هوشمند پر دردسر - یراق دات کام

هوشمند پر دردسر


یراق دات کام 20 خرداد 1397 - آخرین ویرایش در30 دی 1399 دقیقه مطالعه
iOS 14

همه ی ما می دانیم که قفل های هوشمند علاوه بر قابلیت هایشان ، مشکلات زیادی نیز دارند . از واضح ترین آنها ماندن در پشت در است.

به تازگی صدها مشتری قفل های هوشمند با مشکل مواجه شده و مالکین و مسافرین را سرگردان ساخته.

طبق اظهارات مدیر عامل این شرکت، آپدیت نرم افزاری مدل 7000i به اشتباه برای مدل 6000i ارسال شده و آنها را از کار انداخته است. جالب اینجاست که به خاطر قطع ارتباط این قفل ها با سرورهای کمپانی سازنده، هیچ راهی برای رفع این ایراد از راه دور وجود ندارد.

هوشمند پر دردسر

هوشمند پر دردسر

این وضعیت برای مشتریان عادی مشکل زیادی ایجاد نمی کند، چون قفل ها هنوز با استفاده از کلید باز می شوند، اما کاربرانی که از طریق وب سایت خانه هایشان را به توریست ها اجاره می دادند، فعلاً قادر به کسب درآمد نخواهند بود. شرکت زمانی بین یک هفته تا 18 روز کاری را برای تعویض تمام قفل های معیوب در نظر گرفته است.

این وضعیت نشان می دهد که استفاده از ابزارهای هوشمند، اگرچه بسیاری از کارها را ساده تر می کند، اما می تواند نتیجه معکوس را هم به بار بیاورد. این بار بیش از 200 مسافر به در بسته خوردند و وضعیت بغرنجی را برای حداقل 500 نفر از خریداران قفل های هوشمند به وجود آمده، اما تصور کنید اشتباه نرم افزاری بعدی، تمام قفل های این شرکت را به اشتباه، باز کند؛ شاید بهتر باشد به همین قفل های غیر هوشمند اکتفا کنیم.

برچسب‌ها :