معایب هود شیشه ایمعایب هود شیشه ای - یراق دات کام

معایب هود شیشه ای


یراق دات کام 10 آذر 1398 - آخرین ویرایش در3 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

هود شیشه ای در آشپزخانه های مدرن و امروزی بسیار زیاد شده است و اکثر خانم های خانه داری که به زیبایی آشپزخانه ی خود اهمیت می دهند از هود شیشه ای برای آشپزخانه شان استفاده می کنند، زیرا زیبایی و نمای خاصی را به آشپزخانه و دکوراسیون می دهد، این محصول زیبا با وجود ویژگی های مثبتی که دارد اما معایبی هم دارد.

در واقع معایب استفاده از هود شیشه ای به شرح زیر خواهد بود:

  •  شما هنگامی که از هود شیشه ای استفاده می کنید نمی توانید درجه حرارت گاز را زیاد کنید زیرا به شیشه ی آن آسیب وارد می کند و ممکن است ترک بردارد و به آن آسیب وارد شود.
  •  یکی دیگر از عیب های هود شیشه ای اینست که اگر دچار مشکل شده و بشکند، تکه های شکسته ی آن بر روی گاز می ریزند و اگر غذایی بر روی گاز در حال پختن باشد شیشه خرده ها وارد غذا می شوند.

تعریف کلی از هود شیشه ای

در کل هود در آشپزخانه خیلی کم به چشم میخورد، اما هود شیشه ای معمولا با شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. هود های شیشه ای می توانند بو و گرما را به خود جذب کنند، و با سیستم فیلترینگ خود هوای تازه و اکسیژن را وارد آشپزخانه کنند.

توجه داشته باشید که در هنگام نظافت و دستمال کشی هود شیشه ای باید حساسیت زیادی به خرج دهید، زیرا به دلیل شیشه ای بودن سطح آن تمیز کردن آن کمی سخت خواهد بود. از اینرو باید دقت کنید که هیچ گونه چربی بر روی آن باقی نماند و کاملا تمیز شود که بر اثر نور زیاد چربی ها نمایان نشوند. امروزه بسیاری از هود های شیشه ای دارای صفحه ی لمسی می باشند و از دکمه ها استفاده نمی کنند زیرا خود دکمه ها و کلید ها محل تجمع چربی ها می باشند. هود شیشه ای معمولا دارای موتور فلزی بوده و قابلیت نصب فیلتر زغالی و صفحه نمایشگر لمسی را دارد.بهتر است بدانید که هود استیل البرز یکی از هود های شیشه ای می باشد که طرفداران بسیاری دارد و مورد استفاده برای اکثر خانه ها و خانم های با سلیقه ی ایرانی می باشد

حال شما اگر از هود شیشه ای استفاده کرده اید برای پیشرفت سایت ما و نظر دادن در مورد هود شیشه ای در صورتی که مزایا و معایب آن را می دانید نظر خود را برای ما و سایت مان به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
یکتا
یکتا
3 years ago

مشخص ترین ایرادی که داره اینه که لک روی اون خیلی مشخصه