مزایا و معایب فر برقی مزایا و معایب فر برقی - یراق دات کام

مزایا و معایب فر برقی


یراق دات کام 17 آذر 1398 - آخرین ویرایش در1 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

پختن غذا در فر های برقی با تابیدن گرما به وسیله ی یک عنصر گرمایشی که در قسمت بالا و پایین فر قراردارد، انجام می شود. موج حرارت از المنت های آن تولید می شود که باعث می شود غذای شما کاملأ مغز پخت شود.

سهولت تمیز کردن فرهای برقی

همان طور که در بالا گفتیم گرمای فرهای برقی، از راه تولید حرارت به وسیله ی المنت ها ایجاد می شود و به وسیله ی فن به گردش در آمده تا حرارت یکسانی را در فر ایجاد کند.

مزیت های فربرقی در آشپزخانه

  • مقدار داغ شدن و حرارت فر برقی بیشتر از فر گازی است.
  • قابلیت تمیز کنندگی خودکار این فر ها به دلیل داشتن دمای بالا به این شکل است که در دمای بالا تر از 900 درجه ی سانتی گراد باعث می شود که تکه های چسبیده و باقی مانده ی غذا تبدیل به خاکستر شوند.
  • فر های برقی برای پخت و پز های خشک مناسب هستند ( پخت و پز خشک کلمه ای است که برای مقایسه کردن آن با فر های گازی به کار برده می شود. ) و فر آشپزخانه صنعتی برای پخت انواع مختلف شیرینی، کیک و… مناسب است.
  • فر برقی بر روی درجه ی حرارت حین پخت کنترل دارد و باعث می شود که در زمان پخت دمای ثابتی داشته باشد.

معایب و مشکلات فر های برقی

فر های برقی از جهت اندازه کوچک تر از فر های گازی هستند و دلیل آن داشتن دیواره های داخلی ضخیم و همچنین عایق است.المنت هایی که در فر های برقی وجود دارند باید هر چند وقت یکبار عوض شوند.مقدار مصرف برق در فر های برقی بالا است.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی داشتیم که شما را با مزیت ها و عیب های فر های برقی بیشتر آشنا کرده و مطالب مختصری را برای شما بیان کنیم از شما خوانندگان عزیز می خواهیم که نظرات خودتان را نسبت به این مقاله برای ما ارسال نمائید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments