نکات مهم برای خرید فرنکاتی مهم برای خرید فر - یراق دات کام

نکات مهم برای خرید فر


یراق دات کام 22 آبان 1398 - آخرین ویرایش در3 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

با پیشرفت علم و بیشتر شدن وسایل موجود در آشپزخانه ها، نیاز خانم های خانه دار به وسایل پیشرفته تر بیشتر شده است به طوری که فکر می کنند هرچه در منزل وسایل داشته باشند بهتر می باشد. فر نیز یکی از این وسایل ضروری در آشپزخانه مجسوب می شود. بنابراین اگر کسی تا به حال در خانه ی خود فر نداشته و یا قصد تعویض فر خود را دارد هنگام خرید باید به نکاتی توجه کند .

انواع فر های موجود در بازار

فرهایی که امروزه در بازار وجود دارد و هنگام خرید آن باید به انواع آن توجه کرد.در ابعاد و اندازه ها و مدلهای مختلف ارائه می شوند.

انواع فرها به دو دسته تقسیم می شوند:

  • فرهای توکار
    • فرهای گازی
    • فرهای گاز و برق
    • فرهای برقی
  • فرهای مبله

مقایسه فرهای توکار و فرهای گاز و برق

 در فرهای توکار گازی همانطور که از نام آن ها مشخص است، فقط برای سوخت و استفاده از آن ما نیاز به گاز داریم، و با تنظیم کردن درجه حرارت می توان خوراکی مورد نظر را پخت؛ ولی در فرهای گاز و برق می توانید هم از گاز و هم از برق برای پختن غذا استفاده کنید، اما دقت کنید که نمی توانید از هر دو باهم استفاده کنید، یعنی یا باید با برق کار کند یا با گاز، ویژگی مثبت این فر ها این است که اگر گاز یا برق هر کدام قطع شوند می توان از سوخت دیگری استفاده کرد؛ فر های برقی به نسبت بقیه ی فر ها امکان پخت بیشتری را به شما می دهند، زیرا دارای ده برنامه ی مختلف می باشد و آپشن های بیشتری دارند و بسیار مورد توجه است. فر های مبله با سوخت گازی و یکنواخت خود که البته دارای درجه کنترل می باشد نوع دیگر فر موجود در بازار است .

نکاتی که برای خرید فر از نظر ظرفیت مهم است

از آنجائیکه فرها در ظرفیت های مختلفی عرضه می شوند بنابراین هنگامی که می خواهید یک دستگاه فر را خریداری کنید حتما باید به این موضوع توجه کنید که  فر با چه ظرفیتی برای استفاده در منزل شما ضروری می باشد. از اینرو مناسبترین فر را برای نیازهای خود استفاده نمائید .

  • ظرفیت های مختلف فر:
    همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم ، ظرفیت فرها کاملا متفاوت می باشند. فرها در ظرفیت های مختلف  65 لیتری، 67 لیتری، 70 لیتری و… موجود می باشند. بنابراین حتما قبل از خرید باید در نظر داشته باشیم که فر با چه اندازه ای مناسب برای کار شما می باشد

 

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments