جعبه گشایی دستگیره ایران + ویدیو - یراق دات کام

جعبه گشایی دستگیره ایران + ویدیو


سهیل رضوی 31 شهریور 1400 - آخرین ویرایش در15 آذر 1400 مدت 3:14 دقیقه

امروز می خواهیم دستگیره ی رزت شرکت دستگیره ی ایران را آنباکس کنیم. نسخه ای که ما امروز در اختیار داریم، نسخه ی مشکی مات آن هستش، شروع کنیم !

جعبه گشایی دستگیره ایران

اولین چیزی که در بسته بندی جدید ” دستگیره ایران ” می بینیم طراحی ساده و زیبای آن هستش که روی محصول ما، اسم دستگیره ایران و در کنار آن اسم لوگوی دستگیره ایران را می بینیم. همچنین در زیر محصول علاوه بر لوگوی دستگیره ایران، ما توضیحاتی به زبان انگلیسی درباره ی شرکت را می بینیم و لوگوهای شبکه های اجتماعی شرکت و سایت شرکت.

همچنین در کنار محصول، ما لوگوی 8 سال گارانتی را می بینیم که دستگیره ی ایران روی این محصول، 8 سال گارانتی ارائه می دهد.

باز کنیم ببینیم داخلش چیه ! اولین چیزی بعد از باز کردن درب محصول به چشم می خوره، خود دستگیره هستش. تو نگاه اول که حس خیلی خوبی به آدم میده. فعلا بزاریمش کنار تا بعداً بهش بپردازیم.

ما درون جعبه و کنار آن می توانیم لوگوی قابل بازیافت بودن محصول، لوگوی ایزو 9001 و QR CODE  محصول را ببینیم. همچنین سایر ملحقات جعبه، درون بخش زیرین آن قرار داده شده.

دستگیره ایران

ملحقات دستگیره

ما در بخش ملحقات، آچار آلن مخصوص نصب، رزت های درب و پیچ های نصب را باهم می بینیم که شامل پیچ های فیکس و پیچ های خودکار هستش.

ملحقات دستگیره ایران

جنس و رنگ دستگیره

بریم سراغ دستگیره ! اولین حسی که بعد از دست گرفتن دستگیره بهتون دست میده، حس طراحی خوب و جنس خوب دستگیره هستش. این دستگیره از جنس آلیاژ زاماک ساخته شده که جزء بهترین آلیاژهای دستگیره محسوب می شود. همچنین رنگ این محصول مشکی مات هستش که رنگ زیباییه و چند ماهیه که رنگ مشکی توی بازار ایران ترند شده و دستگیره ایران هم جزء اولین شرکت هایی بوده که رنگ مشکی را توی دستگیره های خودش استفاده کرده.

جنس دستگیره

نکته ی خرید دستگیره

نکته ای که باید حواسمون باشه این هستش که ما یک جفت دستگیره را برای یک درب می خریم یعنی درون دسته بندیمون ما دو عدد دستگیره ی رو و پشت درب، میل چهارسو و دو عدد رزت را می بینیم. همچنین زیر حلقه ی رزت دستگیره ما می تونیم سوراخ های نصب پیچ را ببینیم که حتماً باید حواسمون باشه که از پیچ های فیکس استفاده کنیم.

بدلیل اومدن وزن دستگیره به روی درب، بعد از مدتی دستگیره به روی درب شُل می شود و پیچ های خودکار درون بسته بندی، مخصوص نصب رزت به روی درب هستش.

جمع بندی

در انتها توی جمع بندی باید بگیم که این دستگیره، یک دستگیره زیبا و ساده با طراحی مناسب هست که احساس خیلی خوبی را بهتون القا می کنه و با توجه به ملحقات و کیفیت خوب آن، تو خریدش شک نکیند.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید، شما مشتریان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید انواع دستگیره درب، بویژه دستگیره ایران به سایت یراق دات کام مراجعه کنید.

تا ویدیوی آنباکس بعدی، شما را به خدای بزرگ میسپاریم، خدانگهدار.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments