مزایای قفل برقی درب حیاط - یراق دات کام

مزایای قفل برقی درب حیاط


یراق دات کام 20 آذر 1398 - آخرین ویرایش در1 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

وجود آپارتمان در شهر باعث شده است که  همگان به استحکام و ایمنی ساختمان اهمیت ویژه ای دهند. از این رو  ایده نصب درب و پنجره های ایمن و علاوه بر آن نصب “قفل برقی” ریموت دار از مدتهاست که رنگ و بوی خاصی گرفته است. قفل های زنجیری یا قفل سنتی ایرادات فراوانی داشت. یکی از مهمترین این ایرادات مسئله ایجاد امنیت برای ورودی ساختمان است. اکنون سارقان قفل زنجیری را در کثری از ثانیه باز میکنند و علت آن زبانه در دسترس آنها و فنر ضعیف پشت آن است.

قفل برقی دارای مزایای بیشماری است که از جمله آنها می توانیم به محکم بودن و دوام بالای آن اشاره کرد. در واقع به واسطه قفل برقی فرد می تواند براحتی و بدون حضور شخص دیگری و تنها با زدن دکمه آیفون درب حیاط یا آپارتمان را باز کند. از دیگر مزیت های قفل های برقی این است که به مانند قفل درب باز کن زنجیری کار می کند و با آیفون به راحتی درب باز می شود با این تفاوت که هنگام بستن درب از داخل کاملأ محکم درب آپارتمان یا حیاط شما بسته می شود و سارق امکان باز کردن آن را ندارد.

قیمت انواع قفل برقی

بسته به امکاناتی که هر قفل برقی دارد می تواند قیمت آن نیز متفاوت باشد مثلا قفل برقی تسکا حتی قابلیت باز کردن قفل با ریموت و کارت و تگ را دارد در صورتی که قفل برقی سیزا این قابلیت ها را ندارد و حتی قفل های برقی چون کاویان و قفل برقی سیزا بدون شاسی هم در بازار موجود است‌.

قفل-برقی

مشخصات قفل برقی یوتاب

قفل برقی یوتاب نوعی قفل برقی می باشد که به مدت ۲ سال گارانتی دارد . این قفل برای درب نفر رو و درب پارکینگ مناسب می باشد.از جمله مشخصات این قفل به شرح زیر می باشند:

  • عدم باز شدن قفل در اثر لرزش زیاد حتی ضربه
  •  قابلیت نصب و راه اندازی به صورت عمودی و افقی
  •  ولتاژ مصرفی ۱۲ ولت و قابلیت نصب و تنظیم متغیر مغزی قفل بیرونی تا ۵۰ میلی متر به طرفین
  •  امکان باز و بسته نمودن درب توسط دست و هم چنین به وسیله ی درب باز کن های الکتریکی از داخل منزل
  •  مناسب جهت نصب درب هایی است که به وسیله ی جک باز و بسته می شوند
  • کنترل قفل توسط مدار فرمان جک بوده و دارای ضریب ایمنی بسیار بالا می باشد

امیدوارم از مطالب فوق بهترین استفاده را برده باشید و برای شما جذابیت کافی را داشته باشد و اگر مورد تایید شما عزیزان قرار گرفته بود لطفاً نظرات خود را برای ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments