک به 1000 گرم است که در مقایسه با سایر قفل ها مناسب به شمار می رود. لازم به ذکر است که شرکت کهن برای باز کردن این قفل نیز از کلید های معمولی استفاده می کند. توجه داشته باشید که ضخامت حلقه این قفل نزدیک به 12 میلی متر است. مشخصات فنی مطلوب این قفل موجب شده تا یکی از گزینه های مناسب برای خرید شناخته شود.

3. قفل کتابی شرکت گیرا، مدل 036

تاکنون بهترین قفل کتابی ضد سرقت شرکت گیرا، مدل 036 این برند به شمار می رود. نیاز است که بدانید، قفل کتابی گیرا به عنوان یکی از قدیمی ترین قفل های موجود در بازار به شمار می رود که دارای حجم فروش بسیار زیادی است. این قفل نیز مانند سایر قفل های کتابی دارای ساختار فولادی می باشد. ابعاد این قفل 10*7*3 سانتی متر می باشد که در مقایسه با سایر قفل ها دارای ابعاد مطلوبی است. یکی از ویژگی های اصلی این قفل که موجب شده تا افراد زیادی علاقه مند به آن شوند، وزن 930 گرمی این محصول است. همچنین برای باز و بسته کردن این قفل نیاز به کلید است. کلید های به کار رفته برای باز و بسته کردن این قفل کتابی، دارای ساختار برنجی هستند. قفل های برنجی که تنوع بالایی دارند، قابلیت ارائه قفل با کلید سفارشی را نیز دارند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و خرید آن، می توانید به صفحه قفل کتابی 036 گیرا در سایت یراق مراجعه کنید.

قفل کتابی شرکت گیرا، مدل 036

4. بهترین قفل کتابی ضد سرقت کهن مدل 4par

شرکت کهن نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بهترین قفل کتابی ضد سرقت در بازار های کشورمان به شمار می رود. قفل کتابی کهن دارای انواع مختلفی است که یکی از آن ها مدل 4par می باشد. ابعاد این قفل 3.5*6*8.5 سانتی متر می باشد. وزن این قفل یک کیلوگرم تخمین زده شده که در مقایسه با سایر قفل ها کمی سنگین تر است. همچنین ساختار این محصول از فلز فولاد بوده و ضخامت حلقه این قفل برابر 11 می باشد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، برای باز کردن این قفل نیاز به کلید می باشد و مانند سایر قفل های کتابی نیست. ساختار این قفل بسیار ساده و مانند سایر قفل ها است. در این شرایط برخی از افراد به دلیل علاقه مند بودن به برند کهن، این محصول را برای افزایش امنیت محصولات با ارزش خود انتخاب می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و خرید آن، می توانید به صفحه قفل های کتابی کهن در سایت یراق مراجعه کنید.

قفل کتابی کهن

5. قفل کتابی پارس مدل 1000 اس پی

در معرفی بهترین قفل کتابی ضد سرقت، قطعا برند پارس به عنوان یکی از بهترین برند ها به شما معرفی خواهد شد. یکی از مدل های تولید شده توسط این برند، قفل کتابی ضد سرقت مدل 1000 اس پی می باشد. این قفل در مقایسه با سایر قفل های امروزی دارای کیفیت قابل توجه و مناسبی است. همین موضوع نیز موجب شده تا گزینه مناسبی برای خرید شناخته شود. ابعاد این قفل برابر با 3*7*10 سانتی متر می باشد. همچنین وزن این قفل تولید شده توسط شرکت پارس نزدیک به 920 گرم است.

نحوه باز و بسته شدن این قفل نیز به وسیله کلید است. ضخامت میله به کار رفته در این قفل نیز 14 میلی متر است که در مقایسه با سایر قفل های بسیار مطلوب است. ویژگی خاصی که سبب خاص شدن این قفل شده است، ساختار آلومینیومی این محصول است. در واقع استفاده از فلز آلومینیوم در تولید قفل کتابی پارس موجب شده تا طرفداران مخصوص به خود را پیدا کند. بدین جهت بسیاری از افراد نیز به خرید این سبک از قفل با ساختار آلومینیومی می پردازند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و خرید آن، می توانید به صفحه قفل کتابی SP1000 پارس در سایت یراق مراجعه کنید.

قفل کتابی پارس مدل 1000 اس پی

6. قفل کتابی ضد سرقت گرانیت مدل G-100

یکی از برند های مشهور تولیدکننده بهترین قفل کتابی ضد سرقت، برند گرانیت می باشد. در طول سال مدل های مختلفی از قفل های ضد سرقت گرانیت روانه بازار های کشورمان می شود. در این بین مدل G-100 توانسته است محبوبیت بیشتری را در مقایسه با سایر مدل ها به دست آورد. ابعاد این قفل 4.5*6.5*11 سانتی متر است که بسیار مناسب است. وزن این قفل 820 گرم تعیین شده که در مقایسه با سایر قفل های کتابی دارای وزن مطلوبی است. نیاز است که بدانید، نحوه باز و بسته کردن این قفل نیز مانند سایر قفل های کتابی به وسیله کلید انجام می گیرد. ساختار این قفل از جنس فولاد بوده که این مسئله موجب شده تا این محصول گزینه مناسبی برای خرید به شمار برود. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، قفل کتابی ضد سرقت گرانیت به عنوان یکی از گزینه های ایده آل برای خرید به شمار می رود. به همین منظور نیز افراد زیادی علاقه مند هستند تا به خرید این قفل بپردازند.

نتیجه گیری

همان طور که متوجه شدید در بازار امروزی قفل های کتابی، تنوع وسیعی از این محصولات وجود دارد. با وجود این موضوع، خرید قفل کتابی بسیار راحت تر از گذشته خواهد بود و شما می توانید در کمترین زمان به خرید این محصولات بپردازید. توجه داشته باشید که برای تهیه این محصول نیاز به جستجوی یک مرجع ایده آل در این عرصه است. با این وجود قطعا میزان کیفیت خرید شما تا مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت. همچنین نیاز است که بدانید، موارد معرفی شده گلچینی از بهترین قفل کتابی ضد سرقت محبوب هستند. در واقع قفل های دیگری نیز وجود دارند که با ساختار های متفاوت خود توانسته اند طرفداران زیادی را پیدا کنند. با این وجود پیشنهاد می کنیم تا قبل از انجام خرید خود یک مرجع مطمئن را در این زمینه پیدا کنید. خرید انواع قفل کتابی از یک مجموعه تخصصی در این زمینه، باعث می شود تا سطح کیفی خرید شما تا مقدار قابل توجهی افزایش یابد.

سوالات متداول

بهترین قفل کتابی ضد سرقت چیست؟

تمامی موارد ذکر شده در این مطلب از بهترین قفل های ضد سرقت موجود در بازار هستند، انتخاب این محصول بر حسب معیار های مختلف انجام می شود.

آیا می توان قیمت قفل های کتابی را مقایسه کرد؟

بله، امروزه مجموعه های مطرح در این زمینه شرایط لازم را برای مقایسه قیمت این قفل ها فراهم کرده اند.

آیا قفل های کتابی دارای ضمانت هستند؟

بله، بسیاری از قفل های کتابی امروزی به همراه ضمانت نامه به فروش می رسند.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments