بهترین دستگیره کابینت کدام است؟ بررسی مرغوب ترین کیفیت های دستگیره کابینت - یراق دات کام

بهترین دستگیره کابینت کدام است؟ بررسی مرغوب ترین کیفیت های دستگیره کابینت


سهیل رضوی 19 اردیبهشت 1402 - 6 دقیقه مطالعه
iOS 14

هنگامی که مشتریان نیاز به خرید دستگیره کابینت دارند، با گزینه های زیادی مواجه می شوند. علاوه بر موضوع زیبایی و مدل دستگیره، نکته مهم دوام و کیفیت دستگیره است که می تواند تا سالیان سال شما را از خرید دستگیره‌ای جدید بی نیاز کند. برخی از رایج ترین و مرغوب ترین جنس های دستگیره کابینت به ترتیب شامل برنج، زاماک، استیل و آلومینیوم می باشند که هر کدام از اینها مزایای زیبایی شناسی و کارایی مختلفی را ارائه می دهند.

چه قصد خرید دستگیره برای کابینت آشپزخانه و یا کمد را داشته باشید، مهم است که تفاوت بین این مواد دستگیره و اینکه چگونه برای نیازهای کاربر مفید است را بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. ما در یراق دات کام به عنوان یک تامین کننده یراق آلات، طیف وسیعی از دستگیره های کابینت آشپزخانه را ارائه می دهیم. همه این دستگیره ها در جنس های مختلف از برندهای معروف ارائه می شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، مطلبی را تحت عنوان بررسی “بهترین دستگیره کابینت” گردآوری کرده‌ایم تا به شما عزیزان کمک کنیم در مورد این مواد کلیدی و مزایای آنها بیشتر بدانید.

دستگیره کابینت برنجی

بهترین-دستگیره-کابینت

برنج یک انتخاب عالی و لوکس برای دستگیره کابینت است که به همین منظور از آن به عنوان یک متریال باکلاس و جاودانه برای طراحی داخلی یاد می شود. به دلیل مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی، دستگیره کابینت برنجی بسیار محبوب است.

دستگیره کابینت برنجی تا زمانی که در آب غوطه‌ور نباشد یا در معرض محیط های پر از گرد و غبار قرار نگیرد، می تواند بیش از 100 سال دوام بیاورد. علاوه بر این، برنج یک فلز آسان برای تمیز کردن است که شما می توانید به راحتی این جنس دستگیره را تمیز کنید.

با توجه به ظاهر درخشان و عمر طولانی مدت دستگیره کابینت برنجی، برندهای مختلفی اقدام به تولید این مدل دستگیره کرده‌اند که مورد تحسین قرار می گیرند. این ویژگی های کلیدی که هر مصرف کننده‌ای به دنبال آن است، برنج را به گزینه‌ای عالی برای دستگیره کابینت تبدیل می کند.

مزایا دستگیره کابینت برنجی:

  • نمای ظاهری بسیار زیبا
  • مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • عمر بالا
  • راحتی تمیز کردن دستگیره کابینت برنجی

معایب دستگیره کابینت برنجی:

  • قیمت بسیار بالا
  • محدودیت دستگیره کابینت برنجی در مدل های مدرن

دستگیره کابینت زاماک

دستگیره-کابینت

دستگیره کابینت زاماک مانند برنج جزء بهترین دستگیره کابینت های موجود در بازار شناخته می شود. زاماک نوعی آلیاژ از آلومینیوم، منیزیم، مس و البته روی تشکیل شده است که کیفیت بالایی دارد و در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است چراکه ترکیب روی، آلومینیوم و مس آن را به ماده‌ای عالی تبدیل می کند که مقاومت بالایی را برای دستگیره کابینت ایجاد کرده است.

موضوع مهم دیگری که باعث محبوبیت دستگیره کابینت زاماک شده است، قیمت آن می باشد. دستگیره های زاماک قیمت بسیار مناسبی نسبت به دستگیره های برنجی دارند که همین مسئله باعث استقبال خریدارن از دستگیره کابینت زاماک شده است.

مزایا دستگیره کابینت زاماک:

  • کیفیت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • تنوع مدل ها و آبکاری ها
  • قیمت مناسب در مقایسه با دستگیره برنجی
  • ظاهر زیبا

معایب دستگیره کابینت زاماک:

-ندارد

مطالعه کنید: راهنمای نصب دستگیره کابینت و کمد

دستگیره کابینت استیل

انواع-جنس-دستگیره-کابینت

استیل یک آلیاژ فولادی است که از ترکیب فولاد، نیکل و درصدی از کروم ساخته شده است. انواع و درجه های مختلفی از استیل وجود دارد که استیل 304 رایج ترین گرید مورد استفاده برای یراق آلات آشپزخانه و به خصوص دستگیره کابینت می باشد.

دستگیره کابینت های استیل ظاهری مدرن و تمیز ارائه می دهند و در آشپزخانه های شلوغ که مستعد پاشیدن چربی و روغن یا رطوبت بالا و حرارت فِر هستند، عملکردی عالی و دوام را ارائه می دهند. همچنین دستگیره کابینت استیل در برابر خوردگی و کدر شدن که ممکن است اتفاق بیفتد، مقاومت می کند. اما متاسفانه نکته‌ای که در مورد دستگیره کابینت استیل وجود دارد این است که مدل ها و رنگ های محدودی دارد و همچنین فروش این مدل دستگیره ها دیگر رایج نیست و به سختی می توان دستگیره کابینت استیل را در بازار پیدا کرد.

مزایا دستگیره کابینت استیل:

  • مقاومت بالا در برابر حرارت بالا و چربی
  • مقاومت در برابر خوردگی و کدر شدن
  • مقاومت در برابر زنگ زدگی

معایب دستگیره کابینت استیل:

  • محدودیت بسیار زیاد مدل های دستگیره کابینت استیل
  • دستگیره کابینت استیل فقط دارای رنگ نقره‌ای می باشد
  • محدودیت عرضه دستگیره کابینت استیل در بازار

دستگیره کابینت آلومینیومی

بهترین-دستگیره-های-کابینت

آلومینیوم یک ماده سبک وزن و بسیار بادوام است که از ابتدا به عنوان یک گزینه برای یراق آلات و به خصوص دستگیره های کابینت در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، آلومینیوم رنگ پذیری بالایی دارد که همین موضوع باعث شده این جنس دستگیره رنگ های مختلفی را داشته باشد. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که دستگیره کابینت آلومینیومی رنگ طلایی آبکاری ضعیفی دارد و برای محیط های با رطوبت بالا توصیه نمی شود. استفاده از رنگ های طلایی در اینگونه محیط ها باعث خوردگی و پوسیدگی دستگیره می شود و می تواند زیبایی آن را تحت تاثیر قرار دهد. اما در مورد رنگ های دیگر دستگیره آلومینیومی این موضوع صادق نیست و مشکلی در محیط های با رطوبت زیاد نخواهند داشت. علاوه بر این، قیمت دستگیره های آلومینیومی نیز بسیار مناسبند که به همین دلیل افراد زیادی خرید آن را مد نظر قرار می دهند.

مزایا دستگیره کابینت آلومینیومی:

  • قیمت بسیار مناسب
  • کیفیت قابل قبول آبکاری و پرداخت کاری در رنگ های غیر از طلایی

معایب دستگیره کابینت آلومینیومی:

  • پرداخت کاری و آبکاری ضعیف در رنگ های طلایی
  • خوردگی و زنگ زدگی رنگ طلایی دستگیره کابینت آلومینیومی در محیط های با رطوبت زیاد

خرید دستگیره کابینت

خرید-دستگیره-کابینت

با توجه به توضیحاتی که در بالا گفته شد، شما عزیزان می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود، جنس های مختلف دستگیره را انتخاب کنید. خبر خوب اینکه فروشگاه اینترنتی یراق دات کام طیف وسیعی از دستگیره های کابینت را گردآوری کرده تا شما مشتریان با دست باز به انتخاب خود بپردازید. به همین منظور زمانی که قصد خرید دستگیره کابینت را دارید می توانید به وبسایت یراق دات کام مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02166765266 تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

یراق دات کام روی تمامی محصولات خود و از جمله دستگیره کابینت، ضمانت اصالت کالا را قرار داده تا اگر کیفیت دستگیره مورد تایید شما قرار نگرفت بتوانید بدون هیچگونه قید و شرطی محصول را تعویض یا مرجوع کنید. علاوه بر این، امکان مشاوره رایگان نیز وجود دارد تا اگر نمی دانید چه نوع دستگیره کابینت را خریداری کنید، بتوانید سوالات خود را از همکاران ما بپرسید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه‌ای راجع به بهترین دستگیره کابینت از لحاظ جنس دارید خوشحال می شویم دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments