بهترین یراق آلات کابینت (معرفی 10 برند برتر + محصولات)

بهترین یراق آلات کابینت


امین هاشمی 12 بهمن 1402 - آخرین ویرایش در24 بهمن 1402 دقیقه مطالعه
iOS 14

در کابینت سازی، یراق آلات اهمیت بسیار زیادی را دارند و به همین دلیل نیز امروزه صنعت یراق آلات بسیار گسترده تر از گذشته شده است. در حال حاضر مجموعه های زیادی در سراسر کشور ایران به تولید بهترین یراق آلات کابینت با بالاترین کیفیت ها می پردازند. همین مسئله موجب شده تا بسیاری از مردم کشورمان در تهیه یراق آلات کمد و کابینت خود با مشکلات مختلفی روبرو شوند. لازم به ذکر است که یراق آلات شامل جک، لولا، دستگیره، ریل و … می شود. بنابراین نبود هر یک از این محصولات می تواند در نتیجه پایانی پروژه کابینت سازی یا کمد سازی شما موثر باشد. در برخی شرایط نیز این محصولات علاوه بر کاربردی بودن، جنبه زیبایی نیز دارند و به همین دلیل نیاز است اطلاعات زیادی را در رابطه با هر یک از آن ها داشته باشید.

1. بهترین یراق آلات کابینت را از بلوم تهیه کنید

یکی از بهترین برند های فعال که در عرصه تولید بهترین یراق آلات کابینت توانسته است انقلاب بزرگی را رقم بزند، برند اتریشی بلوم است. این شرکت فوق العاده توانسته است در دهه های گذشته به خوبی همه را از تولیدات خود شگفت زده کند. به همین دلیل نیز امروزه یکی از انتخاب های اصلی مردم کشور ایران در خرید یراق آلات کابینت و اکسسوری کابینت برند بلوم می باشد. کیفیت ساخت بسیار بالا و استحکام بی نظیر محصولات شرکت بلوم، موجب شده است تا استفاده از یراق آلات این برند در خانه های لوکس بیشتر باشد. بسیاری از مراکزی که به اجرا و تولید کابینت می پردازند، به دلیل قیمت بالای یراق آلات بلوم از آن ها استفاده نمی کنند. علت این مسئله نیز افزایش هزینه های نهایی مربوط به اجرای کابینت ها می باشد. گران بودن محصولات بلوم به دلیل تحریم این شرکت و واردات سخت آن به کشور است. بنابراین طبیعی است تا برای خرید آن هزینه بیشتری را بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات این برند، می توانید به صفحه یراق آلات بلوم مراجعه کنید.

یراق آلات بلوم

2. یراق آلات شرکت آلمانی هافله

در جستجوی بهترین یراق آلات کابینت، قطعا با یکی از گزینه هایی که با آن برخورد خواهید داشت، برند بی نظیر هافله خواهد بود. این برند نیز مانند فانتونی متعلق به کشور آلمان می باشد و شرکت اصلی آن در این کشور احداث شده است. میزان کیفیت محصولات هافله در مقایسه با محصولات فانتونی بسیار بالاتر است. به همین منظور نیز برای پروژه های لوکس و گران تر، اغلب از محصولات برند هافله استفاده می شود. مقدار ظرافت و زیبایی محصولات هافله بسیار بیشتر بوده و همچنین محصولات این برند طرفداران زیادی را دارند. بسیاری از فعالان این عرصه معتقد هستند که محصولات هافله از جهت کیفیت با محصولات شرکت اتریشی بلوم برابری می کند. توجه داشته باشید که عمده استفاده از یراق آلات هافله در پروژه های لوکس می باشد. بنابراین محصولات این برند نیز طبیعی است تا مانند بسیاری از برند های گران قیمت دیگر توسط اجرا کننده کابینت ها مورد استفاده قرار نگیرد.

3. تولیدکننده یراق آلات باکیفیت آلمانی، برند فانتونی

یکی دیگر از بهترین مراکز تولیدکننده یراق آلات کابینت در سراسر جهان، برند بی نظیر فانتونی می باشد. اصالت این برند متعلق به کشور چین بوده و پشتوانه بزرگی برای این شرکت بزرگ وجود دارد. همین مسئله موجب شده تا فانتونی نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان یراق آلات شناخته شود. نیاز است که بدانید، اگر به یراق آلاتی احتیاج دارید که پس از گذشت مدتی دچار مشکلات مختلف نشوند، قطعا فانتونی گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. محصولات برند فانتونی از تمامی استاندارد های لازم بهره مند هستند و به همین دلیل به عنوان بهترین گزینه ممکن برای خرید شما شناخته می شود. لازم به ذکر است که فروش یراق آلات فانتونی در کشور ایران رواج گسترده ای دارد و به همین دلیل استقبال ویژه ای از محصولات این شرکت می شود. امروزه اکثریت مجموعه های فروشنده بهترین یراق آلات کابینت، به شما پیشنهاد می کنند تا در خرید یراق آلات به محصولات این برند مثل دستگیره مخفی کابینت نیز توجه کنید. در ویدئوی زیر می توانید با محصولات این برند بیشتر آشنا شوید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات این برند، می توانید به صفحه یراق آلات فانتونی مراجعه کنید.

 یراق آلات فانتونی

4. یراق آلات ترک آلباتور

یکی دیگر از برند های مشهور تولیدکننده بهترین یراق آلات کابینت، برند فوق العاده آلباتور می باشد که توانسته است گزینه مناسبی برای تهیه یراق آلات کابینت شناخته شود. این برند نیز صامت دارای اصالت ترکیه ای است و محصولات خود را در این کشور تولید می کند. نیاز است که بدانید، سطح کیفیت محصولات تولید شده توسط شرکت آلبراتور بسیار بالا بوده و به همین منظور توانسته است طرفداران زیادی را به دست آورد. این برند در ابتدا به تولید قطعات لوازم یدکی خودرو پرداخت و در سال 2002 اقدام به تولید یراق آلات کابینت کرد. محصولات مختلفی تاکنون از سوی این برند تولید شده است و تنوع بالای یراق آلات آن، قطعا شرایط خرید شما را راحت تر خواهد کرد. در حال حاضر محصولات شرکت آلبراتور به راحتی در سراسر کشور ایران قابل جستجو خواهد بود. بدین ترتیب شما می توانید محصولات این شرکت مانند دستگیره کابینت تک پیچ و دستگیره کابینت دو پیچ را با بهترین قیمت ها تهیه کنید.

5. بهترین یراق آلات کابینت، برند صامت

 اگر به دنبال خرید بهترین یراق آلات کابینت با قیمت مناسب و کیفیت نسبتا بالا هستید، برند صامت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شرکت صامت به عنوان یک شرکت ترکیه ای فعال در عرصه تولید یراق آلات شناخته می شود که تاکنون توانسته است طرفداران زیادی را جذب کند. در کشور ترکیه اکثریت پروژه های ساخت و ساز در اجرای کابینت ها و کمد های خود از یراق آلات برند صامت استفاده می کنند. بسیاری از مراکز فروشنده نیز در معرفی بهترین یراق آلات کابینت، قطعا نام برند صامت را خواهند برد. بنابراین می توان دریافت که صامت گزینه بسیار مناسبی بوده که در کنار قیمت مناسبی که در اختیار دارد، از کیفیت ارزنده و ایده آلی نیز بهره مند است. با این وجود شما می توانید صامت را به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های ممکن برای خرید خود بشناسید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات این برند، می توانید به صفحه یراق آلات صامت مراجعه کنید.

 یراق آلات صامت

6. یراق آلات برند تیرکس، برند ایرانی محبوب

اگرچه یراق آلات متعلق به کشور های خارجی از کیفیت بسیار بالایی بهره مند هستند، اما در سال های اخیر شرکت های ایرانی نیز در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند. یکی از مراکزی که توانسته است به تولید یراق کابینت بپردازد، قطعا برند تیرکس می باشد. شرکت تخصصی تیرکس در سال های گذشته موفق شده تا محصولات ارزنده ای را تهیه و وارد بازار های کشور ایران کند. در همین راستا نیز تیرکس به عنوان یکی از اولویت های مردم در خرید یراق آلات مختلف شناخته می شود. این برند از تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات خود استفاده کرده و توانسته است به خوبی محبوب شود. علاوه بر این مسئله وجود پرسنل بسیار زیاد در این شرکت موجب شده تا محصولات تولید شده از سطح کیفی ایده آل تری بهره مند باشد.

7. بهترین یراق آلات کابینت را از فیسا بخرید

یکی دیگر از مجموعه های تولیدکننده بهترین یراق آلات کابینت در کشور ایران، برند فوق العاده فیسا می باشد. بازرگانی فیسا به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده یراق آلات شناخته می شود که از شهرت زیادی در این عرصه بهره مند است. این شرکت خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان دستگیره، لولا و سایر یراق آلات معرفی کرده و همین مسئله موجب شده تا حجم زیادی از مردم کشورمان به محصولات این شرکت اطمینان کنند. در سال های اخیر مجموعه تخصصی فیسا روز به روز گسترده تر از قبل شده و این موضوع نیز در افزایش کیفیت محصولات آن نقش داشته است. با این وجود شما می توانید فیسا را به عنوان یکی از گزینه های ایده آل خود برای خرید بشناسید.

8. شرکت دستگیره ایران

یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده یراق آلات کابینت در ایران، شرکت دستگیره ایران شناخته می شود. این شرکت همواره به دنبال تولید بهترین یراق آلات کابینت با بهترین کیفیت بوده و در این مسیر موفقیت های بزرگی را نیز به دست آورده است. تاریخ فعالیت این شرکت به سال 1360 باز می گردد و بدین منظور می توان متوجه اصالت و اعتبار این شرکت در این زمینه شد. طراحی ایده آل محصولات شرکت دستگیره ایران در کنار قیمت مناسب آن ها از اصلی ترین ویژگی محصولات این کارخانه به شمار می رود. همچنین این شرکت تنوع بالایی را در محصولات خود موجود کرده است تا میزان رضایت مردم از خرید خود بالا باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات این برند، می توانید به صفحه دستگیره ایران یا سایت رسمی dastgirehiran مراجعه کنید.

 یراق آلات دستگیره ایران

9. شرکت تولید بهترین یراق آلات کابینت، فراسازان

یکی از برند های ایرانی مطرح در این عرصه، قطعا برند بین المللی فراسازان شناخته می شود. فراسازان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان یراق آلات کابینت در ایران شناخته می شود که دارای اعتبار زیادی است. محصولات تولید شده توسط مجموعه تخصصی فراسازان به وسیله پیشرفته ترین ماشین آلات انجام می گیرد و کیفیت بالایی را در اختیار دارد. علاوه بر این موضوع، شرکت فراسازان توانسته است نزدیک به دو دهه در این زمینه به فعالیت بپردازد و سابقه مناسبی را در اختیار دارد. در حال حاضر فراسازان به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای خرید یراق آلات کابینت مانند پایه کابینت شناخته می شود. کیفیت محصولات این شرکت در مقایسه با سایر شرکت های تولیدکننده یراق آلات بسیار مناسب است. بسیاری از فعالان این عرصه معتقد هستند که محصولات تولید شده از سوی فراسازان قابلیت مقایسه با برند های خارجی را دارد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات این برند، می توانید به صفحه یراق آلات بلوم مراجعه کنید.

10. تولید بهترین یراق آلات ایرانی توسط برند A.M.A

در جستجوی بهترین یراق آلات کابینت، قطعا با یک برند ایرانی برخورد خواهید داشت که نام آن برند A.M.A می باشد. این برند فوق العاده ایرانی توانسته است در سال های گذشته به عنوان یکی از محبوب ترین شرکت های تولید یراق آلات در کشورمان شناخته شود. سطح کیفی بالای محصولات تولید شده از سوی این برند تاثیر مستقیمی را در فروش بیشتر محصولات آن داشته است.

در سال های گذشته شاهد صادرات محصولات برند A.M.A به سایر کشور های همسایه بوده ایم و همین مسئله مهر تاییدی بر کیفیت بالای محصولات این شرکت است. این برند ایرانی توانسته است در کنار تولید محصولات باکیفیت و ایده آل، قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای را نیز به شما ارائه کند. به همین دلیل یراق آلات این شرکت به عنوان یکی از بهترین گزینه های ممکن برای خرید شما شناخته می شود. مردم کشور ایران می توانند با تهیه یراق آلات A.M.A، کیفیت نهایی پروژه های کابینت سازی خود را تا مقدار قابل توجهی افزایش دهند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات این برند، می توانید به صفحه یراق آلات ama مراجعه کنید.

 یراق آلات آما

نتیجه گیری

همان طور که متوجه شدید، امروزه شرکت های تولید بهترین یراق آلات کابینت در سراسر جهان از جمله کشور ایران در حال افزایش هستند. در حال حاضر برند های ایرانی مطرح زیادی در کشورمان به فعالیت می پردازند که محصولات آن ها نیز از کیفیت بالایی بهره مند هستند. همین مسئله موجب شده تا مردم کشور ایران در حین خرید یراق آلات کابینت، در میان گزینه های ایرانی و خارجی دچار مشکل شوند.

قبل از هر چیزی نیاز است تا خریداران در میان محصولات خارجی و ایرانی یکی از آن ها را انتخاب کنند که این مسئله با توجه به معیار های موردنظر شما و بودجه موردنظر قابل تعیین خواهد بود. پس از گذشتن از این مرحله بسیار مهم، نیاز است تا شما به بررسی مراکز  فروشنده یراق آلات کابینت خود نیز بپردازید. یکی از عامل های بسیار مهمی که می تواند در کیفیت نهایی محصولات خریداری شده از سوی شما نقش داشته باشد، مرکز فروشنده است. بنابراین توجه به این موضوع نیز سبب افزایش کیفیت خرید شما خواهد شد.

سوالات متداول

آیا می توان بهترین یراق آلات کابینت را پیدا کرد؟

خیر، خرید یراق آلات کابینت با توجه به معیار هایی مانند قیمت، زیبایی، طراحی و … صورت گرفته که شما باید بر حسب سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید.

قیمت یراق آلات کابینت چگونه است؟

به دلیل فعالیت شرکت های خارجی در این زمینه، بازه قیمتی این محصولات بسیار گسترده تر از گذشته شده است.

آیا امکان خرید بهترین یراق آلات کابینت به صورت اینترنتی وجود دارد؟

بله، شما می توانید از مجموعه های معتبر به صورت اینترنتی به خرید یراق آلات موردنظر خود بپردازید.

برچسب‌ها :
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments